Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (в комплекті), ноутбуки
Очікувана вартість
246 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000549-c 561b3e82f9ca45e79e32e87c83bdfefe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бігуняк Вододимир Андрійович

+380324431077 likarna_zvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 13815703
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9
Контактна особа: Бігуняк Вододимир Андрійович
+380324431077
likarna_zvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 12:38
Очікувана вартість: 246 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Персональні комп’ютери (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 11:35
ТД_обладнання_2019.docx
23 жовтня 2019 11:35
додаток_5.docx
23 жовтня 2019 11:35
Додаток_4.docx
23 жовтня 2019 11:35
додаток_3.docx
23 жовтня 2019 11:35
додаток_2.docx
23 жовтня 2019 11:35
додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Загальними вимогами до предмету закупівлі п. 6.(додаток 3 до тендерної документації) передбачено доставка,підключення та та налаштування обладнання.
Документація
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:34
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники мають право запропонувати як еквівалент товар з параметрами не нижче ніж заявлено замовником у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-000549-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 листопада 2019 10:19
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-10-23-000549-c, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовником у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» вимагалося надати довідку у довільній формі, яка в обов’язковому порядку повинна містити наступну інформацію: (повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма/система оподаткування; форма власності; місце та дата реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговує Учасника; МФО (коди банків); прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи)) – учасником ТОВ «КОМЕЛ» надано довідку, але у ній відсутня інформація про місце та дату реєстрації учасника, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 15:12
Відповідь на наявне в електронній системі закупівель «Роз’яснення до процедури/Вимогу про усунення порушення» (Номер вимоги: UA-2019-10-23-000549-c.b1 ; Дата подання: 11 листопада 2019р. о 10:19), тендерний комітет КНП "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) учасники на етапі кваліфікації не мають права звертатись до замовника з відповідними «Роз’ясненнями до роцедури/Вимогами про усунення порушення», адже згідно з Законом, статтею 23 передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме, частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, станом на 11 листопада 2019 року відбулось закінчення строку подання тендерних пропозицій, їх розкриття та триває розгляд тендерних пропозицій згідно з умовами, передбаченими Законом.
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону - "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель".
Відповідно до ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Станом на 11 листопада 2019 року ще триває розгляд тендерної пропозиції, що визнана системою найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Прохання до Учасника, при написанні вимоги керуватися ЗУ "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 163 416,00
UAH з ПДВ
155 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 164 875,02
UAH з ПДВ
155 497,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯКІВНІЧ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 173 810,00
UAH з ПДВ
155 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 194 116,32
UAH з ПДВ
160 954,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 187 896,00
UAH з ПДВ
187 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:25
Довідка про ЕЦП.pdf
07 листопада 2019 17:25
HP 250 G7 декларація.pdf
07 листопада 2019 17:25
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 17:25
Довідка про учасника.pdf
07 листопада 2019 17:25
Баланс_9міс_2019.pdf
07 листопада 2019 17:25
Статут.pdf
07 листопада 2019 17:25
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
07 листопада 2019 17:25
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 17:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 17:43
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:41
Документи переможця.pdf
18 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
14 листопада 2019 12:57
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:56
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:53
СТАТУТ нова редакція.pdf
07 листопада 2019 17:53
Додаток № 4 Проект договору.pdf
07 листопада 2019 17:53
Довідка про субпідрядника.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 21:48
Електронний підпис
07 листопада 2019 21:46
СЕРТИФIКАТ 2018-2020.pdf
07 листопада 2019 21:46
непотреб сертифікації 3.pdf
07 листопада 2019 21:46
непотреб сертифікації 2.pdf
07 листопада 2019 21:46
ISO 14001 Сертифікат.pdf
07 листопада 2019 21:46
ISO 9001 Сертифікат.pdf
07 листопада 2019 21:46
Certificate-190470 GoodRAM.pdf
07 листопада 2019 21:46
Certificate-189605.pdf
07 листопада 2019 21:46
Certificate-189604.pdf
07 листопада 2019 21:46
Certificate-175469 Asus.pdf
07 листопада 2019 21:46
Cert NB All 2018 Asus.pdf
07 листопада 2019 21:46
технічні вимоги .pdf
07 листопада 2019 21:46
тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 21:46
свідоцтво про реєстрацію.pdf
07 листопада 2019 21:46
ЄДРПОУ.jpg
07 листопада 2019 21:46
довідка ст.17.pdf
07 листопада 2019 21:46
довідка захисту довкілля.pdf
07 листопада 2019 21:46
гарантія доставки товару.pdf
07 листопада 2019 21:46
гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 21:46
відомості про учасника .pdf
07 листопада 2019 21:46
виписка 002.jpg
07 листопада 2019 21:46
виписка 001.jpg
07 листопада 2019 21:46
авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 20:28
Електронний підпис
07 листопада 2019 20:25
Технічне завдання.pdf
07 листопада 2019 20:25
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 20:25
Довідка про СЦ м. Львів UBC.pdf
07 листопада 2019 20:25
Тендерна пропозиція №39830.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 22:10
Електронний підпис
07 листопада 2019 22:09
Договір СЦ Комел.pdf
07 листопада 2019 22:09
13279070_пропозиція.pdf
07 листопада 2019 22:09
Наказ директора .pdf
07 листопада 2019 22:09
Довідка про чисті активи .pdf
07 листопада 2019 22:09
Статут.pdf
07 листопада 2019 22:09
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 22:09
13279070_проект договору.pdf
07 листопада 2019 22:09
Технічні критерії.pdf
07 листопада 2019 22:09
Кваліфікаційні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП "ДЯКІВНІЧ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 155 496,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 12:36
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 155 497,92
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
155 497,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 00:11
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 13:05
Договір укладений
02 грудня 2019 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 497,92
UAH (в тому числі ПДВ 25 916,32 UAH)