Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
143 960,00 UAH
UA-2019-10-23-000492-a e26f6019cc5043678972162883c7f3a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:55
Очікувана вартість: 143 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Багатофункціональний пристрій (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткових накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:06
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 3 тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 3 тендерної документації.
2. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
3. Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 118 800,00
UAH з ПДВ
117 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 127 000,00
UAH з ПДВ
117 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФП" 128 760,00
UAH з ПДВ
117 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" 138 000,00
UAH з ПДВ
117 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 138 600,00
UAH з ПДВ
137 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 143 200,00
UAH з ПДВ
143 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:37
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:37
Цінова пропозиція оновлена.pdf
28 листопада 2019 11:37
Довідка МВС.pdf
28 листопада 2019 11:37
Довідка ДПС.pdf
08 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:56
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 14:56
Технічна частина.pdf
08 листопада 2019 14:56
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 09:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:31
Статут з описом Tfp 2019.pdf
06 листопада 2019 09:31
Протокол Тфр.pdf
06 листопада 2019 09:31
Пропозиція Тфп.pdf
06 листопада 2019 09:31
Копія Договорів.pdf
06 листопада 2019 09:31
Pantum МФУ принтер2.jpg
06 листопада 2019 09:31
Pantum МФУ принтер1.jpg

Публічні документи

08 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:54
Договір Фонд держ.майна_БФП.pdf
08 листопада 2019 10:35
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:30
Статут.pdf
08 листопада 2019 10:30
Повноваження керівника.pdf
08 листопада 2019 10:30
Довідка про корупцію.pdf
08 листопада 2019 10:30
Витяг з ЄДРПОУ_07.08.2019.pdf
08 листопада 2019 10:30
Довідка про довкілля.pdf
08 листопада 2019 10:30
Довідка про податки.pdf
08 листопада 2019 10:30
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
08 листопада 2019 10:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 листопада 2019 10:30
Довідка про конкуренцію.pdf
08 листопада 2019 10:30
Лист-Гарантія ст. 17.pdf
08 листопада 2019 10:30
Довідка про банкрутство.pdf
08 листопада 2019 10:30
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2019 10:30
Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2019 10:30
Тех. характеристики.pdf
08 листопада 2019 10:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 16:07
Цінова.jpeg
08 листопада 2019 16:07
Технічні.pdf
08 листопада 2019 16:07
Лист гарантія.jpg
08 листопада 2019 16:07
Істотні.jpg
08 листопада 2019 16:07
Договір.pdf
08 листопада 2019 16:07
Аналогічні.jpg
08 листопада 2019 16:07
Кваліфакаційні документи.pdf
08 листопада 2019 16:07
Установчі документи.pdf
08 листопада 2019 16:07
Документи з довідками .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "ТФП"

ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Рішення скасоване 117 336,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 117 336,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:31
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 117 894,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 15:40

Документи

21 листопада 2019 14:31
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:31
протокол відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
117 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:18
договір бфп.pdf укладений
09 грудня 2019 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 117 894,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 649,00 UAH)