Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка) в м. Кропивницькому"(коригування))
Очікувана вартість
5 317 302,00 UAH
UA-2019-10-22-003624-b 84354c4360394554a2ad26cf4f20ba3c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році за результатом процедури відкритих торгів, проведених відповідно до Закону, на закупівлю робіт по об’єкту: ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка), в м. Кропивницькому (UA-2018-06-07-001912-a) укладено договір № 532 від 12.07.2018 року з Переможцем ТОВ «ПФ» на суму 19 254 720,00 грн. (Дев’ятнадцять мільйонів двісті п’ятдесят чотири тисячі сімсот двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ, відповідно до якого виконувались роботи в межах бюджетних призначень.
Під час виконання робіт по зазначеному договору виникла потреба у проведенні додаткових будівельних робіт. Проведено коригування проектно-кошторисної документації, та отримано Експертний звіт №12-0564к-19 від 08.10.2019 р. виданого ДП «Укрдержекспертиза» у Кіровоградській області. В результаті коригування проекту збільшилась сума кошторису, вартість додаткових робіт становить 5 317 302,00 грн.
Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проектом є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за попереднім договором підряду, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Виконання додаткових робіт доцільно доручити попередньому підряднику, з підстав недопущення несумісності та виникнення проблем технічного характеру на будівельному майданчику, що пов’язані як із виконанням монтажних робіт так і з експлуатацією та обслуговуванням цього об’єкту в цілому. Дані роботи неможливо виділити в окремий комплекс робіт у зв’язку з тим, що вони є технологічним продовженням раніше прийнятих проектних рішень. Додаткові будівельні роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, згідно якого генпідрядником виконані підготовчі роботи та основні обсяги робіт.
Тому, враховуючи належне виконання ТОВ «ПФ» своїх зобов’язань за договором та вищенаведене, керуючись п. 6 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умова: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, вважається за необхідне застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка), в м. Кропивницькому (коригування)).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:54
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Кропивницького (від вул. Полтавської до вул. Шевченка) в м. Кропивницькому"(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих Робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

22 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:46
Протокол 306 намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПФ"
#24152128
Переможець 5 315 760,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПФ"
#24152128
5 315 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 11:10
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:02
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:13
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 13:21
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 березня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:56
Договір 949.pdf укладений
15 листопада 2019 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв’язку із неможливістю освоєння бюджетного фінансування та настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік складає 1 398 606 грн. 00 коп. (Один мільйон триста дев’яносто вісім тисяч шістсот шість грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв’язку із настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт. Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2020 рік складає 0 грн. 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2021 рік складає 1 398 606 грн. 00 коп. (Один мільйон триста дев'яносто вісім тисяч шістсот шість гривень 00 копійок) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до абзацу 1 пункту 2.1, а саме: Загальна вартість робіт за Договором становить 4 797 882,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 949
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 797 882,00
UAH (в тому числі ПДВ 799 647,00 UAH)