Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш; Лот 2 – фарба – пігмент, акрилова, емаль, водоемульсія
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000520-a ● 50755b5b32fd439c99043517238fe080
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка" |
Код ЄДРПОУ: | 02224531 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50, |
Контактна особа: |
Маріанна Писарева - Тесленко 0442340421 operaukr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Лот 1- фарба –гуаш, Лот 2 – фарба – пігмент, акрилова, емаль, водоемульсія
Тендерна документація
23 жовтня 2019 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 14:44 |
02 ТД Технічні вимоги 2 лот ФАРБА.docx | |
23 жовтня 2019 14:44 |
01 ТД Технічні вимоги 1лот ФАРБА.docx | |
23 жовтня 2019 14:43 |
003 ФАРБА Тендерна документац._2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:06
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника просимо внести наступні зміни:
1. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 1-6 передбачено дисперсійний пігмент. Повідомляємо, що загальновживаним фасуванням водно-дисперсійного пігмента є 100 мл, зазначення Замовником у технічних вимогах фасування 750 мл унеможливлює участь у закупівлі більшості Учасників. Виходячи з наведеного, просимо внести зміни до тендерної документації щодо фасування пігмента, а саме, вказати фасування 100 мл, або зазначити про розгляд пропозицій з різним фасуванням пігмента, проте зі збереженням загального об’єму.
2. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 7-10 передбачено емаль акрилову ТМ Metalliq Kompozit. Разом з тим повідомляємо, що більшість виробників, в т. ч. зазначений виробник, виготовляють фарбу акрилову фасуванням в кілограмах. Замовником в тендерній документації зазначено фасування 0,77 л та одиниці виміру даної фарби в літрах, що унеможливлює участь у закупівлі більшості учасників і навіть тих, що зазначені у технічних вимогах (Kompozit), адже загальновживаним фасуванням даної фарби є 0,1 кг, 0,25 кг, 0,5 кг. У зв’язку з цим просимо внести зміни щодо фасування, а саме зазначити одиниці виміру в кілограмах, а фасування - 0,5 кг, що є поширеним серед виробників.
3. У технічних вимогах до лота 2 предметом закупівлі п. 12 передбачена алкідна емаль біла нітро. Повідомляємо, що відмінною ознакою даної фарби є швидке висихання. У разі якщо Замовником обрано даний тип фарби саме через цю відмінну ознаку, звертаємо увагу Замовника, що наразі на ринку ЛФП присутні й інші види фарби з коротким часом висихання. При цьому Замовник, вказавши саме тип емалі нітро, звузив можливість пропозицій тільки даним типом фарби. Враховуючи зазначене, у разі якщо визначальним для Замовника є саме час висихання, а також задля забезпечення можливості участі максимальної кількості учасників, просимо внести зміни щодо даної вимоги, а саме, замість «нітро» вказати показник «швидковисихаюча».
Сподіваємося на розуміння та позитивне рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що згідно тендерної документації ми не вимагаємо виконання конкретного ДСТУ стосовно часу висихання. У додатку №3 до тендерної документації , вказано, що якість товару має відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів , а саме ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо.
Замовник звертає увагу, що згідно Додатку №3 - Тендерної документації ,товар може закуповуватись партіями (меншими ніж один кг/л) в залежності від фактичних потреб та фінансових можливостей Замовника. Строк поставки , гідно тендерної документації - до 31 грудня 2019 року. Кількість поставок також залежить від поточної потреби та фінансової можливості підприємства. Враховуючи вищезазначене, постачання товару буде здійснюватися за заявками - окремими партіями. Відповідно до інформації що зазначена вище, літраж тари може бути різним .
Замовник звертає увагу, що згідно Додатку №3 - Тендерної документації ,товар може закуповуватись партіями (меншими ніж один кг/л) в залежності від фактичних потреб та фінансових можливостей Замовника. Строк поставки , гідно тендерної документації - до 31 грудня 2019 року. Кількість поставок також залежить від поточної потреби та фінансової можливості підприємства. Враховуючи вищезазначене, постачання товару буде здійснюватися за заявками - окремими партіями. Відповідно до інформації що зазначена вище, літраж тари може бути різним .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-23-000520-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СКАЛІЙ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3064508519
Дата подання: 08 листопада 2019 14:50
Прошу звернути увагу на ТОВ Рубін
Прошу звернути увагу на компанию Рубін і на подібний договір в якому вказані будівельні матеріали і гуаш Роса...всього на 1000 грн...ця компанія не має достатньо досвіду у закупівлі і продажу гуаші в такій кількості.
Також вважаю суму 358000 є сумнівною для якості такої гуаші, враховуючи доставку і якість потоермінам зберігання.
Також вважаю суму 358000 є сумнівною для якості такої гуаші, враховуючи доставку і якість потоермінам зберігання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 15:47
Дякуємо за звернення, усі пропозиції та документи , будуть розглядатися відповідно до закону України "Про публічні закупівлі", тендерної документаії та вимог замовника.
У разі виявлення порушень, Замовник буде діяти згідно чинного законодавства України.
У разі виявлення порушень, Замовник буде діяти згідно чинного законодавства України.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1- фарба –гуаш 44810000-1 ФАРБИ |
Опис предмету закупівлі: |
44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 555 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
527 л
44810000-1 ФАРБИ : Лот 1- фарба –гуаш,
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:03
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в Додатку 3 до тендерної документації. У той же час, повідомляємо, що наше Державне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН" |
354 844,62
UAH з ПДВ
|
354 844,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СКАЛІЙ ЮРІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" |
553 000,00
UAH з ПДВ
|
553 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛОВКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА " |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН" #13553723 |
Переможець |
354 844,62
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 17:12
|
Договір №209 Фарба 1 лот.pdf | укладений |
25 листопада 2019 17:09
|