Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій Михайлович 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Serhii Mykhailovych 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 339 778 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 679 556,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1698890 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2019 10:53 |
Enquiries until: | 24 січня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 339 778 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 679 556 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
(45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( Purchasing financing source - state budget )
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 11:00 |
++++Нова ТД Н-12 обход Сум 16 км 21.01 (4) (1).docx | |
24 січня 2020 10:59 |
Закреслена ТД Н-12 обход Сум 16 км 21.01 (4) (2).docx | |
24 січня 2020 10:58 |
Перелік змін ТД по Н-12 0+200 24.01.docx | |
21 січня 2020 15:41 |
Проект договору 21.01 Н-12.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 листопада 2019 22:21
Дата подання: 02 березня 2020 23:33
Дата подання: 02 березня 2020 23:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000049 ● 7a9c326f913f40cbbc46c7c288a20229
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
35 UA-2019-10-23-000395-c 23.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-28 15:19:12
Повідомлення про оскарження результатів проведення моніторингу
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип та марку (щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів за період з 2017 року по теперішній час, виконання по яким тривало в 2020 році, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначене Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив його до аукціону». Заперечення Слід зазначити, що у Висновку викладено «обґрунтування порушення» лише щодо пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77». Підпунктом 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД визначалося, що «під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником за 2 (два) роки (протягом 2015–2019 років) робіт за договором(-ами) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі)». Тобто, зміст даного пункту свідчить про те, що необхідний обсяг виконуваних робіт має бути наявним за будь-які 2 роки протягом періоду 2015–2019 років. Однак, Північно-Східний офіс Держаудитслужби дійшов до помилкового висновку про те, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка від 31.01.2020 № Т-141 не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД, з тих підстав, що вона містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів, виконання по яким тривало в 2020 році. Натомість, з поданих учасником ТОВ «ШБУ-77» документів (довідка від 31.01.2020 №Т-141, листи-відгуки від 03.02.2020 № 126/08-07, № 127/08-07, № 128/08-07, № 129/08-07) встановлено, що протягом дворічного періоду (з 2018 по 2019 роки, будівельний сезон 2020 року на момент оформлення довідки та видачі відгуків ще не розпочався) ТОВ «ШБУ-77» отримало досвід виконання аналогічного договору в обсягах: - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття – влаштування основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші оброблена цементом 560 386 м2, (при необхідному 166 352 м2); - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» влаштування тонкошарових покриттів – влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші тип ЩМА 353 080 м2, (при необхідному 160 776 м2). За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказаний у Висновку Учасник – ТОВ «ШБУ-77» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надані у складі тендерних пропозицій довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не містять інформацію про наявність в учасників електриків, в той час Технічне завдання передбачало виконання робіт із влаштування освітлення на пішоходах, і це свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем торгів Консорціум «МІКСТРАНСБУД». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідними умовам ТД відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо) як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 ТД. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (із змінами від 16.01.2020 №1) в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01) та ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (із змінами від 16.01.2020 №1), в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01). На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. При цьому, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 21.01.2020 № 21.01 та від 24.01.2020 № 24.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 1 698 890,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантія» - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (зі зміною № 1 від 16.01.2020), надана Консорціум «МІКСТРАНСБУД», та банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (зі зімною № 1 від 16.01.2020), надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідають вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містять усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначають безвідкличні та безумовні зобов’язання банків-гарантів сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 1 698 890,00 грн. у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер публічної закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Слід також зазначити, що Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківських гарантій учасниками процедури закупівлі Консорціум «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області. Тому, оформлення банківських гарантій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідає умовам ТД, а підстави для відхилення їх тендерних пропозицій були відсутніми. 5. В інформації про результати моніторингу зазначено, що На тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 ТД. На підставі цього у Висновку визначено порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
2020-10-21 16:03:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Документи:
28 жовтня 2020 15:47
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" |
314 000 000,00
UAH з ПДВ
|
274 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
322 086 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
315 993 000,00
UAH з ПДВ
|
299 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
336 278 286,60
UAH з ПДВ
|
336 278 286,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
336 400 200,00
UAH з ПДВ
|
336 400 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" #43115352 |
Переможець |
274 999 999,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2023 14:17
|
ДУ 13 від 25.05.2023.pdf | зміни до договору |
25 травня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 15:16
|
Scan LE 12 100822.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:56
|
2Пс 15.02.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 15:57
|
допка Міськтрансбуд 6 від 24.03.2021р..pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 12:49
|
Скан Дог 2 ПС ДД-2281 21.04.202 р. КОНЦЕРН.pdf | укладений |
22 квітня 2020 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2022 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 2ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору – протягом 2020-2023 років»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 1.2. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2022» замінити на «2020-2023». Сторони дійшли згоди: 2. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 274 999 999,00 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн.; 2021 рік – 96 462 327,33 грн.; 2022 рік – 24 480 000,00 грн.; 2023 рік – 34 057 671,67 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 2ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 261 324 313,99 грн. 2. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 261 324 313,99 грн. (двісті шістдесят один мільйон триста двадцять чотири тисячі триста тринадцять гривень 99 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг». 3. Викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 261 324 313,99 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн. (кредитні кошти, залучені під державні гарантії); 2021 рік – 96 462 327,33 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 року (зі змінами) та №891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 29 148 728,71 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 15 713 257,95 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 2ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з перейменуванням Служби автомобільних доріг у Сумській області та затвердженням нової редакції Положення про Службу на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-132, у преамбулі Договору та в розділі Договору з реквізитами Сторін читати: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області». 2. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2023 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2024 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору – протягом 2020-2024 років»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2023» замінити на «2020-2024». 4. Календарний графік надання послуг (Додаток № 2) викласти в редакції, що додається. 5. У звʼязку з доведенням бюджетного фінансування по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 року №255 викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.1-1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 261 324 313,99 грн., в тому числі за обсягами виконання по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн.; 2021 рік – 96 462 327,33 грн.; 2022 рік – 29 148 728,71 грн., в тому числі сума неоплачених бюджетних фінансових зобов’язань станом на 31.12.2022 р. 29 148 728,71 грн.; 2023 рік – 0 грн. (погашення кредиторської заборгованості в сумі 29 148 728,71 грн., яка виникла станом на 31.12.2022 р.); 2024 рік – 15 713 257,95 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 2ПС-ДД/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |