Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва).
Очікувана вартість
1 887 300,00 UAH
UA-2019-10-23-000599-c ● 37ce8640fa13476a99e8e48310277287
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 887 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 436,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56619 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
396 штуки
ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 17:52 |
Додаток № 5.doc | |
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 7.doc | |
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 6.doc | |
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 4.doc | |
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 3.doc | |
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 2.doc | |
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 1.doc | |
23 жовтня 2019 12:19 |
ТД_кухонні меблі нержавіючі.doc |
24 жовтня 2019 17:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2019 17:52 |
Додаток № 5.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 7.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 6.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:20 |
Додаток № 4.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 3.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 2.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:19 |
Додаток № 1.doc
|
|||
23 жовтня 2019 12:19 |
ТД_кухонні меблі нержавіючі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невірно визначений код закупівлі - ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому»
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:43
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:14
Прошу уточнити чи буде прийнято вами за аналогічний договір, такий договір що відрізняється по коду ДК 021:2015 але предметом закупівлі якого є кухонні меблі із нержавіючої сталі для закладів громадського харчування? Враховуючи те що Замовники інколи класифікують предмет закупівлі по різному, виникають ситуації коли фактично один і той же предмет закупівлі Виконавець змушений поставляти по договору під різними кодами класифікатору (або ж під різними назвами самого предмету закупівлі, тощо…). Якщо постачальник, припустимо, раніше постачав предмет закупівлі як «обладнання для закладів громадського харчування» ( а ваш предмет закупівлі саме таким і є, тому що Кухонні меблі з нержавіючої сталі (столи, стелажі, мийки, марміти) – це є професійне обладнання для професійних закладів громадського харчування»), то вашій закупівлі такий постачальник не може прийняти участь, тому що вами визначено предмет закупівлі як «Меблі для дому». Вказана особливість не врахована вами під час написання тендерної документації, що призводить до суттєвого обмеження кількості потенційних учасників торгів та є дискримінаційною вимогою. Відповідно до вищевказанного вимагаємо визнати аналогічним договором такий договір, предметом закупівлі якого є обладнання для закладів громадського харчування із нержавіючої сталі та внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника, в тому числі у визначенні коду класифікатора предмету закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації прописано:"Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка ТОВАРУ АНАЛОГІЧНОГО ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 код 39140000-5 «Меблі для дому» (Кухонні меблі нержавіючі (столи, стелажі, мийки, ванни) для закладів освіти Дарницького району міста Києва). Немає конкретної вимоги щодо коду ДК 021:2015. Необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня.
термін поставки
Дата подання: 28 жовтня 2019 15:28
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 16:00
Термін поставки нереальний. Тільки якщо прописано під певного виробника, який вже почав виробляти товар до публікації закупівлі. Просимо надати всім рівні умови та збільшити термін поставки до двох місяців. Навіть якщо є негайна потреба, насьогодні нема виробника, який зробить це замовлення після оголошення закупівлі , кваліфікації та підписання договору, на що потрібно також немалий час, за вказаний термін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін поставки визначено з урахуванням закінчення бюджетного року. Термін поставки товару не може бути змінено тому, що зміна терміну поставки на більш пізні дати призведе до унеможливлення проплати за поставлений товар, у зв'язку з особливостями роботи державного казначейства України
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-000599-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН", Код ЄДРПОУ:38747802
Дата подання: 20 листопада 2019 10:51
Вимога про скасування рішення
Вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1746 від 19 листопада 2019 року
Скасована
Дата: 20 листопада 2019 10:58
Причина: Рішення учасника!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШВЕЦЬ ВІТАЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
1 445 000,00
UAH з ПДВ
|
1 435 563,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністью " ГІДРОТЕХНІКА І КО" |
1 499 052,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" |
1 627 040,00
UAH з ПДВ
|
1 627 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БОРЕЙ" |
1 874 000,00
UAH з ПДВ
|
1 874 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШВЕЦЬ ВІТАЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" #2320800337 |
Відхилено |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 17:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Переможець |
1 435 563,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 13:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 15:03
|
Договір № 1205.pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:00
|