Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)»
Очікувана вартість
2 860 880,00 UAH
UA-2019-10-23-000588-c 376f203c98e04859b7e5d59db8f75845
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 11:20
Очікувана вартість: 2 860 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 304,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


«ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень»
(Послуги з організації гарячого харчування)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації гарячого харчування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Загальноосвітні навчальні заклади Святошинського району міста Києва (згідно дислокації (Додаток 4 до тендерної документації))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 11:46
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ.docx
23 жовтня 2019 11:45
ТД Послуги їдалень грудень.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000027 ● cb077b4837a9445a94fa0284190b7afa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2019-10-23-000588-c 23.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення по суті моніторингу від 04.12.2019 UA-M-2019-12-04-000027 1. В пункті 1 Розділу Подання та розкриття тендерних пропозицій, зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення, розміщеному в електронній системі (електронному майданчику). Водночас, пунктом 1 Розділу І тендерної документації зазначено, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VlII від 25.12.2015р. (із змінами) далі Закон. Терміни вживаються у значені, наведеному в Законі.». Таким чином, у разі відсутності деталізованого роз'яснення щодо будь-якого з пунктів тендерної документації (зокрема і щодо моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій), вони розуміються відповідними до формулювань Закону України «Про публічних закупівель». 2. Стосовно порушення вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічних закупівель» повідомляємо, що додатковою угодою №1 від 26 грудня 2019 року доповнено договір від 26.11.2019 № 957/19 інформацією щодо порядку змін умов договору. 3. Абзацом 5 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що дійсність пропозиції Учасника протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій (витяг з тендерної документації додається). Додатки 1. Додаткова угода №1 від 26.12.2019 року на 1 аркуші 2. Витяг з тендерної документації Додаток 1 «Тендерна пропозиція» на 2 аркушах.

2019-12-28 09:25:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" 2 860 880,00
UAH з ПДВ
2 860 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" 2 860 880,00
UAH з ПДВ
2 860 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 11:28
Довідка МВС.pdf
07 листопада 2019 10:06
36.Медичні книжки 4.pdf
07 листопада 2019 10:02
13. Мед.книжки 2.pdf
06 листопада 2019 22:22
14.Медичні книжки 3.pdf
06 листопада 2019 22:22
35.Лист-згода.pdf
06 листопада 2019 22:22
34.Додаток 2.pdf
06 листопада 2019 22:22
33.Додаток 6.pdf
06 листопада 2019 22:22
31.Технолог.pdf
06 листопада 2019 22:22
30.Меню.pdf
06 листопада 2019 22:22
29.Проект договору.pdf
06 листопада 2019 22:22
28.Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 22:22
26.Захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 22:22
24.Витяг.pdf
06 листопада 2019 22:22
23. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 листопада 2019 22:22
22.Виписка.pdf
06 листопада 2019 22:22
21.Довідки ст.17.pdf
06 листопада 2019 22:22
20.Відповідність КП.pdf
06 листопада 2019 22:22
19.Досвід,договір,відгук.pdf
06 листопада 2019 22:22
17.Звіт 1-ДФ.pdf
06 листопада 2019 22:22
16.Протокол. гіг. навчання.pdf
06 листопада 2019 22:22
15.Інформація про медогляд.pdf
06 листопада 2019 22:22
12.Медичні книжки 1.pdf
06 листопада 2019 22:22
10.Трудові книги4.pdf
06 листопада 2019 22:22
9.Трудові книги 3.pdf
06 листопада 2019 22:22
8.Трудові книги2.pdf
06 листопада 2019 22:22
7.Трудові книги 1.pdf
06 листопада 2019 22:22
6.Довідка працівники.pdf
06 листопада 2019 22:22
5.Повірка вагів.pdf
06 листопада 2019 22:22
4.Гарант. лист обладнання.pdf
06 листопада 2019 22:22
3.Мат.-тех. база.pdf
06 листопада 2019 22:22
1.Доручення, розпорядження.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 11:54
32.Трудові книги 1.pdf
07 листопада 2019 11:43
35,Сертифікати ХАССП.pdf
07 листопада 2019 11:42
30.Медичні книги1.pdf
07 листопада 2019 11:32
29.Додаток 6.pdf
07 листопада 2019 11:31
28.Додаток2.pdf
07 листопада 2019 11:30
26.Технолог наказ.pdf
07 листопада 2019 11:30
25.Меню, лист.pdf
07 листопада 2019 11:27
24.Лист-згода.pdf
07 листопада 2019 11:27
23.Інф. мед. огляд.pdf
07 листопада 2019 11:27
20.Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 11:27
21.Проект договору.pdf
07 листопада 2019 11:27
19.Інф. захист довкілля.pdf
07 листопада 2019 11:27
17.Витяг.pdf
07 листопада 2019 11:27
16.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
07 листопада 2019 11:27
15.Виписка.pdf
07 листопада 2019 11:27
14.Довідки ст.17.pdf
07 листопада 2019 11:27
13.Скл. приміщення.pdf
07 листопада 2019 11:27
12.Договір, відгук.pdf
07 листопада 2019 11:27
11.Довідка досвід.pdf
07 листопада 2019 11:27
9.Форма 1 ДФ.pdf
07 листопада 2019 11:27
8.Протокол сан. гігієна.pdf
07 листопада 2019 11:26
6.Довідка працівники.pdf
07 листопада 2019 11:26
5.Ваги, акт.pdf
07 листопада 2019 11:26
4.Додаток7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
Переможець 2 860 880,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
2 860 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:19
ДУ 2.3.4 до Дог 957.19.pdf укладений
24 червня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:36
Додаткова угода 10007.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:28
Договір 9570001.PDF укладений
26 листопада 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору за результатами моніторингу уповноваженим органом
Номер договору про закупівлю: 957/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 503 410,00
UAH