Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Вебсайт: | http://www.onko.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Копань Віктор Володимирович 380683792118 finance@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 889 348,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 16:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
22 жовтня 2019 16:29 |
ТД публікація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-23-000003 ● 281e6dab87854f84a84f01611c82915f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 12:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2019 №95
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.10.2019№95
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-10-22-003472-b, 22.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-23 12:39:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія», електрична енергія (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-22-003472-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579?
- чому в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- чому тендерна документація містить вимогу про надання переможцем довідки в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-24 12:19:21
Надання пояснень стосовно порушених питань у відповідь на Ваш запит від 23.10.2019.
У відповідь на Ваш запит від 23.10.2019 про надання пояснень стосовно порушених питань у такому запиті замовник надає наступні пояснення:
1. Щодо питання «з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Під час оголошення закупівлі UA-2019-10-22-003472-b (09310000-5 – Електрична енергія) замовник керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Так відповідно до ч.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються ВИКЛЮЧНО цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і НЕ МОЖУТЬ встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону.
Частиною 2 ст.21 Закону № 922-VIII встановлюється вимоги та ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК інформації що повинна ОБОв’ЯЗКОВО міститися в оголошенні про закупівлю.
В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів ОБОВ’ЯЗКОВО зазначаються:
- найменування та місцезнаходження замовника;
- назва предмета закупівлі;
- кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
- очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону;
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки.
Згідно абз. 2 ч.2 ст.21 Закону № 922-VIII в оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником.
Зі змісту абз. 2 ч.2 ст.21 Закону № 922-VIII випливає, що БУДЬ-ЯКА ІНША ІНФОРМАЦІЯ КРІМ ВИЗНАЧЕНОЇ ЦІЄЮ ЧЧАСТИНОЮ СТАТТІ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД і виходячи зі змісту ч.2 ст.2 Закону № 922-VIII НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНА ЯК ОБОВЯЗКОВОЮ БУДЬ-ЯКИМ ПІДЗАКОННИМ НОРМАТИВНО ПРАВОВИВИМ АКТОМ (В ТОМУ ЧИСЛІ наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»).
Таким чином замовник ДОТРИМАВСЯ ВИМОГ, ВСТАНОВЛЕНИХ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПІД ЧАС ОГОЛОШЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ ТОРГІВ.
2. Щодо питання «- чому в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?»
Під час складання тендерної документації (закупівля UA-2019-10-22-003472-b (09310000-5 – Електрична енергія)) замовник керувався виключно Законом № 922-VIII.
В тендерній документації ЗАЗНАЧЕНО КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
Так, згідно п.1 розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації ЗАЗНАЧЕНО: «- кінцевий строк подання тендерних пропозицій – ЗГІДНО ОГОЛОШЕННЯ». Як вбачається з оголошення «Період подачі пропозицій триває з 22-10-2019, 16:28 по 06-11-2019, 17:00». Тобто «06-11-2019, 17:00» і є КІНЦЕВИМ СТРОКОМ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ, який визначається системою «ProZorro» АВТОМАТИЧНО.
3. Щодо питання: «- чому тендерна документація містить вимогу про надання переможцем довідки в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?»
Під час складання тендерної документації (закупівля UA-2019-10-22-003472-b (09310000-5 – Електрична енергія)) замовник керувався виключно Законом № 922-VIII.
Зрозумілим є той факт, що згідно Закону № 922-VIII учасник процедури відкритих торгів, залежно від етапу торгів, може називатися також переможцем.
Так ось, відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922-VIII замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Тобто:
- УЧАСНИКИ процедури торгів надають інформацію лише в довільній формі;
- ПЕРЕМОЖЦІ надають інформацію у СПОСІБ, ВИЗНАЧЕНИЙ ЗАМОВНИКОМ (так написано у другому реченні ч.3 ст.17 Закону № 922-VIII).
Отже і для ПЕРЕМОЖЦЯ замовник МАЄ ПРАВО визначити ДОВІЛЬНИЙ СПОСІБ ПОДАННЯ ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
У п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацією (09310000-5 – Електрична енергія) також ВИЗНАЧЕНО, що Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тобто слід розуміти що Переможець надає інформацію КРІМ ТІЄЇ, ЩО МІСТИТЬСЯ у ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛАХ.
На Вашу думку: чи має право Міністерство економічного розвитку і торгівлі України регулювати своїми нормативно-правовими актами (наказами) порядок здійснення публічних закупівель якщо це прямо не передбачено законом?
Надання інформації про усунення порушення замовником
да усунули
2019-10-31 16:04:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником відкритіі торги відмінено відповідно до частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
2019-11-01 10:52:16
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 жовтня 2019 12:34 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
25 жовтня 2019 12:33
|
ПРОТОКОЛ відміна.pdf |