Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті.
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-10-22-003714-b 48dd5b2566e848f7a5aa474811084a17
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бойко

+380673065260 oksanamoz1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Липовецького району"
Код ЄДРПОУ: 41861724
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 4
Контактна особа: Олена Бойко
+380673065260
oksanamoz1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:45
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, ЛИПОВЕЦЬ , Героїв Майдану,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  25 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:56
Оголошення комп'ютер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:17
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідь на ваше питання щодо аналогів, еквівалентів предмету закупівлі та зазначення конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару міститься в Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Характеристики запропонованого товару мають бути ідентичними, еквівалентним або кращими ніж ті, що містяться у технічних вимогах до предмету закупівлі. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція учасника, що є фізичною особою-підприємцем не платником ПДВ, буде розглядатись як остаточна!!! Ціни учасників що вказані без ПДВ не будуть порівнюватись

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 10 326,00
UAH з ПДВ
9 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 11 000,00
UAH з ПДВ
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 860,00
UAH з ПДВ
10 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:33
Проект.pdf
28 жовтня 2019 18:33
ПРОПОЗИЦІЯ_9989_00.pdf
25 жовтня 2019 18:52
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 жовтня 2019 18:52
Уставні_завірені.zip
25 жовтня 2019 18:52
Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 18:52
Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 11:35
Сервіс_центри.pdf
24 жовтня 2019 11:35
!Пропозиція - 11000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 9 989,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 15:05

Документи

29 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:03
20191029_160134.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
9 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:03
20191029_160134.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 13:35
20191118_123129.PDF укладений
18 листопада 2019 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 989,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 664,83 UAH)