Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор,комплект бездротовий (клавіатура та маніпулятор «Миша») (200 комплектів))
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2019-10-22-003922-b 832a9140c70a46c39f30f9ba7865cc1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 12:06
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 комплект
30210000 - 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор,комплект бездротовий (клавіатура та маніпулятор «Миша») (200 комплектів)) (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:32
Перелік змін, що вносяться до ТД ПК 200 комп..doc
28 жовтня 2019 16:32
ТД ПК 200 комп. зміни.doc
28 жовтня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:32
Перелік змін, що вносяться до ТД ПК 200 комп..doc
28 жовтня 2019 16:32
ТД ПК 200 комп. зміни.doc
22 жовтня 2019 17:31
ТД ПК 200 комп..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:33
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM Ваше повідомлення буде прийнято до уваги при виборі переможця закупівлі.
Документація
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:33
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 5 п. 5 (постачання Товару) підпункту 5.4 вказано, що: «Датою поставки Товару вважається дата доставки та за вимогою Замовника підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем.»
Проект Договору
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:00
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:31
Шановний Замовнику! В проекті договору, а саме в п. 7.7. міститься посилання на п. 12.1.1. Проте, даний пункт відсутній в проекті договору. Прохання внести зміни до нумерації договору в п. 7.7. а також в п. 11.1.4.
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та опубліковані на електронному майданчику.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-003922-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 14 листопада 2019 19:00
ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ “АЛТАЮР” не відповідає умовам тендерної документації
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» в особі директора Нефедової Юлії Ігорівни, що діє на підставі Статуту детально вивчивши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР” (далі – Учасник) на закупівлю товару, ідентифікатор закупівлі
UA-2019-10-22-003922-b, виявили невідповідність тендерної пропозиції вимогам Вашої тендерної документації та вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ “АЛТАЮР” виходячи із наступного:

1. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку.
Разом з гарантією Учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані документи у кольоровому вигляді:
- оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком);
- оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Всупереч вимогам тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає
Гарантію № 16137, яка не є електронною та не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, разом з гарантією повинен бути сканований оригінал або копія банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) –
у кольоровому вигляді, зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації надано перелік документів, які вимагаються тендерною документацією для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, а саме:
1.1.Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання) про наявність приміщень (складів та\або офісів, тощо) для зберігання та\або складання чи виробництва предмету закупівлі.
1.1.1. Для підтвердження надати оригінал(и) документа(ів), що підтверджує право власності або право користування, або договір(и) оренди або договір(и) про надання послуг, якщо відповідне майно належить не на праві власності (термін дії договору (ів) повинен бути не меншим ніж до 31.12.2019 року).
Учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджені право власності або право користування двох автомобілів Fort Transit та Fort F 250.
3. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації надано перелік документів, які вимагаються тендерною документацією для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, а саме:
3.1.Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання - оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Учасником у складі тендерної пропозиції не надаються оригінали заповнених та підписаних актів звірок по договорам, які він зазначає у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відгуки але є два рекомендаційні листа адресовані Учаснику без зазначення предмету закупівлі, як того вимагає тендерна документація.
4. Відповідно до Додатку № 2 Таблиці 4 визначені інші документи (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб- підприємців), пунктом 2.1. вимагається Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його Переможцем.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Загальні відомості про компанію без зазначення місцезнаходження Учасника, як того вимагається у тендерній документації.
Таким чином, зазначена тендерна пропозиція не може бути визнана, як така, що відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вважаємо дії Замовника такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушують наші права та законні інтереси.
З огляду на зазначене, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ “АЛТАЮР”. У разі ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 17:23
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. Тендерна пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» була перевірена, та помилок, які ви зазначили у тексті вимоги не знайдено, відповідно до цього повідомляємо наступне:
1) Відповідно до вимог тендерної документації Розділ III тендерної документації пункт 2.1. Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку. Разом з гарантією Учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані документи у кольоровому вигляді: - оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком); - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). ТОВ «АЛТАЮР», у складі тендерної пропозиції, надали банківську гарантію № 16137 від 06 листопада 2019 року, а також копію банківської ліцензії завірену банком та копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, що цілком відповідає вимогам тендерної документації.
2) Відповідно до вимог тендерної документації Додаток № 2 таблиця 1 пункт 1.1. Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання) про наявність приміщень (складів та\або офісів, тощо) для зберігання та\або складання чи виробництва предмету закупівлі. 1.1.1. Для підтвердження надати оригінал(и) документа(ів), що підтверджує право власності або право користування, або договір(и) оренди або договір(и) про надання послуг, якщо відповідне майно належить не на праві власності (термін дії договору (ів) повинен бути не меншим ніж до 31.12.2019 року). ТОВ «АЛТАЮР» у складі тендерній пропозиції, надали довідку у довільній формі, підписану та завірену печаткою, про наявність приміщень для зберігання та\або складання предмета чи виробництва предмета закупівлі, та Договір оренди № 8.4-40. від 16 травня 2016 року, що це підтверджує. Замовником не вимагалося документів щодо права власності або користування автотранспортними засобами .
3) Відповідно до вимог тендерної документації Додаток № 2 таблиця 1 пункт 3.1. Оригінал попередньо укладеного договору на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання - оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання). ТОВ «АЛТАЮР», у складі тендерної пропозиції, надали оригінал договору № 127 від 10 квітня 2018 р. з Комунальний закладом Білоцерківської міської ради «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1», та документ що підтверджує виконання наданого договору № 127, а саме рекомендаційний лист № 276 від 17.04.2019, що відповідає вимогам тендерної документації.
4) Відповідно до вимог тендерної документації Додаток № 2 таблиця 4 пункт 2.1. Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його Переможцем. ТОВ «АЛТАЮР», у складі тендерної пропозиції, надали довідку у довільній формі за підписом керівника та завірену печаткою, яка містить відомості про підприємство із зазначенням поштової та юридичної адреси, що відповідаю вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

14 листопада 2019 19:00
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 2 352 000,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 2 673 000,00
UAH з ПДВ
2 635 918,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 2 873 256,00
UAH з ПДВ
2 635 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 2 922 396,00
UAH з ПДВ
2 836 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 2 912 400,00
UAH з ПДВ
2 836 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 3 032 424,00
UAH з ПДВ
3 032 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 16:48
Довідка ДПС.pdf
13 листопада 2019 16:48
Dovidka_19309459950340934352.p7s
13 листопада 2019 16:48
Dovidka_19309459950340934352.pdf
07 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:29
Договір оренди.pdf
07 листопада 2019 13:29
Інші документи.rar
07 листопада 2019 13:29
Гарантійний лист ст. 17 ЗУ.pdf
07 листопада 2019 13:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 17:52
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:50
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 17:50
Підписаний_Лицензия.pdf
06 листопада 2019 17:50
Підписаний_G1119-8982-GL_tender.pdf
06 листопада 2019 17:50
Інші документи.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
07 листопада 2019 11:14
Банківська гарантія.7z
07 листопада 2019 11:14
Інші документи.7z
07 листопада 2019 11:14
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

07 листопада 2019 13:30
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:29
Ліцензія_Повноваження_.zip
07 листопада 2019 13:18
Інші документи.rar
07 листопада 2019 13:18
Тендерна пропозиція №39813.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
Переможець 2 352 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 12:25
додаткова № 3 до 162ссо-19.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:40
додаткова до 162ссо-19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 10:00
дод.угода.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:27
162ссо-19.pdf укладений
28 листопада 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 162ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції:"10.1 Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 березня 2020 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання."
Номер договору про закупівлю: 162ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести такі зміни до Договору: "3.1. Ціна Договору збільшується на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, а саме на 470 400 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят тисяч чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 78 400 грн. 00 коп. (сімдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок) та становить 2 822 400 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот двадцять дві тисячі чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 470 400 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят тисяч чотириста гривень 00 копійок)." " 5.1. Строк постачання Товару - протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Учасником заявки від Замовника, але до 31.03.2020 року (граничний термін)"
Номер договору про закупівлю: 162ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 822 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 470 400,00 UAH)