Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт внутрішньодворової дороги по вул. Генерала Жадова, 21, корп. 2, 3 в м. Кропивницькому)
Очікувана вартість
2 598 207,80 UAH
UA-2019-10-22-003374-b ea75fbaad2704c45a3f8d96b96c92b2c
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:51
Очікувана вартість: 2 598 207,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 991,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньодворової дороги по вул. Генерала Жадова, 21, корп. 2, 3 в м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих Робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:21
Тендерна документація.pdf
22 жовтня 2019 16:21
Додаток 9 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:21
Додаток 8 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:21
Додаток 7 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 6 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 5 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 4 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 3 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 2 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 16:20
Додаток 1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-003374-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 25 листопада 2019 16:35
Просимо Вас переглянути нашу тендерну пропозицію.
Згідно протоколу №331 пропозицію ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" було відхилено. Згідно тендерної документації, п. 9 Інші документи Додатку 2 наявна вимога подачі: Сканований оригінал або нотаріально завірені копії декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки (які діють протягом всього періоду виконання робіт), необхідних для здійснення зазначених робіт* (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт (видана відповідно до вимог постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування)машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки" в останній редакції, а саме: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. На дану вимогу нами було подано Сканований оригінал (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт, Скановані оригінали дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Згідно ЗУ "Про охорону праці" Стаття 21. Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва: Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
З вищевикладеного, видно що право на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватись на основі отриманих дозволів або декларацій, а оскільки нам, ПП "Сіті БУд ПЛюс" право на виконання такого виду робіт - - земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, надане згідно Дозволу №300.16.35, то ми маємо повне право на виконання таких видів робіт.
Просимо Вас переглянути рішення, щодо відхилення нашої пропозиції, оскільки ми маємо в наявності всі дозвільні документи, надали їх сканкопії разом з тендерною пропозицією, відповідно до вимог Законодавства України, і маємо право на виконання всіх видів робіт вказаних в технічній частині Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРАКА" 2 338 387,02
UAH з ПДВ
2 338 387,02
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Тарон" 2 468 532,00
UAH з ПДВ
2 468 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" 2 585 014,80
UAH з ПДВ
2 585 014,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 17:56
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:52
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:33
Реестр.jpg
08 листопада 2019 17:33
22. кошторис.pdf
08 листопада 2019 17:33
21. лист про санкції.jpg
08 листопада 2019 17:33
20. проект договору.pdf
08 листопада 2019 17:33
19. Копія статуту.pdf
08 листопада 2019 17:33
18. Декларація.pdf
08 листопада 2019 17:33
15. Ліцензія.pdf
08 листопада 2019 17:33
13. Згода на виправлення.jpg
08 листопада 2019 17:33
10. Протокол.pdf
08 листопада 2019 17:33
9. Наказ про призначення.pdf
08 листопада 2019 17:33
8. Згода з проектом договору.jpg
08 листопада 2019 17:33
7. довідка про довкілля.jpg
08 листопада 2019 17:33
6. Відомості.jpg
08 листопада 2019 17:33
4.2 Штатний розпис.pdf
08 листопада 2019 17:33
4. Довідка про працівників.pdf
08 листопада 2019 17:33
3.6 Гарантійний лист аб.pdf
08 листопада 2019 17:33
3.4 Договір оренди гаража.pdf
08 листопада 2019 17:33
3.3 Договір оренди офісу.pdf
08 листопада 2019 17:33
3.1 договір оренди Флангер.pdf
08 листопада 2019 17:33
3. довідка про мтб.pdf
08 листопада 2019 17:33
2. Довідка про досвід.jpg
08 листопада 2019 17:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 13:35
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:34
1 Цінова пропозиція Жадова.pdf
05 листопада 2019 13:34
0 Реєстр пропозиції.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
07 листопада 2019 22:15
ТП_СІТІ_БУД_ПЛЮС_.pdf
07 листопада 2019 22:15
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРАКА"

Мале приватне підприємство "Тарон"

ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРАКА"
#39232179
Відхилено 2 338 387,02
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 08:21
Мале приватне підприємство "Тарон"
#13758371
Відхилено 2 468 532,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 13:12
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
#37277329
Відхилено 2 585 014,80
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 13:58

Документи

15 листопада 2019 08:21
Електронний підпис
15 листопада 2019 08:19
Протокол 323 відхилення.pdf
11 листопада 2019 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2019 13:11
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 листопада 2019 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 листопада 2019 13:09
Протокол 324 відхилення.pdf

Документи

21 листопада 2019 13:57
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2019 13:52
Протокол 331 відхилення.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 листопада 2019 13:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі