Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 2 860 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 304,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
(Послуги з організації гарячого харчування)»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 11:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ.docx | |
23 жовтня 2019 11:45 |
ТД Послуги їдалень грудень.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-04-000027 ● cb077b4837a9445a94fa0284190b7afa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 217
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2019-10-23-000588-c 23.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по суті моніторингу від 04.12.2019 UA-M-2019-12-04-000027 1. В пункті 1 Розділу Подання та розкриття тендерних пропозицій, зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення, розміщеному в електронній системі (електронному майданчику). Водночас, пунктом 1 Розділу І тендерної документації зазначено, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VlII від 25.12.2015р. (із змінами) далі Закон. Терміни вживаються у значені, наведеному в Законі.». Таким чином, у разі відсутності деталізованого роз'яснення щодо будь-якого з пунктів тендерної документації (зокрема і щодо моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій), вони розуміються відповідними до формулювань Закону України «Про публічних закупівель». 2. Стосовно порушення вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічних закупівель» повідомляємо, що додатковою угодою №1 від 26 грудня 2019 року доповнено договір від 26.11.2019 № 957/19 інформацією щодо порядку змін умов договору. 3. Абзацом 5 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що дійсність пропозиції Учасника протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій (витяг з тендерної документації додається). Додатки 1. Додаткова угода №1 від 26.12.2019 року на 1 аркуші 2. Витяг з тендерної документації Додаток 1 «Тендерна пропозиція» на 2 аркушах.
2019-12-28 09:25:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" |
2 860 880,00
UAH з ПДВ
|
2 860 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" |
2 860 880,00
UAH з ПДВ
|
2 860 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" #21636104 |
Переможець |
2 860 880,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 12:19
|
ДУ 2.3.4 до Дог 957.19.pdf | укладений |
24 червня 2020 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:36
|
Додаткова угода 10007.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 11:28
|
Договір 9570001.PDF | укладений |
26 листопада 2019 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору за результатами моніторингу уповноваженим органом |
Номер договору про закупівлю: | 957/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |