Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень у Конгрес-холі готелю "Президент-Готель" за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна, 12 згідно з рішенням Ради суддів України від 02.08.2019 №43 для проведення ХVІI позачергового з'їзду суддів України
Очікувана вартість
195 547,40 UAH
UA-2019-10-22-003629-b a610b7217bde4f6a9f4a454b58a1fd8e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень у Конгрес-холі готелю "Президент-Готель" за адресою: м. Київ, вул. Госпітальна, 12 згідно з рішенням Ради суддів України від 02.08.2019 №43 для проведення ХVІI позачергового з'їзду суддів України (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01023, Україна, Київ, м. Київ, вул. Госпітальна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточний розрахунок оплачується Замовником протягом 3 робочих днів на підставі Акту наданих послуг (надалі - "Акт") Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КВАДР"
#35929323
Переможець 195 547,40
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 11:05
Дод.угода №1 до Договору №332-19 від 22.10.2019.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:56
Підписаний договір №332-19 від 22.10.2019.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили доповнити розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору пунктом такого змісту: "5.7. За цим Договором Замовник, на умовах попередньої оплати, на підставі Калькуляції- меню сплачує аванс у розмірі 30% вартості послуг в сумі 58 664,22 (п’ятдесят вісім тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 22 кой.) в т.ч. ПДВ - 20% 9 777,37 (дев’ять тисяч сімсот сімдесят сім гривень 37 кой.) визначеної пунктом 2.1. Договору, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з банківськими реквізитами, вказаними в даному Договорі".
Номер договору про закупівлю: 332-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/345-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML