Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road P-65 checkpoint "Mykolaivka"-Semenivka-Novgorod-Siversky-Gluhiv-checkpoint "Katerynivka" ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій Михайлович 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Serhii Mykhailovych 380542700479 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 187 993 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375 986,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 939965 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2019 09:59 |
Enquiries until: | 25 січня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 31 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 187 993 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 375 986 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта «1,2», а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги за цим Договором проводяться Замовником Підряднику виключно після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 17:16 |
++++ Нова ТД Р-65 27.01 (2) (1).docx | |
27 січня 2020 17:16 |
Закреслена ТД Р-65 22.01 (2) (1).docx | |
27 січня 2020 17:16 |
Перелік змін ТД по Р-65 2020 27.01.docx | |
22 січня 2020 17:31 |
Публ Проект Р- 65 22.01.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 листопада 2019 22:34
Дата подання: 03 березня 2020 20:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000004 ● 2f47c1c29d954663af8f41b3bb8494a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
13. UA-2019-10-23-000183-c 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-22 16:28:23
Запит про надання документів
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка» - Семенівка – Новгород – Сіверський – Глухів – Контрольно - пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-10-23-000183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт, а саме:
Просимо надати копії документів, які підтверджують право власності на випробувальну лабораторію ТОВ «Автомагістраль-південь», розміщеною за адресою: вул.Заводська,20, м. Новомосковськ, Дніпропетровської області, для виконання вимог пп.п.5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-25 10:11:23
Відповідь на запит про надання документів
Відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, «документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт.
Слід відмітити, що відповідно до ДСТУ 3412-96. Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до випробувальних лабораторій та порядок їх акредитації, встановлено, що
5.1.1 Випробувальна лабораторія повинна мати юридичний статус, організаційну структуру, адміністративну підпорядкованість, фінансовий стан та систему оплати праці співробітників, що забезпечують необхідну впевненість у тому, що вона визнається об'єктивною та незалежною від розробників, виробників та споживачів з усіх питань оцінювання показників, що підтверджуються під час сертифікації конкретної продукції.
5.2 Технічна компетентність складається з : 5.2.1 Організація та управління. 5.2.2 Персонал лабораторії. 5.2.3 Приміщення та навколишнє середовище. 5.2.4 Випробувальне обладнання та засоби вимірювальної техніки та інше.
Тобто, лабораторія не є об’єктом, на який видається документ про право власності, а є юридичною особою, або структурним підрозділом у складі юридичної особи. Право на здійснення випробувань з метою сертифікації надається випробувальним лабораторіям, що акредитовані на технічну компетентність та незалежність в Системі. (п.4.2 ДСТУ 3412-96.)
Тому, замовником в ТД встановлено, що Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), тощо. При цьому Учасник надає копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації), або інший документ.
Свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію) або інший документ має відповідати виду робіт, пов’язаних з предметом закупівлі.
Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором або листом-підтвердженням (про готовність лабораторії виконати роботи Учаснику) разом із свідоцтвом (рішенням) лабораторії про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації) або іншим документом, що має відповідати виду робіт, пов’язаних з предметом закупівлі».
Виходячи з положень ТД, замовником встановлена вимога щодо наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт. Вимоги щодо надання документів, які підтверджують право власності на випробувальну лабораторію, в ТД не передбачено. На виконання вимог ТД учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: скан-копію свідоцтва про відповідність системи вимірювань випробувальної лабораторії ТОВ «Автомагістраль-Південь» (розміщеної за адресою: вул. Заводська, 20, м.Новомосковськ Дніпропетровської області) вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком до свідоцтва, в якому зазначено сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом від 17.09.2020 року № 190 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2019-10-23-000183-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)», за результатами якого 13.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація (далі - ТД) містить посилання на тип (суміші крупнощільні тип А, суміщі тип ЩМА-20), однак не містить вираз «або еквівалент». Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини 2 статті 22 Закону» Заперечення Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація (далі-ТД) повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до цієї норми Замовником у п.6.1. ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 5 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. П.6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу (далі - дорожній одяг) на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних смішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Тобто, викладені у ТД технічні характеристики з урахуванням технології виконання робіт, мають посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами (ст.22 Закону). Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено ст.22 Закону лише у випадку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже «суміші крупнощільні тип А, суміщі тип ЩМА-20» являються назвою матеріалу і не являється назвою торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надана банківська гарантія № 016-001-45740-2019 зі зміною № 1, що не відповідає вимогам ТД, у зв’язку тим, що вона містять посилання не на останню редакцію ТД. На підставі цього Висновком визначено порушення «На порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, допустив до аукціону». Заперечення Згідно з частиною 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1) і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом ТД не передбачено специфічних вимог для оформлення банківської гарантії, в тому числі щодо зазначення відомостей про редакцію ТД. Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги щодо оформлення електронної банківської гарантії з посиланням на додержання вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Вказаними вимогами посилання/зазначення у гарантії щодо дати затвердження ТД не передбачено. Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник вносить зміни до тендерної документації, які розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Тобто, первинна ТД не скасовується, а викладається в нової редакції з урахуванням змін. У даній закупівлі в останній редакції ТД вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції залишилися без змін у порівнянні з першою редакцією ТД. При цьому, положення пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.10.2019 № 23.10, зміненої рішеннями тендерного комітету 09.01.2020 № 09.01, від 16.01.2020 № 16.01, від 22.01.2020 № 22.01 та від 27.01.2020 № 27.01, не були скасовані, змін не зазнавали та містили ідентичні положення, у відповідності до яких визначався вид забезпечення тендерної пропозиції - безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі) – 939 965,00 грн., строк його дії - не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги до оформлення відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», вимоги щодо текстового наповнення банківської гарантії. У свою чергу, згідно з підпунктом 9 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, «гарантією» являється спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. У свою чергу, пунктом 26 цього ж Положення визначаються конкретні положення, які повинна містити гарантія. З викладеного випливає, що банківська гарантія від 22.11.2019 № 016-001-45740-2019 зі зміною № 1 від 16.01.2020 року, надана ТОВ «Автомагістраль-Південь», відповідає вимогам пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, адже містять усі обов’язкові реквізити, в тому числі визначають безвідкличні та безумовні зобов’язання банку-гаранта сплатити САД у Сумській області суму гарантії у розмірі 939 965,00 грн., у випадку настання однієї з підстав, передбачених частиною 3 статті 24 Закону (гарантійного випадку), містять посилання на конкретний номер і назву публічної закупівлі № UA-2019-10-23-000183-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками)», а також відповідний строк дії гарантії, що був не меншим за 90 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також зауважимо, що банківська гарантія та зміна № 1 до неї містять посилання на ті редакції ТД, що були діючими на момент їх складення (видання). Окрім того, Закон та інші нормативно-правові акти у сфері здійснення публічних закупівель та/чи ведення банківської діяльності не визначають для учасників публічних закупівель обов’язку вносити зміни до забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) у випадку внесення Замовниками змін до ТД, які не змінюють порядку та умов надання цього забезпечення, яке попередньо банком-гарантом вже було надано. Таким чином, при наданні банківської гарантії учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» у повному обсязі виконано вимоги пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області, а тому підстави для відхилення його тендерної пропозиції були відсутніми. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим статтею 17 Закону, а саме: підпунктом 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» ТД для підтвердження транспортних витрат при перевезенні грунту на 25 км учасникам слід надати документи, які підтверджують вартість перевезення матеріалів на об’єкт ремонту (договір на перевезення, акти виконаних робіт, комерційні пропозиції, калькуляції, розрахунок тощо). Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» в порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу «Інша інформація» ТД не надано вищевказаних документів. Визначено Висновком порушення «В порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації, та уклав договір від 17.05.2020 №17/05/02». Заперечення Згідно з ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац другий пункту 1), і тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4). Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, викладені у п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Зазначеним пунктом не передбачено підтвердження транспортних витрат при перевезенні ґрунту на 25 км учасникам. Вимога щодо підтвердження вартості транспортних витрат при перевезенні ґрунту на 25 км відповідно підпункту 2.1 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД стосується переможця процедури закупівлі. Зазначене підтвердження відноситься до Вимоги до розрахунку договірної ціни, яку переможець повинен розмістити в електронному вигляді через електронну систему закупівель до укладання договору. Вказана вимога не стосується учасників процедури закупівлі на стадії підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Слід значити, що учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» до укладання Договору надано підтвердження вартості перевезення грунту на 25 км, яке підкріплено у складі розрахунку договірної ціни через електронну систему разом з іншими вимогами до розрахунку договірної ціни. Тобто, пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідає ТД. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та пунктів 1 і 4 частини 1 статті 30 Закону щодо не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
2020-10-21 16:27:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Документи:
28 жовтня 2020 16:03
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, Роменська,79/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" |
173 500 000,00
UAH з ПДВ
|
164 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
176 420 000,00
UAH з ПДВ
|
165 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
186 489 000,00
UAH з ПДВ
|
173 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
186 056 672,10
UAH з ПДВ
|
176 385 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" #43115352 |
Рішення скасоване |
164 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 14:25
|
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" #43115352 |
Відхилено |
164 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:03
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
165 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:05
|
Scan Дог 17-05-02 закриття договору.pdf | укладений |
29 грудня 2022 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:52
|
Скан Дог 17-05-02 Ду 15 28122022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 13:42
|
додат.угода 17.05.02 від 10.03.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 17:08
|
Скан ДУ №3 19.10.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 15:18
|
Скан Дог 17-05-02 ПСР Р- 65 Автомагістр.pdf | укладений |
18 травня 2020 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі рішення технічної ради від 03 серпня 2020 року № 10, відповідно до п.3.2 Договору Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі зменшити ціну Договору, встановивши її у обсязі 164 968 609,50 грн. (сто шістдесят чотири мільйони дев’ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот дев’ять гривень 50 коп.), та викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції : «Ціна цього Договору становить 164 968 609,50 грн. (сто шістдесят чотири мільйони дев’ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот дев’ять гривень 50 коп.), з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг». 2. Договірну ціну (Додаток 1) до Договору викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 17/05/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2022 року». - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. В назві Додатку №1 до Договору цифру «2020» замінити на цифри «2020-2022». |
Номер договору про закупівлю: | 17/05/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками) та введенням об'єкта в експлуатацію, за умовами п. 1.3 договору, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі за Договором, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, визначивши його у розмірі 141 217 960,84 грн., що дорівнює загальній вартості робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 17/05/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 травня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
141 217 960,84
UAH (в тому числі ПДВ 23 536 326,81 UAH)
|