Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу КНП "Свалявської районної лікарні" по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Очікувана вартість
10 288 767,00 UAH
UA-2019-10-23-000291-c 24b52225409e4236b8d3ea696dde1b6d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Іван Іванович

380660897988 crlsvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська районна лікарня"Свалявької районної ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 01992653
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, Визволення 23
Контактна особа: Попович Іван Іванович
380660897988
crlsvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:52
Очікувана вартість: 10 288 767,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 443,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51443.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу КНП "Свалявської районної лікарні" по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енргозбереження лікувального корпусу Свалявської ЦРЛ по вул.Визволення,23 в м.Свалява
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, Визволення,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт із впровадженням заходів з енргозбереження Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:38
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП нова редакція.doc
23 жовтня 2019 10:28
додаток 1 до тд.docx
08 листопада 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:38
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП нова редакція.doc
06 листопада 2019 09:53
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП нова редакція.doc
28 жовтня 2019 10:14
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП.doc
25 жовтня 2019 11:07
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП.doc
24 жовтня 2019 13:31
Тендерна документація капремот 2019 Свалява КНП.doc
23 жовтня 2019 10:28
додаток 1 до тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 11:10
Доброго дня. У тендерній документації вказаний строк виконання робіт "листопад 2019 - грудень 2019 року", чи є ця інформація достовірною? У разі, якщо дійсна інформація помилкова, просимо внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Внесено зміни в ТД -строк виконання робіт "листопад 2019 - грудень 2020 року"
Надання документів переможцем
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:06
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:06
Згідно п.3 розділу 4 Тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в прошитому та пронумерованому вигляді у запечатаному конверті, на якому зазначається найменування переможця торгів (прізвище, ім’я, по батькові, якщо переможець торгів є фізична особа), його місцезнаходження, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення тендеру, найменування Замовника та його місцезнаходження. Вважаємо дійсну вимогу такою, що не відповідає закону України «Про публічні закупівлі» оскільки вона суперечить п.1., ст.1 Закону у якому вказано наступне «авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, ОТРИМАННЯ І ПЕРЕДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет». Виходячи з вищезазначеного вважаємо що переможець торгів має завантажити усі необхідні документи на електронний майданчик та не повинен додатково надавати Замовнику завірені копії тих самих документів. Просимо надати відповідь або внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.

Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником
Враховуючи вищенаведене ,внесено відповідні зміни в ТД.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:08
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:12
Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації пропозиція учасника повинна складатися з довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку та довідки про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами. Довідка з обслуговуючого банку про відкриті рахунки може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника. Згідно ст.7. закону України «про електронні документи та електронний документообіг» Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Враховуючи вищезазначені вимоги закону, вважаємо, що учаснику достатньо завантажити довідки з обслуговуючого банку в електронній формі на які накладено електронний цифровий підпис посадової особи банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника, цілісність якого можливо перевірити за допомогою сайту https://czo.gov.ua. Просимо надати відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в ТД -довідка засвідчується ЕЦП банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника;
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Техно-Терм-Хуст" 8 043 000,00
UAH з ПДВ
8 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 9 568 553,00
UAH з ПДВ
9 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Свалява-Міськбуд 9 964 706,40
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ 2000" 10 115 186,40
UAH з ПДВ
9 910 556,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:00
технічне завдання.pdf
14 листопада 2019 15:00
проект договору та довідки.pdf
14 листопада 2019 15:00
про судимість.pdf
14 листопада 2019 15:00
кошторис.rar
14 листопада 2019 15:00
кваліфікація ст.16.pdf
14 листопада 2019 14:59
довідки з банку.pdf
14 листопада 2019 14:59
довідка про ПДВ.pdf
14 листопада 2019 14:59
довідка про матеріали.pdf
14 листопада 2019 14:59
графік виконання робіт.pdf
14 листопада 2019 14:59
відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 14:59
вимоги ст.17.pdf
14 листопада 2019 14:59
договірна ціна.pdf
14 листопада 2019 14:59
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 11:08
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:06
Кошторис оновлений.zip
14 листопада 2019 13:49
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:47
24. Лист про санкції.pdf
14 листопада 2019 13:47
22. Лист згідно додатку 11.pdf
14 листопада 2019 13:47
20. Довідка по додатку 10.pdf
14 листопада 2019 13:47
17. Копія витягу з ЄДР.pdf
14 листопада 2019 13:47
12. Завірена копія Статуту.pdf
14 листопада 2019 13:47
10.3.Статут ТОВ КАРПАТ ГРУП.PDF
14 листопада 2019 13:47
10.1.Виписка з протоколу 2018.pdf
14 листопада 2019 13:47
10. Довіреність (додаток 7).pdf
14 листопада 2019 13:47
8.Лист про субпідрядника.pdf
14 листопада 2019 13:47
7.Цінова пропозиція (дод.5).pdf
14 листопада 2019 13:47
6. Кошторис Свалява.zip
14 листопада 2019 13:47
5.Графік (згідно дод.12).pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 15:24
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:59
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 14:59
Статут.pdf
15 листопада 2019 14:59
Ліцензія_дозволи.pdf
15 листопада 2019 14:59
Лист-згда_проект договору.pdf
15 листопада 2019 14:59
Згода на збір персон.даних.pdf
15 листопада 2019 14:59
Довіреність.pdf
15 листопада 2019 14:59
Довідка.pdf
15 листопада 2019 14:59
Довідка про субпідрядника.pdf
15 листопада 2019 14:59
Графік робіт.pdf
15 листопада 2019 14:59
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 14:59
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 14:59
Довідка з банку.pdf
15 листопада 2019 14:59
Досвід роботи.pdf
15 листопада 2019 14:59
Локальні кошториси 2ч..pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 14:22
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:08
Договір по МДКЛ.pdf
14 листопада 2019 14:08
ДНЗ _ 21 _Ластовічка__ Ужгород.rar
14 листопада 2019 14:08
Календарний графік.pdf
14 листопада 2019 14:08
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 14:08
Аналогічні договори.pdf
14 листопада 2019 14:08
Стаття 17.pdf
14 листопада 2019 14:08
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 14:08
лист-санкції.pdf
14 листопада 2019 14:08
ЗОШ _ 6_ Ужгород_ вул.Одеська.rar
14 листопада 2019 14:08
Додаток _ 1 _ТЗ.pdf
14 листопада 2019 14:08
5002.imd
14 листопада 2019 14:08
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Техно-Терм-Хуст"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

ТОВ Свалява-Міськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТИ 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Техно-Терм-Хуст"
#33231537
Відхилено 8 043 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:33
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
Переможець 9 499 900,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
9 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 листопада 2019 16:03
Коментар щодо відміни: відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 листопада 2019 15:56
Протокол відмінт КАП ремонту.pdf