Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актів в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 18:15 |
Тендер послуги Додаток 3 ТП.docx | |
22 жовтня 2019 18:15 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc | |
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc | |
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc | |
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги.doc |
22 жовтня 2019 18:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2019 18:15 |
Тендер послуги Додаток 3 ТП.docx
|
|||
22 жовтня 2019 18:15 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc
|
|||
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc
|
|||
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc
|
|||
22 жовтня 2019 18:14 |
Тендер послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7
Державній аудиторській службі України
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного 4
Міністерству освіти і науки України
03062, м. Київ, проспект Перемоги, 10
ВИМОГА
На веб-порталі Уповноваженого органу,що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації ( далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-22-004057-b на закупівлю послуг: ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей).
Товариство з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» (далі – Учасник, Товариство) прийняло участь в закупівлі.
За результатами розгляду тендерних пропозицій рішенням Замовника ( протокол від 15.11.2019 р.) тендерну пропозицію Учасника відхилено з наступних підстав:
- учасником не надано копію Статуту завірену підписом Учасника або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
Однак, ТОВ «УА-СИСТЕМИ» не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Свою правомірну позицію обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасників вимагалося надання завіреної копії Статуту або копію опису Документів що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
На виконання вказаної умови тендерної документації Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції завантажено наступні електронні документи: «Довідка про установчі документи. pdf», «Копія модельного статуту. pdf», «Нотаріально завірена копія протоколу установчих зборів. pdf».
В електронному файлі «Довідка про установчі документи. pdf» зазначено, що Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту. В підтвердження цього факту Товариством надано нотаріально завірену копію протоколу установчих зборів засновників та завірений текст модельного статуту, котрий затверджений постановою Кабінету Міністрів та знаходиться у публічному доступі.
Відповідно до положень статті 11 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» товариство має право здійснювати господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно з частиною 9 статті 11 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» найменування товариства, що діє на підставі модельного статуту, склад засновників (учасників), розмір статутного капіталу, розмір часток у статутному капіталі кожного з учасників, спосіб внесення ними вкладів (у грошовій та/або не грошовій формі) визначаються відповідним рішенням засновників (учасників) товариства.
На підтвердження цих фактів ТОВ «УА-СИСТЕМИ» надало нотаріально завірену копію протоколу установчих зборів засновників, де зазначена інформація щодо найменування, складу засновників, розміру статутного капіталу та часток у статутному капіталі кожного з учасників .
Окрім того, на виконання пункту 1, розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» було направлено електронні документи «Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі,pdf» та інші документи відповідно до додатку 1 цієї документації.
Приймаючи рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «УА-СИСТЕМИ», оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника б/н від 15.11.2019 р. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» всупереч її повній відповідності вимогам Тендерної документації);
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки факту наявності у Товариства установчих документів).
Слід відзначити, що своїми діями Замовник порушив не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й приписи чинного законодавства, зокрема ч. 1 ст. 30, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до приписів ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом здійснюється Замовником лише за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. (ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію (лише) в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, надані ТОВ «УА-СИСТЕМИ» документи підтверджують як раз зворотне, а саме повну відповідність його пропозиції умовам Тендерної документації, він відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави, передбачені ст. 17 і 28 цього Закону.
Обґрунтовано стверджуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «УА-СИСТЕМИ» відповідає умовам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується також і тим фактом, що Товариство є Учасником відповідної процедури, який запропонував найкращу ціну, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ЗУ « Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО скасувати протокол б/н від 15.11.2019 р.; визнати ТОВ «УА-СИСТЕМИ» переможцем закупівлі ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей).
В іншому випадку ТОВ «УА-СИСТЕМИ» буде вимушене звернутися до Антимонопольного комітету України в порядку передбаченому статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що відповідно до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Учасники повинні надати інформацію, а саме: відповідно до Перехідних положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надати копію Статуту звірену підписом Учасника або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
Однак, Учасником ТОВ «УА-СИСТЕМИ» було надано завірений текст Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю затверджений постановою КМУ від 27.03.2019 р. №367.
Відповідно до ч. 11 ст. 11 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Товариство має право у будь-який час змінити редакцію модельного статуту, на підставі якого воно діє, обравши інше альтернативне положення з числа тих, що передбачені Кабінетом Міністрів України. У разі прийняття загальними зборами учасників рішення про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, положення нової редакції модельного статуту застосовуються з дня державної реєстрації відповідних змін.
Звертаємо увагу, що Вами був наданий протокол загальних зборів учасників від 10 березня 2017 року яким вирішили здійснювати діяльність Товариства на підставі Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю, затвердженого постановою КМУ №1182 від 16.11.2011 року, однак завірений текст Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю, що був наданий Вами у складі тендерної пропозиції затверджений постановою КМУ від 27.03.2019 р. №367 без відповідного протоколу загальних зборів учасників.
З ч.4 Модельного статуту вбачається мета отримання прибутку з подальшим його розподілом між учасниками Товариства.
А Тендерною документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) містить інформацію, а саме: відповідно до Перехідних положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надати копію Статуту звірену підписом Учасника або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
З вище викладеного, вбачається, що Вами не наданий статут відповідно до Перехідних положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
Також наданий Статут не містить взагалі прізвища, імені, по батькові учасників (Засновників) їх підпису та дати здійснення його державної реєстрації.
Отже, відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ «УКРБЕЗПЕКАБУД», вимагає надати деталізовану інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Прохання описати які саме пункти порушив ТОВ " УКРБЕЗПЕКАБУД " і в чому полягає невідповідність вимогам.
Повідомляємо, що Пропозиція Учасника ТОВ «УКРБЕЗПЕКАБУД», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інші документи, відповідно до Додатку 1 Документації Замовника.
Учасник повинен був окремим документом надати, завірений підписом Уповноваженої особи Додаток 1 Тендерної документації. Оскільки, Учасник ТОВ «УКРБЕЗПЕКАБУД», не надав такий документ, Тендерним комітетом прийнято рішення відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі закупівлі здійснюються Замовником відповідно до норми чинного законодавства України, щодо здійснення публічних закупівель. І не виключенням є ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, Закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, немає жодних підстав вважати, що рішення Замовника є неправомірним та дискримінаційним.
Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації від учасників вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Згідно з умовами тендерної документації Гарантія, окрім іншого повинна містити ЕЦП або КЕП гаранта. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Однак, учасником ТОВ «Л.С.ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено електронні документи: «21412_Л_С_ЦЕНТР_ЗАХИСТУ_Гарантія_29_10_19.pdf», «Завірена копія Довіреність Денисенко А.А. 15.10.2019 р. pdf», «Завірена копія_Банківська Ліцензія_Денисенко_А_А. pdf» без скріплення останніх електронним цифровим підписом.
Згідно частини першої статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Статтею 12 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, що перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Відповідно до частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі ,якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначена норма є імперативною та не містить виключень.
Таким чином, учасник ТОВ «Л.С.ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» порушив умови тендерної документації в цій частині.
Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням АМКУ від 13.09.2017 р. № 6355-р/пк-пз та постановою Київського апеляційного адміністративного суду у справі № 826/13260/17 від 05.07.2018 р.
В той же час, За результатами розгляду тендерних пропозицій рішенням Замовника (протокол б/н від 15.11.2019 р.) тендерну пропозицію Скаржника відхилено з наступних підстав:
- учасником не надано копію Статуту завірену підписом Учасника або копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
Однак, ТОВ «УА-СИСТЕМИ» не може погодитися із вказаним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують не лише його права та інтереси, а й норми Закону України «Про публічні закупівлі». Свою правомірну позицію обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасників вимагалося надання завіреної копії Статуту або копію опису Документів що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» з метою підтвердження господарської діяльності ТОВ.
На виконання вказаної умови тендерної документації Скаржником, у складі своєї тендерної пропозиції завантажено наступні електронні документи: «Довідка про установчі документи. pdf», «Копія модельного статуту. pdf», «Нотаріально завірена копія протоколу установчих зборів. pdf».
В електронному файлі «Довідка про установчі документи. pdf» зазначено, що Скаржник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту. В підтвердження цього факту Товариством надано нотаріально завірену копію протоколу установчих зборів засновників та завірений текст модельного статуту, котрий затверджений постановою Кабінету Міністрів України та знаходиться у відкритому доступі.
Відповідно до положень статті 11 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» товариство має право здійснювати господарську діяльність на підставі модельного статуту.
Згідно з частиною 9 статті 11 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» найменування товариства, що діє на підставі модельного статуту, склад засновників (учасників), розмір статутного капіталу, розмір часток у статутному капіталі кожного з учасників, спосіб внесення ними вкладів (у грошовій та/або не грошовій формі) визначаються відповідним рішенням засновників (учасників) товариства.
На підтвердження цих фактів ТОВ «УА-СИСТЕМИ» надало нотаріально завірену копію протоколу установчих зборів засновників, де зазначена інформація щодо найменування, складу засновників, розміру статутного капіталу та часток у статутному капіталі кожного з учасників .
Приймаючи рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «УА-СИСТЕМИ», оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника б/н від 15.11.2019 р. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- недискримінація учасників (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» всупереч її повній відповідності вимогам Тендерної документації);
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки факту наявності у Товариства установчих документів).
Слід відзначити, що своїми діями Замовник порушив не лише принципи здійснення публічних закупівель, а й приписи чинного законодавства, зокрема ч. 1 ст. 30, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до приписів ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом здійснюється Замовником лише за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. (ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію (лише) в разі якщо:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, надані ТОВ «УА-СИСТЕМИ» документи підтверджують як раз зворотне, а саме повну відповідність його пропозиції умовам Тендерної документації, він відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відсутні підстави, передбачені ст. 17 і 28 цього Закону.
На підставі вищевикладеного, -
ВИМАГАЄМО:
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» оформлене протоколом засідання тендерного комітету №б/н від 15.11.2019 р.
2. Скасувати рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Л.С.ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» оформлене протоколом засідання тендерного комітету б/н від 27.11.2019 р.
3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» та визнати його переможцем закупівлі.
В іншому випадку ТОВ "УА-СИСТЕМИ" буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України в порядку передбаченому ЗУ "Про публічні закупівлі"
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 27.11.2019 року, Замовником було обрано пропозицію ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» такою яка за результатом оцінки визнана найбільш економічно вигідною, та такою яка була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених ст.16, вимогам встановлених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Разом з цим, Замовником було встановлено, що підстав відхилення пропозиції ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» згідно з ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні.
ПП «Пожмастер» з прийнятим рішенням тендерного комітету категорично не може погодитися та розцінює прийняте рішення незаконним та таким яке прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ознайомившись з тендерною пропозицією переможця ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, яка полягає в наступному:
По-перше: Відповідно до вимог п.1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», «Учасник надає у складі пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» не надано письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками, як вимагає Замовник, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно умов тендерної документації: «Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Не надання учасником документа на вимогу тендерної документації (письмового погодження з формальними (несуттєвими) помилками) не є формальною помилкою згідно умов тендерної документації.
По-друге: Відповідно до п.п. 9 п. 2 Оцінки тендерної пропозиції Учасник у складі пропозиції має надати «Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про санкції» та Указів Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом (із змінами чинними на дату подання пропозицій учасників)».
Проте в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» не надано гарантійного листа про дотримання вимог Закону України «Про санкції», що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
Невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації є підставою для її відхилення згідно ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-третє: Згідно технічних вимог Учасник повинен надати Акт огляду на розроблену стадію "проект" з відміткою замовника.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» надано скановану копію акту огляду скановану з копії не завірену підписом та мокрою печаткою.
Вважаємо викладене невідповідністю вимогам тендерної документації.
По-четверте: Тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» має ознаки дефектності, а саме документ пропозиції являється копією сканованою не з оригіналу документа.
По-п’яте: Відповідно до вимог Оцінки тендерної пропозиції Учасник у складі пропозиції має надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який у відповідності до вимог тендерної документації має бути завіреним печаткою учасника та підписом уповноваженої особи.
Проте в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» не надано належним чином завіреного Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, що є невідповідністю вимогам тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» вимогам тендерної документації Замовника, керуючись ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ» (протокол від 27.11.2019 р.);
3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ».
4. Продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
В іншому випадку ПП «Пожмастер» вимушено буде звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України у визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2019 15:16
Дата подання: 07 грудня 2019 10:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000141 ● 4e47325443b64773a79bef69ecfcdd83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 19:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.12.2019 № 344
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
03.12.2019 № 344
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-10-22-004057-b 22.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 16:10:27
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.12.2019 № 351
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-004057-b.a5 та UA-2019-10-22-004057-b.b6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-004057-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 22 жовтня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 03 грудня 2019 року № 344 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез |
582 378,00
UAH з ПДВ
|
582 378,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНІ НОВАЦІЇ" |
1 567 274,80
UAH з ПДВ
|
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
1 680 235,00
UAH з ПДВ
|
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРБЕЗПЕКАБУД |
2 725 793,55
UAH з ПДВ
|
2 552 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Пожмастер" |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 553 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" |
2 704 620,98
UAH з ПДВ
|
2 554 620,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФМ Сервіс" |
2 799 800,00
UAH з ПДВ
|
2 799 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Рішення скасоване |
582 378,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНІ НОВАЦІЇ" #42311062 |
Рішення скасоване |
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Рішення скасоване |
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
|
ТОВ УКРБЕЗПЕКАБУД #38317042 |
Рішення скасоване |
2 552 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
|
ПП "Пожмастер" #36326591 |
Рішення скасоване |
2 553 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" #34838089 |
Рішення скасоване |
2 554 620,98
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:12
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
582 378,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНІ НОВАЦІЇ" #42311062 |
Відхилено |
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:24
|
|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Відхилено |
1 030 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:27
|
|
ТОВ УКРБЕЗПЕКАБУД #38317042 |
Відхилено |
2 552 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:31
|
|
ПП "Пожмастер" #36326591 |
Відхилено |
2 553 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:34
|
|
ТОВ "ФМ Сервіс" #40292881 |
Очікує рішення |
2 799 800,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" #34838089 |
Відхилено |
2 554 620,98
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:50
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 січня 2020 15:52 |
Коментар щодо відміни: | 1 ст. 31 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (кінець бюджетного року). |
08 січня 2020 15:51
|
Протокол відміни UA-2019-10-22-004057-b.pdf |