Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у будівлях Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр», за адресою м.Львів, вул. Зелена, 477
Arrangement of the fire alarm system and notification of people about the fire in the buildings of the Municipal non-profit enterprise of the Lviv Regional Council "Lviv Regional Phthisiopulmonological Clinical Medical Diagnostic Center", at Lviv, vul. Green, 477
Очікувана вартість
4 552 317,20 UAH
UA-2019-10-22-004053-b d444b2852b6e4fbd95da6b91ba7a0496
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа замовника: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Lvivskoyi oblasnoyi radi «Lvivskii regionalnii ftiziopulmonologichnii klinichnii likuvalno-diagnostichnii centr»
National ID: 01998147
Contact point: Moroz Yuri
380322368989
lrfpkldc@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:16
Очікувана вартість: 4 552 317,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 552,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 22 жовтня 2019 18:12
Enquiries until: 12 листопада 2019 19:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 19:00

Information

Estimated total value: 4 552 317 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 552 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу у будівлях Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр», за адресою м.Львів, вул. Зелена, 477
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79066, Україна, Львівська область, Львів, вул.Зелена, 477
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Arrangement of the fire alarm system and notification of people about the fire in the buildings of the Municipal non-profit enterprise of the Lviv Regional Council "Lviv Regional Phthisiopulmonological Clinical Medical Diagnostic Center", at Lviv, vul. Green, 477
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Закупівля здійснюється за кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 17:30
Рішення про внесення змін.docx
11 листопада 2019 17:29
тендерна документація 11.11.docx
22 жовтня 2019 18:13
Додаток 3.xls
22 жовтня 2019 18:13
Проект договору.docx
11 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 17:35
Електронний цифровий підпис
22 жовтня 2019 18:14
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 17:30
Рішення про внесення змін.docx
11 листопада 2019 17:29
тендерна документація 11.11.docx
22 жовтня 2019 18:12
тендерна документація.docx
22 жовтня 2019 18:13
Додаток 3.xls
22 жовтня 2019 18:13
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:02
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:04
1. Чи Замовник має і може надати проект систем протипожежного захисту , які потрібно змонтувати? 2. В тендерній документації Додаток 3 вказано вимога надати «технічне завдання додається в окремому файлі «Технічне завдання.docx». Вказане технічне завдання надасть Замовник чи учасники тендеру повинні розробляти його самостійно? Технічне завдання розробляється на етапі підготовки пропозиції як ми його розуміємо та детально узгоджується з переможцем торгів, чи повинно бути детально узгоджене з Замовником на етапі подання пропозиції з кожним потенційним учасником? 3. Якщо технічне завдання розробляють учасники тендеру на етапі пропозиції, тоді просимо надати плани приміщень з вказанням систем, які необхідно змонтувати в визначених приміщеннях. 4. В документації зазначено фінансування в розмірі 350 000 грн. на 2019 рік . На які цілі планується виділяти ці кошти: виготовлення проектної документації? Закупівля матеріалів? Часткове виконання робіт? І в якій пропорції? 5. Вкажіть тип та потужність блока мовного оповіщення. 6. Уточніть тип, потужність та кількість кожного з типів гучномовців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Замовника наявна проектно-кошторисна документація, яка пройшла експертну оцінку, для ознайомлення можна звертатися за тел. 032 236 89 89 щоденно з 9:20 до 10:30 крім вихідних
2. Додаток 3 надається для можливості Учасника здійснити кошторисний розрахунок вартості матеріалів і виконання робіт. Кожен учасник формує свою пропозицію самостійно на всю вартість оголошеної закупівлі.
3. для ознайомлення можна звертатися за тел. 032 236 89 89 щоденно з 9:20 до 10:30 крім вихідних.
4. Фінансування в 2019р. на зазначену мету складає 350тис. грн., проект не є перехідним, тому договір в 2019р. з Учасником Переможчем буде укладено на суму не більше ніж 350тис. грн., об’єми виконання будуть погоджуватись після визначення переможця.
5. Система мовного оповіщення Веллез потужність 1200 Вт
6. Гучномовці: 1 Вт - 3АС100ПН - 560 шт, 3 Вт - 3АС100ПН - 205 шт, 6 Вт - 6АС100ПН - 2 шт
Щодо покриття 10 тис. витрат
Дата подання: 08 листопада 2019 15:55
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:34
«Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, прошу виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу виключити дискримінаційні вимоги з ТД, виключити вимоги, що не стосуються предмету закупівлі та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Уточнення
Дата подання: 08 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:10
В проекті договору зазначено строк виконання робіт до 31.12.2019, а в документації та на майданчику - 31.12.2020 рік. Підкажіть, які строки вірні? Роботи будуть проводитися в 2019 чи в 2020 роках? Дякуємо!
Відповідь: роботи на суму до 350тис. грн. повинні бути виконані до 31.12.2019р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку