Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш; Лот 2 – фарба – пігмент, акрилова, емаль, водоемульсія
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000520-a 50755b5b32fd439c99043517238fe080
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Писарева - Тесленко

0442340421 operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Маріанна Писарева - Тесленко
0442340421
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Лот 1- фарба –гуаш, Лот 2 – фарба – пігмент, акрилова, емаль, водоемульсія

Тендерна документація

23 жовтня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:44
02 ТД Технічні вимоги 2 лот ФАРБА.docx
23 жовтня 2019 14:44
01 ТД Технічні вимоги 1лот ФАРБА.docx
23 жовтня 2019 14:43
003 ФАРБА Тендерна документац._2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:06
Доброго дня! Ознайомившись з тендерною документацією Замовника просимо внести наступні зміни: 1. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 1-6 передбачено дисперсійний пігмент. Повідомляємо, що загальновживаним фасуванням водно-дисперсійного пігмента є 100 мл, зазначення Замовником у технічних вимогах фасування 750 мл унеможливлює участь у закупівлі більшості Учасників. Виходячи з наведеного, просимо внести зміни до тендерної документації щодо фасування пігмента, а саме, вказати фасування 100 мл, або зазначити про розгляд пропозицій з різним фасуванням пігмента, проте зі збереженням загального об’єму. 2. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 7-10 передбачено емаль акрилову ТМ Metalliq Kompozit. Разом з тим повідомляємо, що більшість виробників, в т. ч. зазначений виробник, виготовляють фарбу акрилову фасуванням в кілограмах. Замовником в тендерній документації зазначено фасування 0,77 л та одиниці виміру даної фарби в літрах, що унеможливлює участь у закупівлі більшості учасників і навіть тих, що зазначені у технічних вимогах (Kompozit), адже загальновживаним фасуванням даної фарби є 0,1 кг, 0,25 кг, 0,5 кг. У зв’язку з цим просимо внести зміни щодо фасування, а саме зазначити одиниці виміру в кілограмах, а фасування - 0,5 кг, що є поширеним серед виробників. 3. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 12 передбачена алкідна емаль біла нітро. Повідомляємо, що відмінною ознакою даної фарби є швидке висихання. У разі якщо Замовником обрано даний тип фарби саме через цю відмінну ознаку, звертаємо увагу Замовника, що наразі на ринку ЛФП присутні й інші види фарби з коротким часом висихання. При цьому Замовник, вказавши саме тип емалі нітро, звузив можливість пропозицій тільки даним типом фарби. Враховуючи зазначене, у разі якщо визначальним для Замовника є саме час висихання, а також задля забезпечення можливості участі максимальної кількості учасників, просимо внести зміни щодо даної вимоги, а саме, замість «нітро» вказати показник «швидковисихаюча». Сподіваємося на розуміння та позитивне рішення Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що згідно тендерної документації ми не вимагаємо виконання конкретного ДСТУ стосовно часу висихання. У додатку №3 до тендерної документації , вказано, що якість товару має відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів , а саме ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо.
Замовник звертає увагу, що згідно Додатку №3 - Тендерної документації ,товар може закуповуватись партіями (меншими ніж один кг/л) в залежності від фактичних потреб та фінансових можливостей Замовника. Строк поставки , гідно тендерної документації - до 31 грудня 2019 року. Кількість поставок також залежить від поточної потреби та фінансової можливості підприємства. Враховуючи вищезазначене, постачання товару буде здійснюватися за заявками - окремими партіями. Відповідно до інформації що зазначена вище, літраж тари може бути різним .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-000520-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СКАЛІЙ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3064508519
Дата подання: 08 листопада 2019 14:50
Прошу звернути увагу на ТОВ Рубін
Прошу звернути увагу на компанию Рубін і на подібний договір в якому вказані будівельні матеріали і гуаш Роса...всього на 1000 грн...ця компанія не має достатньо досвіду у закупівлі і продажу гуаші в такій кількості.
Також вважаю суму 358000 є сумнівною для якості такої гуаші, враховуючи доставку і якість потоермінам зберігання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 15:47
Дякуємо за звернення, усі пропозиції та документи , будуть розглядатися відповідно до закону України "Про публічні закупівлі", тендерної документаії та вимог замовника.
У разі виявлення порушень, Замовник буде діяти згідно чинного законодавства України.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1- фарба –гуаш 44810000-1 ФАРБИ
Опис предмету закупівлі:
44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 555 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 листопада 2019 12:48
Закінчення: 08 листопада 2019 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

527 л
44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш,
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:03
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в Додатку 3 до тендерної документації. У той же час, повідомляємо, що наше Державне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН" 354 844,62
UAH з ПДВ
354 844,62
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКАЛІЙ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" 553 000,00
UAH з ПДВ
553 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА " 555 000,00
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 09:38
Електронний підпис
14 листопада 2019 09:35
Довіка МВС.pdf
13 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
12 листопада 2019 12:48
ДОДАТОК 3_Технічні вимоги.pdf
08 листопада 2019 14:24
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:50
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:49
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:45
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка до ст.17.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка МТБ.pdf
07 листопада 2019 15:35
Додаток 6 Лист-згода.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка щодо санкцій.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка щодо підпису.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка щодо печатки.pdf
07 листопада 2019 15:35
Статут РУБІН нова редакція.pdf
07 листопада 2019 15:35
витяг РУБІН 26.06.2019.pdf
07 листопада 2019 15:35
Довідка банку про рахунок.pdf
07 листопада 2019 15:35
витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 00:42
Подібний_договір396.pdf
06 листопада 2019 23:52
Подібні _замовлення.docx
06 листопада 2019 23:52
Лист_підтвердження_Тех_хар.jpg
06 листопада 2019 23:52
Додаток№5.jpg
06 листопада 2019 23:52
Додаток6_обробка_персон_дан.jpg
06 листопада 2019 23:52
Довідка_Печатка.jpg
06 листопада 2019 23:52
Довідка_закон_ст17.jpg
06 листопада 2019 23:52
Довідка_довкілля.jpg
06 листопада 2019 23:52
гигиена ЗХК.PDF
06 листопада 2019 23:52
Технічні_вимоги3.jpg
06 листопада 2019 23:52
Технічні_вимоги2.jpg
06 листопада 2019 23:52
Технічні_вимоги1.jpg
06 листопада 2019 23:52
Пропозиція_2.jpg
06 листопада 2019 23:52
Пропозиція_1.jpg
06 листопада 2019 23:52
Паспорт.jpg
06 листопада 2019 23:52
ідентифікаційний_код .jpg
06 листопада 2019 23:52
свідоцтво.jpg
06 листопада 2019 23:52
виписка2.jpg
06 листопада 2019 23:52
виписка1.jpg

Публічні документи

07 листопада 2019 12:01
Тендерна пропозиція 07.11.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН"

ФОП "СКАЛІЙ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ"

ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН"
#13553723
Переможець 354 844,62
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН"
#13553723
354 844,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 17:12
Договір №209 Фарба 1 лот.pdf укладений
25 листопада 2019 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 354 844,62
UAH (в тому числі ПДВ 59 140,77 UAH)