Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери (в комплекті), ноутбуки
Очікувана вартість
246 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000549-c ● 561b3e82f9ca45e79e32e87c83bdfefe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13815703 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9 |
Контактна особа: |
Бігуняк Вододимир Андрійович +380324431077 likarna_zvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 246 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Персональні комп’ютери (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 11:35 |
ТД_обладнання_2019.docx | |
23 жовтня 2019 11:35 |
додаток_5.docx | |
23 жовтня 2019 11:35 |
Додаток_4.docx | |
23 жовтня 2019 11:35 |
додаток_3.docx | |
23 жовтня 2019 11:35 |
додаток_2.docx | |
23 жовтня 2019 11:35 |
додаток_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Загальними вимогами до предмету закупівлі п. 6.(додаток 3 до тендерної документації) передбачено доставка,підключення та та налаштування обладнання.
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:34
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:35
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники мають право запропонувати як еквівалент товар з параметрами не нижче ніж заявлено замовником у тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-000549-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 листопада 2019 10:19
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-10-23-000549-c, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовником у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» вимагалося надати довідку у довільній формі, яка в обов’язковому порядку повинна містити наступну інформацію: (повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговує Учасника; МФО (коди банків); прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи)) – учасником ТОВ «КОМЕЛ» надано довідку, але у ній відсутня інформація про місце та дату реєстрації учасника, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
- Замовником у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» вимагалося надати довідку у довільній формі, яка в обов’язковому порядку повинна містити наступну інформацію: (повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговує Учасника; МФО (коди банків); прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи)) – учасником ТОВ «КОМЕЛ» надано довідку, але у ній відсутня інформація про місце та дату реєстрації учасника, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 15:12
Відповідь на наявне в електронній системі закупівель «Роз’яснення до процедури/Вимогу про усунення порушення» (Номер вимоги: UA-2019-10-23-000549-c.b1 ; Дата подання: 11 листопада 2019р. о 10:19), тендерний комітет КНП "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) учасники на етапі кваліфікації не мають права звертатись до замовника з відповідними «Роз’ясненнями до роцедури/Вимогами про усунення порушення», адже згідно з Законом, статтею 23 передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме, частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, станом на 11 листопада 2019 року відбулось закінчення строку подання тендерних пропозицій, їх розкриття та триває розгляд тендерних пропозицій згідно з умовами, передбаченими Законом.
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону - "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель".
Відповідно до ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Станом на 11 листопада 2019 року ще триває розгляд тендерної пропозиції, що визнана системою найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Прохання до Учасника, при написанні вимоги керуватися ЗУ "Про публічні закупівлі".
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) учасники на етапі кваліфікації не мають права звертатись до замовника з відповідними «Роз’ясненнями до роцедури/Вимогами про усунення порушення», адже згідно з Законом, статтею 23 передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме, частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, станом на 11 листопада 2019 року відбулось закінчення строку подання тендерних пропозицій, їх розкриття та триває розгляд тендерних пропозицій згідно з умовами, передбаченими Законом.
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону - "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель".
Відповідно до ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Станом на 11 листопада 2019 року ще триває розгляд тендерної пропозиції, що визнана системою найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Прохання до Учасника, при написанні вимоги керуватися ЗУ "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
163 416,00
UAH з ПДВ
|
155 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
164 875,02
UAH з ПДВ
|
155 497,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯКІВНІЧ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" |
173 810,00
UAH з ПДВ
|
155 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
194 116,32
UAH з ПДВ
|
160 954,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
187 896,00
UAH з ПДВ
|
187 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
155 496,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2019 12:36
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
155 497,92
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 00:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 13:05
|
Договір | укладений |
02 грудня 2019 13:03
|