ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Вишка знімна ізолююча залізнична (лейтер)), згідно додатку №4 тендерної документації
Очікувана вартість
1 216 248,00 UAH
UA-2019-10-23-000295-a d05c4325c7a349348c06da76cd4f5e78
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Донецька залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження замовника: 84400, Україна, Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), вул. Кірова, буд. 22
Контактна особа замовника: Погребняк Станислав
+38(06261)6-26-53
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 1 216 248,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 487,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 081,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Вишка знімна ізолююча залізнична (лейтер), згідно додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Вишка знімна ізолююча залізнична (лейтер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 жовтня 2019 17:22
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 11:54
Електронний цифровий підпис
28 жовтня 2019 17:21
НХ - 288-1 ТД Вишка ізолююча(лейтер).doc
23 жовтня 2019 11:54
НХ-288.doc
28 жовтня 2019 17:21
Зміни Лейтер.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-000295-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕЗ", Код ЄДРПОУ:37470196
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:44
Дозвіз УЗ
Вимагаємо видалити вимогу з Додатку №5 п.п. 2.9 "Копія листа дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись. Згідно ГОСТ 32.0.08.001-97 про дозвіл від департамент".
ТОВ «СЕЗ» вважає даний пункт тендерної документації дискримінаційним, таким, що штучно звужує коло учасників та таким, що суперечить чинному законодавству, зокрема ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:

У вищевказаному пункті 2.9.Додатку № 5 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись.
Тобто без наявності дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись ТОВ «СЕЗ» не зможе прийняти участь у процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Вишка знімна ізолююча ВИСК-5,5-000) згідно оголошення № UA-2019-09-11-002238-b, що ставить його у дискримінаційне становище по відношенню до учасника, який матиме такий дозвіл.
Наявність або відсутність такого дозволу само по собі не може мати жодного відношення до якості товарів/послуг, які будуть постачатись.
Якість продукції підтверджується документами, передбаченими п. 2.3 Додатку № 5 до Тендерної документації та не може залежати від наявності дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись.
А тому вимогу Замовника щодо надання документів, передбачених п. 2.9. Тендерної документації неможливо пояснити необхідністю замовника у підтвердженні якості продукції або будь-якої іншої його потреби, а відтак ця вимога є дискримінаційною.

Що стосується посилання Замовника в п. 2.9 Додатку № 5 Тендерної документації на необхідність наявності копії листа дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись з посиланням на ГОСТ 32.0.08.001-97, то необхідно зазначити наступне: безпосередньо в самому стандарті ГОСТ 32.0.08.001-97 зазначено, що «вимоги цього стандарту є обов’язковими для підприємств, організацій і установ залізничного транспорту під час розроблення та поставлення на виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції (у випадку змін основних параметрів вихідної продукції) виробничо-технічного призначення за замовленнями Мінтрансу або (за його дорученнями): Державної адміністрації залізничного транспорту України – «Укрзалізниці», її Головних управлінь, управлінь залізниць тощо».
Отже, якщо предметом закупівлі не є розробка/виробництво нової, удосконаленої, модернізованої чи модифікованої продукції, то вимоги Замовника щодо надання документів, передбачених цим стандартом, суперечать законодавству.

Крім того сам стандарт ГОСТ 32.0.08.001-97 не містить вимоги, щодо отримання виробником (постачальником) продукції дозволу від департаменту електрифікації та електропостачання АТ «Укрзалізниця» для застосування на залізничному транспорті продукції, яка буде закупатись.
Даним стандартом визначено обов’язковість погодження саме технічних умов (ТУ), технічних завдань (ТЗ) і зокрема містить посилання на ряд нормативних актів якими визначено таке погодження.
Так, зокрема згідно з пунктами 5.1 та 5.2, 5.7 а також пункту 5.8 ГОСТ 2.114-95: "5.1. ТУ «подлежат согласованию на приемочной комиссии, если решение о постановке продукта на производство принимает приемочная комиссия. Разработчик согласовывает с заказчиком (потребителем) ТУ и вместе с другими, подлежащими согласованию приемочной комиссии, направляет их не позднее чем за один на в состав месяц до начала ее работы в организации (предприятии), представители которых включен приемочной комиссии, по ГОСТ 15.001 подписание акта приемки опытного образца (опытной партии) продукции членами приемочной комиссии означает согласование ТУ. ТУ, содержащие требования, относящиеся к компетенции органов государственного контроля и надзора, если они не являются членами приемочной комиссии подлежат согласованию с ними. Необходимость направления ТУ согласование в другие заинтересованные организации, если они не являются членами приемочной комиссии, определяет разработчик совместно с заказчиком (потребителем).
5.2. Если решение о постановке продукции на производство принимают без приемочной комиссии, ТУ направляют на согласование заказнику (потребителю) ТУ, содержащие требования, относящиеся к компетенции органов государственного контро ля и надзора, подлежат согласованию с ним. Необходимость направления ТУ на согласование другим заинтересованным органам при наличии в них требований, относящихся к их компетенции, определяет разработник совместно с заказчиком (потребителем). ТУ следует направлять во все организации одновремнно».

Проте навіть в цьому випадку погодження ТУ та ТЗ не є обов’язковим.
Так, в роз'ясненнях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.05.2015 № 3411-09/14668-07 зазначається, що «законодавчі акти, нормативно-правові акти, акти міністерств, відомств не повинні містити положення, які передбачають: погодження стандартів і ТУ підприємств, установ та організацій з будь-якими установами; процедури розроблення (зокрема вимоги щодо змісту, форми, структури), погодження, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування стандартів та ТУ, прийнятих підприємствами, установами та організаціями. Саме підприємства, установи та організації установлюють відповідні процедури».
Вищезазначене зокрема підтверджується і практикою Антимонопольного комітету України, зокрема рішення від 27.06.2018 № 6346 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та рішення від 27.06.2018 № 6345 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, все вищенаведене доводить, що вимога Замовника щодо надання документів, передбачених абзацом третім частини першої пп. 2.2., пунктом 3 та пунктом 4 Додатку № 3 до Тендерної документації (а фактично вимога щодо попередньої співпраці із ПАТ «Укрзалізниця») є дискримінаційною та ставить учасників процедури закупівлі у нерівне становище стосовно один одного.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 15:38
Шановний учасник! Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку