Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у будівлях Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр», за адресою м.Львів, вул. Зелена, 477
Arrangement of the fire alarm system and notification of people about the fire in the buildings of the Municipal non-profit enterprise of the Lviv Regional Council "Lviv Regional Phthisiopulmonological Clinical Medical Diagnostic Center", at Lviv, vul. Green, 477
Очікувана вартість
4 552 317,20 UAH
UA-2019-10-22-004053-b d444b2852b6e4fbd95da6b91ba7a0496
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Lvivskoyi oblasnoyi radi «Lvivskii regionalnii ftiziopulmonologichnii klinichnii likuvalno-diagnostichnii centr»
National ID: 01998147
Contact point: Moroz Yuri
380322368989
lrfpkldc@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:37
Очікувана вартість: 4 552 317,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 552,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 22 жовтня 2019 18:12
Enquiries until: 12 листопада 2019 19:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 19:00

Information

Estimated total value: 4 552 317 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 552 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у будівлях Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр», за адресою м.Львів, вул. Зелена, 477
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79066, Україна, Львівська область, Львів, вул.Зелена, 477
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Arrangement of the fire alarm system and notification of people about the fire in the buildings of the Municipal non-profit enterprise of the Lviv Regional Council "Lviv Regional Phthisiopulmonological Clinical Medical Diagnostic Center", at Lviv, vul. Green, 477
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Закупівля здійснюється за кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:30
Рішення про внесення змін.docx
11 листопада 2019 17:29
тендерна документація 11.11.docx
22 жовтня 2019 18:13
Додаток 3.xls
22 жовтня 2019 18:13
Проект договору.docx
11 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
22 жовтня 2019 18:14
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:30
Рішення про внесення змін.docx
11 листопада 2019 17:29
тендерна документація 11.11.docx
22 жовтня 2019 18:12
тендерна документація.docx
22 жовтня 2019 18:13
Додаток 3.xls
22 жовтня 2019 18:13
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:02
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:04
1. Чи Замовник має і може надати проект систем протипожежного захисту , які потрібно змонтувати? 2. В тендерній документації Додаток 3 вказано вимога надати «технічне завдання додається в окремому файлі «Технічне завдання.docx». Вказане технічне завдання надасть Замовник чи учасники тендеру повинні розробляти його самостійно? Технічне завдання розробляється на етапі підготовки пропозиції як ми його розуміємо та детально узгоджується з переможцем торгів, чи повинно бути детально узгоджене з Замовником на етапі подання пропозиції з кожним потенційним учасником? 3. Якщо технічне завдання розробляють учасники тендеру на етапі пропозиції, тоді просимо надати плани приміщень з вказанням систем, які необхідно змонтувати в визначених приміщеннях. 4. В документації зазначено фінансування в розмірі 350 000 грн. на 2019 рік . На які цілі планується виділяти ці кошти: виготовлення проектної документації? Закупівля матеріалів? Часткове виконання робіт? І в якій пропорції? 5. Вкажіть тип та потужність блока мовного оповіщення. 6. Уточніть тип, потужність та кількість кожного з типів гучномовців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Замовника наявна проектно-кошторисна документація, яка пройшла експертну оцінку, для ознайомлення можна звертатися за тел. 032 236 89 89 щоденно з 9:20 до 10:30 крім вихідних
2. Додаток 3 надається для можливості Учасника здійснити кошторисний розрахунок вартості матеріалів і виконання робіт. Кожен учасник формує свою пропозицію самостійно на всю вартість оголошеної закупівлі.
3. для ознайомлення можна звертатися за тел. 032 236 89 89 щоденно з 9:20 до 10:30 крім вихідних.
4. Фінансування в 2019р. на зазначену мету складає 350тис. грн., проект не є перехідним, тому договір в 2019р. з Учасником Переможчем буде укладено на суму не більше ніж 350тис. грн., об’єми виконання будуть погоджуватись після визначення переможця.
5. Система мовного оповіщення Веллез потужність 1200 Вт
6. Гучномовці: 1 Вт - 3АС100ПН - 560 шт, 3 Вт - 3АС100ПН - 205 шт, 6 Вт - 6АС100ПН - 2 шт
Щодо покриття 10 тис. витрат
Дата подання: 08 листопада 2019 15:55
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:34
«Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, прошу виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу виключити дискримінаційні вимоги з ТД, виключити вимоги, що не стосуються предмету закупівлі та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Уточнення
Дата подання: 08 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:10
В проекті договору зазначено строк виконання робіт до 31.12.2019, а в документації та на майданчику - 31.12.2020 рік. Підкажіть, які строки вірні? Роботи будуть проводитися в 2019 чи в 2020 роках? Дякуємо!
Відповідь: роботи на суму до 350тис. грн. повинні бути виконані до 31.12.2019р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000214 ● 5b458a02294a45aabd34996f4acfdcb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-22-004053-b 22.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-12-18 19:02:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-14-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

14.08.2020 м. Львів 147


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:
1. Провести з 17.08.2020 по 20.08.2020 перевірку закупівлі UA-2019-10-22-004053-b здійсненої Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі Лілію ГАВІНСЬКУ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-08-14 14:07:45


Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2019
UA-2019-10-22-004053-bd444b2852b6e4fbd95da6b91ba7a0496
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, Зелена, буд. 477
Учасник Документи Рішення
ТОВ Укртехнобез Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 листопада 2019 19:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:26
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:26
Графік фінансування.pdf
22 листопада 2019 16:26
Кошторис.pdf
22 листопада 2019 16:26
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 16:26
ВВП17.pdf
22 листопада 2019 16:26
Кваліфікаційні критерії.rar
22 листопада 2019 16:26
Технічна частина.rar
22 листопада 2019 16:26
Інші документи.rar

Документи

22 листопада 2019 19:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:01
Довідка з МВС
22 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:00
Цінова поропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:00
ТЧ.rar
22 листопада 2019 17:00
План фінансування.pdf
22 листопада 2019 17:00
Кошторис.pdf
22 листопада 2019 17:00
КК.rar
22 листопада 2019 17:00
ІД.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ФОП Лащ Богдан Миколайович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович 4 535 819,00
UAH з ПДВ
4 531 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 4 532 392,97
UAH з ПДВ
4 532 392,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:01
Довідка з МВС
22 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:00
Цінова поропозиція.pdf
22 листопада 2019 17:00
ТЧ.rar
22 листопада 2019 17:00
План фінансування.pdf
22 листопада 2019 17:00
Кошторис.pdf
22 листопада 2019 17:00
КК.rar
22 листопада 2019 17:00
ІД.rar

Публічні документи

22 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:35
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:26
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 16:26
Графік фінансування.pdf
22 листопада 2019 16:26
Кошторис.pdf
22 листопада 2019 16:26
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 16:26
ВВП17.pdf
22 листопада 2019 16:26
Кваліфікаційні критерії.rar
22 листопада 2019 16:26
Технічна частина.rar
22 листопада 2019 16:26
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лащ Богдан Миколайович

ТОВ Укртехнобез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лащ Богдан Миколайович
#3329612336
Переможець 4 531 266,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович
#3329612336
4 531 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:54
20191221-144211.pdf укладений
21 грудня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:09
Ду1 до 4531-12 12-21-2019 15-04-12.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду про наступне: Внести зміни в Договір 4531/12 від «21» грудня 2019 р.. та викласти підрозділ 6.1. розділу 6. Ціна договору. Порядок взаєморозрахунків в новій редакції: «Ціна договору становить: 4531266,00грн. (Чотири мiльйони п`ятсот тридцять одна тисяча двiстi шiстдесят шiсть гривень 00 копiйок) без ПДВ. Фінансування на 2019 рік становить: 619736,00грн. (Шiстсот дев`ятнадцять тисяч сiмсот тридцять шiсть гривень 00 копiйок) без ПДВ, при цьому оплата буде здійснюватися наступним чином: -334 903,10грн (Триста тридцять чотири тисячi дев`ятсот три гривнi 10 копiйок) в межах кошторисних призначень з розрахункового рахунку – UA328201720000035439084036937; -284832,90 грн (Двiстi вiсiмдесят чотири тисячi вiсiмсот тридцять двi гривнi 90 копiйок) з розрахункового рахунку – UA608201720000035438063036937; Фінансування згідно з угодою № 4531/12 від «21» грудня 2019 р. на 2020 рік буде здійснюватись в межах кошторисних призначень в сумі: 3911530,00грн. (Три мiльйони дев`ятсот одинадцять тисяч п`ятсот тридцять гривень 00 копiйок).
Номер договору про закупівлю: 4531/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML