Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ролики
Очікувана вартість
2 983 008,12 UAH
UA-2019-10-22-003530-b ● 54d4e30f5943464ca28b0e2e931ed5b8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович (044) 309-69-88 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 11:11 |
Очікувана вартість: | 2 983 008,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 830,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29830.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4098 шт
Ролики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов проекту Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2019 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2019 10:22 |
Перелік змін 1.docx | |
02 грудня 2019 10:22 |
Зміни № 1 ТД (Ролики)_1.docx | |
22 жовтня 2019 16:34 |
Додаток 5 Проект Договору поставки.doc | |
22 жовтня 2019 16:34 |
ТД (Ролики)_1.docx |
02 грудня 2019 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2019 10:22 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
02 грудня 2019 10:22 |
Зміни № 1 ТД (Ролики)_1.docx
|
|||
22 жовтня 2019 16:34 |
Додаток 5 Проект Договору поставки.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:34 |
ТД (Ролики)_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-22-003530-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 26 жовтня 2019 23:48
UA-2019-10-22-003530-b
Законом України про публічні закупівлі встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, одним з ключових принципів публічних закупівель, закріпленим в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
За визначенням статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно з ч. 2 ст. 4 цього Закону, суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Статтею 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Узгодженими діями є також створення суб’єкта господарювання, об’єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили зазначений суб’єкт господарювання, об’єднання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання, або вступ до такого об’єднання. Особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
змістом ч.ч. 1 – 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;
2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;
3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;
6) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності), та інщі.
Враховуючи те, що ролики, корпус яких виготовлен з сополімерів, та матеріалу корпусу підшибника сополімер, єдиним виробником в Україні котрих є ФОП Попович Павло Іванович, та ролики металеві, які виготовляються багатьма підприємствами об’єднані Замовником в один лот – вважаємо, що це є навмисне звуження конкуренції та змова Замовника та виробника роликів з сополімерів. Вимагаеємо від замовника внести зміни до тендерної документації та розділити на лоти ролики відповідно до типу матеріалу корпусу роликів та зазначити в додатку 4 Тендерної документації:
вимоги до типу матеріалу корпуса підшибника сополімер на "сополімер або полімер",
вимоги до типу матеріалу корпуса ролику сополімер на "сополімер або полімер".
Що надасть можливіст іншим виробникам роликів прийняти учать у даній закупівлі окрім попередньо узгоджених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Також, одним з ключових принципів публічних закупівель, закріпленим в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
За визначенням статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно з ч. 2 ст. 4 цього Закону, суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Статтею 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Узгодженими діями є також створення суб’єкта господарювання, об’єднання, метою чи наслідком створення якого є координація конкурентної поведінки між суб’єктами господарювання, що створили зазначений суб’єкт господарювання, об’єднання, або між ними та новоствореним суб’єктом господарювання, або вступ до такого об’єднання. Особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
змістом ч.ч. 1 – 4 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;
2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;
3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;
6) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності), та інщі.
Враховуючи те, що ролики, корпус яких виготовлен з сополімерів, та матеріалу корпусу підшибника сополімер, єдиним виробником в Україні котрих є ФОП Попович Павло Іванович, та ролики металеві, які виготовляються багатьма підприємствами об’єднані Замовником в один лот – вважаємо, що це є навмисне звуження конкуренції та змова Замовника та виробника роликів з сополімерів. Вимагаеємо від замовника внести зміни до тендерної документації та розділити на лоти ролики відповідно до типу матеріалу корпусу роликів та зазначити в додатку 4 Тендерної документації:
вимоги до типу матеріалу корпуса підшибника сополімер на "сополімер або полімер",
вимоги до типу матеріалу корпуса ролику сополімер на "сополімер або полімер".
Що надасть можливіст іншим виробникам роликів прийняти учать у даній закупівлі окрім попередньо узгоджених Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 16:50
Скаржник посилається на ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», однак не зазначає які саме антиконкурентні узгоджені дії вчинено Замовником.
Щодо твердження скаржника, що ФОП Попович Павло Іванович є єдиним виробником в Україні роликів, корпус яких виготовлено з сополімерів, є такими що не відповідають дійсності, оскільки ФОП Попович П.І. є лише патентодержателем на винахід (об`єкт інтелектуальної власності), а не єдиним виробником, що спростовує твердження щодо вчинення суб`єктом господарювання дій на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції та спростовує наявність об`єктивних причин для вчинення таких дій. Також відсутні підтвердження, щодо надання ФОП Попович П.І. виключної ліцензії іншим суб`єкту господарювання.
Таким чином, що Скаржником не підтверджено факт того, що ФОП Попович П.І. є монополістом.
Замовник вимагає тип матеріалу корпусу роликів та корпусу підшипника - сополімер, оскільки за рахунок товщини стінки та конструкції, властивості матеріалів, комбінації сополімерів – міцність ролика, величина руйнування на оборотне стиснення і стирання вища ніж в полімерів. За рахунок мінерального наповнення характеристики міцності та ресурс використання роликів вищий.
Щодо твердження скаржника, що ФОП Попович Павло Іванович є єдиним виробником в Україні роликів, корпус яких виготовлено з сополімерів, є такими що не відповідають дійсності, оскільки ФОП Попович П.І. є лише патентодержателем на винахід (об`єкт інтелектуальної власності), а не єдиним виробником, що спростовує твердження щодо вчинення суб`єктом господарювання дій на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції та спростовує наявність об`єктивних причин для вчинення таких дій. Також відсутні підтвердження, щодо надання ФОП Попович П.І. виключної ліцензії іншим суб`єкту господарювання.
Таким чином, що Скаржником не підтверджено факт того, що ФОП Попович П.І. є монополістом.
Замовник вимагає тип матеріалу корпусу роликів та корпусу підшипника - сополімер, оскільки за рахунок товщини стінки та конструкції, властивості матеріалів, комбінації сополімерів – міцність ролика, величина руйнування на оборотне стиснення і стирання вища ніж в полімерів. За рахунок мінерального наповнення характеристики міцності та ресурс використання роликів вищий.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-22-003530-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 01 листопада 2019 17:17
Дата подання: 01 листопада 2019 17:17
СКАРГА на незаконні умови тендерної документації
ПРОСИМО прийняти рішення про встановлення порушення замовником - Філією "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця", ЄДРПОУ 40081389, порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ролики), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003530-b. та зобов’язати замовника - Філію "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця", ЄДРПОУ 40081389, розділити предмет закупівлі ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання (Ролики), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003530-b, на два окремі лоти (ролики металеві окремо, ролики з полімерів окремо) та внести зміни до Тендерної документації шляхом заміни терміну «сополімер» на термін «полімер», або вжити альтернативу у вигляді словосполучення «сополімер або полімер» у відповідних відмінниках, що виключить наявність в одному лоті продукції, щодо якої немає підтвердження наявності щонайменше двох виробників, разом із іншою продукцією.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 18:06
Рішення від 05.11.2019 № 15963 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2019 № 17228.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 18:59
Рішення від 22.11.2019 № 17228.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 02:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесенні зміни відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2019 № 17228-р/пк-пз, а саме в технічному завданні Додатку № 4 тендерної документації до слова «сополімер» додано «полімер»
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2019 10:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
2 683 728,00
UAH з ПДВ
|
2 683 728,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
2 982 716,40
UAH з ПДВ
|
2 982 716,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕНДІНГ» |
2 983 003,20
UAH з ПДВ
|
2 983 003,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" #31600918 |
Очікує рішення |
2 683 728,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 грудня 2019 14:23 |
Коментар щодо відміни: | Скасувати торги на закупівлю № UA-2019-10-22-003530-b (Ролики) на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
16 грудня 2019 14:23
|
UA-2019-10-22-003530-b Ролики_Відміна.docx |