Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy ( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Очікувана вартість
339 778 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000395-c 168cbf8589fc405796976eb4d1afd997
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Serhii Mykhailovych
380542700479
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:04
Очікувана вартість: 339 778 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 679 556,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1698890 UAH
Publication date: 23 жовтня 2019 10:53
Enquiries until: 24 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 30 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 339 778 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 679 556 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками)
(45233142-6 — Ремонт доріг) ( Джерело фінансування - державний бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум на ділянці км 0+200 - км 16+100 та км 16+580 – км 19+000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road H-12 Sumy - Poltava with a tour of Sumy
( individual sections ) (45233142-6 Roads repair) ( Purchasing financing source - state budget )
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:00
++++Нова ТД Н-12 обход Сум 16 км 21.01 (4) (1).docx
21 січня 2020 15:43
+++ Нова ТД Н-12 обход Сум 16 км 21.01 (4).docx
16 січня 2020 15:44
++ Нова ТД Н-12 обход Сум 16 км 16.01.docx
09 січня 2020 16:53
+ Нова ТД Н-12 обход Сум 16 км 09.01.docx
23 жовтня 2019 12:09
ПУБЛ ТД Н-12 обход Сум 23.10.19.docx
24 січня 2020 10:59
Закреслена ТД Н-12 обход Сум 16 км 21.01 (4) (2).docx
21 січня 2020 15:43
Закреслена ТД Н-12 обход Сум 16 км 16.01 (5).docx
16 січня 2020 15:43
Закреслена ТД Н-12 обход Сум 16 км 09.01.docx
09 січня 2020 16:54
Закреслена ТД Н-12 обход Сум 16 км 23.10.docx
24 січня 2020 10:58
Перелік змін ТД по Н-12 0+200 24.01.docx
21 січня 2020 15:43
Перелік змін ТД Н- 12 21.01.docx
16 січня 2020 15:42
Перелік змін ТД по Н-12 16-19 км 16.01.docx
09 січня 2020 16:54
Перелік змін ТД по Н-12 16-19 км 09.01.docx
21 січня 2020 15:41
Проект договору 21.01 Н-12.docx
23 жовтня 2019 12:07
Публ Проект ДОГ 23.10. ПСР Н-12 з Обх Сум.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 22 січня 2020 13:41
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:15
Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов'язки щодо виконання зобов'язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В ТД зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:16
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:40
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-23-000395-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 20 листопада 2019 22:21
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скаржник не погоджується з кількісними вимогами щодо обсягів виконання конкретних видів робіт в рамках аналогічного договору, а також з вимогою щодо того, що аналогічний договір має бути виконаним на дорогах загального користування лише державного значення (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2019 20:35
рішення від 22.11.2019 № 17168.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 20:35
Рішення від 06.12.2019 № 18112.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2020 17:02
Номер скарги: UA-2019-10-23-000395-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 02 березня 2020 23:33
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 19:14
Рішення від 05.03.2020 №4247.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:13
Рішення від 23.03.2020 №5501.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 21:36
Номер скарги: UA-2019-10-23-000395-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 02 березня 2020 23:19
Скарга Н-12
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:03
рішення від 05.03.2020 № 4227 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:03
рішення від 23.03.2020 № 5513.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 21:03

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 09:52
Довідка досвід

Документи подані замовником

28 листопада 2019 15:16
Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf
28 листопада 2019 15:16
Рішення від 27.03.2019 № 3591.pdf
28 листопада 2019 15:16
Рішення від 19.03.2019 № 3103.pdf
28 листопада 2019 15:16
Рішення від 27.03.2019 № 3612.pdf
28 листопада 2019 15:16
Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf
28 листопада 2019 15:16
Рішення від 18.12.2018 № 12870.pdf
28 листопада 2019 15:16
рішення від 29.09.2017 № 6834.pdf
28 листопада 2019 15:17
Рішення від 11.06.2018 № 5549.pdf

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 20:35
рішення від 22.11.2019 № 17168.pdf

Документи подані скаржником

02 березня 2020 23:19
Скарга № Н-12.pdf
02 березня 2020 23:19
26476.pdf
23 березня 2020 14:01
Доповнення Н-12.pdf

Документи подані замовником

06 березня 2020 14:29
Н-12 Автомагістраль 0395.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000049 ● 7a9c326f913f40cbbc46c7c288a20229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
35 UA-2019-10-23-000395-c 23.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-28 15:19:12

Повідомлення про оскарження результатів проведення моніторингу

Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип та марку (щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г), однак не містить вираз «або еквівалент» Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «щебенево-піщана суміш оброблена цементом М20, суміш крупнозерниста тип А, суміш тип ЩМА-20, асфальтобетон тип Г» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів за період з 2017 року по теперішній час, виконання по яким тривало в 2020 році, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Визначене Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив його до аукціону». Заперечення Слід зазначити, що у Висновку викладено «обґрунтування порушення» лише щодо пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77». Підпунктом 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД визначалося, що «під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником за 2 (два) роки (протягом 2015–2019 років) робіт за договором(-ами) з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі)». Тобто, зміст даного пункту свідчить про те, що необхідний обсяг виконуваних робіт має бути наявним за будь-які 2 роки протягом періоду 2015–2019 років. Однак, Північно-Східний офіс Держаудитслужби дійшов до помилкового висновку про те, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ-77» довідка від 31.01.2020 № Т-141 не відповідає вимогам підпункту 5.1.3. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД, з тих підстав, що вона містить інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів, виконання по яким тривало в 2020 році. Натомість, з поданих учасником ТОВ «ШБУ-77» документів (довідка від 31.01.2020 №Т-141, листи-відгуки від 03.02.2020 № 126/08-07, № 127/08-07, № 128/08-07, № 129/08-07) встановлено, що протягом дворічного періоду (з 2018 по 2019 роки, будівельний сезон 2020 року на момент оформлення довідки та видачі відгуків ще не розпочався) ТОВ «ШБУ-77» отримало досвід виконання аналогічного договору в обсягах: - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття – влаштування основи дорожнього одягу з оптимальної щебенево-піщаної суміші оброблена цементом 560 386 м2, (при необхідному 166 352 м2); - за позицією 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття» влаштування тонкошарових покриттів – влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші тип ЩМА 353 080 м2, (при необхідному 160 776 м2). За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказаний у Висновку Учасник – ТОВ «ШБУ-77» підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що надані у складі тендерних пропозицій довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не містять інформацію про наявність в учасників електриків, в той час Технічне завдання передбачало виконання робіт із влаштування освітлення на пішоходах, і це свідчить про невідповідність вимогам підпункту 5.1.2. пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД. Визначено Висновком порушення «В порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону, визначив переможцем торгів Консорціум «МІКСТРАНСБУД». Заперечення Пунктом 5.1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення надання послуг/виконання робіт, згідно Додатку 3 до ТД. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для забезпечення виконання робіт (Додаток 3), яка визначена як документальне підтвердження відповідного кваліфікаційного критерія, не містить конкретного вичерпного переліку професій, по яких необхідно надати інформацію. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасників працівників з кваліфікацією електрика, у ТД не передбачено. Тому, підстави вважати надані довідки Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не відповідними умовам ТД відсутні. САД у Сумській області звертає увагу, що відповідно до ст 838 Цивільного кодексу України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Тобто, на спеціалізовані роботи, пов’язані з підключенням до інженерних мереж, що знаходяться на балансі постачальників послуг (газ, ел.енергія, зв'язок тощо) як правило, залучаються на умовах субпідряду спеціалізовані установи, які мають відповідні допуски та вузькопрофільних фахівців. Можливість залучення субпідрядників передбачена проектом Договору надання послуг, викладеному у Додатку 6 ТД. За наявності наданого документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищевказані учасники підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. 4. В інформації про результати моніторингу зазначено, що учасниками Консорціум «МІКСТРАНСБУД» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (із змінами від 16.01.2020 №1) в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01) та ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано банківську гарантію від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (із змінами від 16.01.2020 №1), в якій зазначено вимоги тендерної документації від 23.10.2019 №23.10 (із змінами від 09.01.2020 №09.01). На підставі цього визначено Висновком порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таких, що не відповідають умовам тендерної документації». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. При цьому, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 21.01.2020 № 21.01 та від 24.01.2020 № 24.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 1 698 890,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантія» - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 2678-19/Т1 (зі зміною № 1 від 16.01.2020), надана Консорціум «МІКСТРАНСБУД», та банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45742-2019 (зі зімною № 1 від 16.01.2020), надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідають вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містять усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначають безвідкличні та безумовні зобов’язання банків-гарантів сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 1 698 890,00 грн. у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер публічної закупівлі № UA-2019-10-23-000395-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Слід також зазначити, що Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до тендерної документації, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківських гарантій учасниками процедури закупівлі Консорціум «МІКСТРАНСБУД» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області. Тому, оформлення банківських гарантій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідає умовам ТД, а підстави для відхилення їх тендерних пропозицій були відсутніми. 5. В інформації про результати моніторингу зазначено, що На тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» накладено ЕЦП, який не можливо ідентифікувати, що не відповідає вимогам пункту 1.1. розділу 3 ТД. На підставі цього у Висновку визначено порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Заперечення Відповідно до пункту 1.1. розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи Учасника, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції. На момент розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі членами тендерного комітету проведено перевірки ЕЦП ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом завантаження його на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тендерну пропозицію до даної процедури закупівлі підписано уповноваженою особою – Директором товариства Тесельським Петром Івановичем. На даний час, при підготовці цих заперечень на Висновок, виявлено, що при завантаженні ЕЦП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) з’являється повідомлення «Виникла помилка при перевірці файлів. Виникла помилка при спробі отримати статус сертифікату за протоколом OCSP(81), однак технічні несправності та/чи особливості роботи електронного сервісу не можуть ставитися у вину Учасника та САД у Сумській області, як Замовника, та свідчити про порушення ним вимог Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозицій учасників Консорціума «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ШБУ-77» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.

2020-10-21 16:03:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 28 жовтня 2020

Документи:

28 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2019-10-23-000395-c168cbf8589fc405796976eb4d1afd997
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 січня 2020 16:24
Електронний підпис
31 січня 2020 16:24
Електронний підпис
31 січня 2020 16:24
Проект договору.pdf
31 січня 2020 16:24
ст 17.pdf
31 січня 2020 16:24
Протокол 9.pdf
31 січня 2020 16:24
ПДВ зав..pdf
31 січня 2020 16:24
Паспорт, код.pdf
31 січня 2020 16:24
Наказ 448.pdf
31 січня 2020 16:24
інші довідки.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 5 КТ.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 1КТ 2017.pdf
31 січня 2020 16:24
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 126.PDF
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 18.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 12.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка працівники.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка обладнання.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
01 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
01 лютого 2020 16:00
Тех.завдання 2.PDF
01 лютого 2020 16:00
Тех.завдання 1.PDF
01 лютого 2020 16:00
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:59
РДС_15587-11-2_p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
РДС 15587-11-1 p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
РДС 15587-11 p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:59
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:59
Лист-згода.PDF
01 лютого 2020 15:59
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:59
Довідки про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:59
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:59
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:59
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:59
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:59
15587-11-4 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
15587-11-3 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:58
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 18:42
Електронний підпис
01 лютого 2020 18:40
Технічне завдання Н-12.pdf
01 лютого 2020 18:39
Підтвердження досвіду.pdf
01 лютого 2020 18:39
Довідки товариства.pdf
01 лютого 2020 18:39
Довідка про МТБ.pdf
01 лютого 2020 18:39
Fwd_ Николаевбудцентр.zip
01 лютого 2020 18:39
Fwd_ документы банка (1).zip

Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 09:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:19
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:32
Транспортна схема Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:32
Технічне завдання.pdf
02 лютого 2020 18:32
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
02 лютого 2020 18:32
Проект договору Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:32
Копія статуту.pdf
02 лютого 2020 18:31
Копія ліцензії.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка МТБ Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:31
Копія Витягу ПДВ.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка лабораторія.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка ст. 17.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка працівники.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка АБЗ.pdf
02 лютого 2020 18:30
16347-1 ШБУ-77 p7s.rar

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:50
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:50
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:08
Довідка ЗВВ.pdf
20 квітня 2020 22:13
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:13
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:08
договірна ціна_H-12.pdf
20 квітня 2020 19:18
Довідка МТБ Н-12.PDF
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:55
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:22
Сертифікати.pdf
03 лютого 2020 09:22
Підтвердження Шляхбуд.pdf
03 лютого 2020 09:22
Підтвердження Планум.pdf
03 лютого 2020 09:22
Довідка про досвід.pdf
03 лютого 2020 09:22
Гарантія 2678-19.zip
03 лютого 2020 09:22
ДОГОВІР 2678.pdf
03 лютого 2020 09:22
Зміни до гарантії 2678.pdf
03 лютого 2020 09:21
Проект договору.PDF
03 лютого 2020 09:21
Технічне завдання.PDF
03 лютого 2020 09:21
Лист-згода на ОПД.PDF
03 лютого 2020 09:21
Довідка про учасника.PDF
03 лютого 2020 09:21
4. Установчі документи.PDF
03 лютого 2020 09:21
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
03 лютого 2020 09:21
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
03 лютого 2020 09:20
Атестат Лабораторія.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "ШБУ-77"

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" 314 000 000,00
UAH з ПДВ
274 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 322 086 000,00
UAH з ПДВ
275 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 315 993 000,00
UAH з ПДВ
299 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 336 278 286,60
UAH з ПДВ
336 278 286,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 336 400 200,00
UAH з ПДВ
336 400 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:50
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:50
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:10
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:08
Довідка ЗВВ.pdf
20 квітня 2020 22:13
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:13
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:08
договірна ціна_H-12.pdf
20 квітня 2020 19:18
Довідка МТБ Н-12.PDF
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:55
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:22
Сертифікати.pdf
03 лютого 2020 09:22
Підтвердження Шляхбуд.pdf
03 лютого 2020 09:22
Підтвердження Планум.pdf
03 лютого 2020 09:22
Довідка про досвід.pdf
03 лютого 2020 09:22
Гарантія 2678-19.zip
03 лютого 2020 09:22
ДОГОВІР 2678.pdf
03 лютого 2020 09:22
Зміни до гарантії 2678.pdf
03 лютого 2020 09:21
Проект договору.PDF
03 лютого 2020 09:21
Технічне завдання.PDF
03 лютого 2020 09:21
Лист-згода на ОПД.PDF
03 лютого 2020 09:21
Довідка про учасника.PDF
03 лютого 2020 09:21
4. Установчі документи.PDF
03 лютого 2020 09:21
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
03 лютого 2020 09:21
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
03 лютого 2020 09:20
Атестат Лабораторія.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
01 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
01 лютого 2020 16:00
Тех.завдання 2.PDF
01 лютого 2020 16:00
Тех.завдання 1.PDF
01 лютого 2020 16:00
Скан витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2020 15:59
РДС_15587-11-2_p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
РДС 15587-11-1 p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
РДС 15587-11 p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
Проект договору.PDF
01 лютого 2020 15:59
Новий статут РДС.pdf
01 лютого 2020 15:59
Лист-згода.PDF
01 лютого 2020 15:59
Договір Лабораторія.pdf
01 лютого 2020 15:59
Довідки про АБЗ.PDF
01 лютого 2020 15:59
Довідка про довкілля.PDF
01 лютого 2020 15:59
Довідка за ст.17.PDF
01 лютого 2020 15:59
Гарантійний лист.PDF
01 лютого 2020 15:59
виписка.pdf
01 лютого 2020 15:59
15587-11-4 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
15587-11-3 РДС p7s.7z
01 лютого 2020 15:59
Щодо досвіду работи.PDF
01 лютого 2020 15:58
Відгук CАД Одеса.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Полтава.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Миколаїв.pdf
01 лютого 2020 15:58
Відгук САД Вінниця.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 09:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:19
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
02 лютого 2020 18:32
Транспортна схема Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:32
Технічне завдання.pdf
02 лютого 2020 18:32
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
02 лютого 2020 18:32
Проект договору Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:32
Копія статуту.pdf
02 лютого 2020 18:31
Копія ліцензії.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка МТБ Н-12.pdf
02 лютого 2020 18:31
Копія Витягу ПДВ.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка лабораторія.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка ст. 17.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка працівники.pdf
02 лютого 2020 18:31
Довідка АБЗ.pdf
02 лютого 2020 18:30
16347-1 ШБУ-77 p7s.rar

Публічні документи

31 січня 2020 16:24
Електронний підпис
31 січня 2020 16:24
Електронний підпис
31 січня 2020 16:24
Проект договору.pdf
31 січня 2020 16:24
ст 17.pdf
31 січня 2020 16:24
Протокол 9.pdf
31 січня 2020 16:24
ПДВ зав..pdf
31 січня 2020 16:24
Паспорт, код.pdf
31 січня 2020 16:24
Наказ 448.pdf
31 січня 2020 16:24
інші довідки.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 5 КТ.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 1КТ 2017.pdf
31 січня 2020 16:24
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 126.PDF
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 18.pdf
31 січня 2020 16:24
Лист-відгук 12.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка працівники.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка обладнання.pdf
31 січня 2020 16:24
довідка АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
#43115352
Переможець 274 999 999,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
#43115352
274 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2023 14:17
ДУ 13 від 25.05.2023.pdf зміни до договору
25 травня 2023 14:12
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2022 15:16
Scan LE 12 100822.pdf зміни до договору
11 серпня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 14:56
2Пс 15.02.PDF зміни до договору
17 лютого 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 15:57
допка Міськтрансбуд 6 від 24.03.2021р..pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 12:49
Скан Дог 2 ПС ДД-2281 21.04.202 р. КОНЦЕРН.pdf укладений
22 квітня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2022 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 2ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору – протягом 2020-2023 років»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 1.2. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2022» замінити на «2020-2023». Сторони дійшли згоди: 2. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 274 999 999,00 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн.; 2021 рік – 96 462 327,33 грн.; 2022 рік – 24 480 000,00 грн.; 2023 рік – 34 057 671,67 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 261 324 313,99 грн. 2. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 261 324 313,99 грн. (двісті шістдесят один мільйон триста двадцять чотири тисячі триста тринадцять гривень 99 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг». 3. Викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 261 324 313,99 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн. (кредитні кошти, залучені під державні гарантії); 2021 рік – 96 462 327,33 грн. (відповідно до постанов КМУ №122 від 17.02.2021 року (зі змінами) та №891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 29 148 728,71 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 15 713 257,95 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з перейменуванням Служби автомобільних доріг у Сумській області та затвердженням нової редакції Положення про Службу на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-132, у преамбулі Договору та в розділі Договору з реквізитами Сторін читати: «Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області». 2. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2023 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2024 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору – протягом 2020-2024 років»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2023» замінити на «2020-2024». 4. Календарний графік надання послуг (Додаток № 2) викласти в редакції, що додається. 5. У звʼязку з доведенням бюджетного фінансування по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м. Сум (окремими ділянками), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 року №255 викласти підпункт 3.1-1 пункту 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.1-1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 261 324 313,99 грн., в тому числі за обсягами виконання по роках: 2020 рік – 120 000 000,00 грн.; 2021 рік – 96 462 327,33 грн.; 2022 рік – 29 148 728,71 грн., в тому числі сума неоплачених бюджетних фінансових зобов’язань станом на 31.12.2022 р. 29 148 728,71 грн.; 2023 рік – 0 грн. (погашення кредиторської заборгованості в сумі 29 148 728,71 грн., яка виникла станом на 31.12.2022 р.); 2024 рік – 15 713 257,95 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2ПС-ДД/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML