Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція» «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування)
Очікувана вартість
55 812 527,00 UAH
UA-2019-10-22-002822-b a388b6e518d8485b9bbb86104de580a3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М БАХМУТ Антоненко Тетяна Миколаївна

+380627422972 bahmut.blil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ"
Код ЄДРПОУ: 01990217
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15
Контактна особа: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М БАХМУТ Антоненко Тетяна Миколаївна
+380627422972
bahmut.blil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 14:22
Очікувана вартість: 55 812 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 062,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 259813 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»
«Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування)
(Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Миру,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати).У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.- Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:26
тендерна документація 22.10.2019.docx
22 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:26
тендерна документація 22.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-002822-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО, Код ЄДРПОУ:23979469
Дата подання: 21 листопада 2019 20:05
Вимога щодо усунення порушення під час проведення закупівлі
Відповідно до частини 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та на підставі викладеного у фалі "Вимога" просимо:
1. Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції, та визначити ТОВ «Міське будівництво» переможцем торгів на закупівлю: «Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція», «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ "Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м. Бахмут, вул. Миру,10» (коригування).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:15
Шановний Учасник!


Тендерний комітет КНП «БЛІЛ м.Бахмут» розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне:
Скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції, на закупівлю код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція», Реконструкція корпусу №2 КЗОЗ «Бахмутської центральної районної лікарні» за адресою: м.Бахмут,вул.Миру,10» не має технічної можливості в електронній системі «PROZORRO».
21.11.2019року було розпочато нову процедуру відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція», Реконструкція корпусу №2 КЗОЗ «Бахмутської центральної районної лікарні» за адресою: м.Бахмут,вул.Миру,10».

Документи

22 листопада 2019 14:15
відповідь на вимогу 22.11.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 50 995 281,91
UAH з ПДВ
50 995 281,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮНІ-ГРУПП 55 363 669,26
UAH з ПДВ
54 258 889,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ" 55 710 500,00
UAH з ПДВ
54 258 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
07 листопада 2019 00:26
Електронний підпис
07 листопада 2019 00:24
26.imd
07 листопада 2019 00:24
10.2 Субпідрядник.pdf
07 листопада 2019 00:24
10.2 Довідки та гарант. листи.PDF
07 листопада 2019 00:24
10.1 Ліцензія та Дозвіл.pdf
07 листопада 2019 00:24
9. Пакт.PDF
07 листопада 2019 00:24
8.Гарантія_659.2019-НГЕ_05.11.2019.7z
07 листопада 2019 00:24
7.4 Календарний графік.PDF
07 листопада 2019 00:24
7.2 Локальні кошториси 3.PDF
07 листопада 2019 00:24
7.2 Локальні кошториси 2.PDF
07 листопада 2019 00:24
7.2 Локальні кошториси 1.PDF
07 листопада 2019 00:24
7.2 ИВР.pdf
07 листопада 2019 00:24
7.1 Згода з Додатком 3.PDF
07 листопада 2019 00:24
6. Згода з проектом договору.PDF
07 листопада 2019 00:24
5. Тендерна пропозиція.PDF
07 листопада 2019 00:24
4.9 Довідки ст.17.PDF
07 листопада 2019 00:24
4.8 Рух коштів.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.7 Баланс та Ф2_3_4.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.6 Відгук.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.5 КБ 141216.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.4 КБ 161216.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.3 Договір 141216.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.2 Договір 161216.pdf
07 листопада 2019 00:24
4.1 Довідки ст.16.PDF
07 листопада 2019 00:24
3. Витяг ПДВ та ЄДР.pdf
07 листопада 2019 00:24
2. Статут та опис.PDF
07 листопада 2019 00:24
1. Повноваження на підпис.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:03
Ліцензія ЮГ НА БУДІВНИЦТВО.pdf
07 листопада 2019 13:03
Локальний кошторис.pdf
07 листопада 2019 13:03
Технічне завдання.pdf
07 листопада 2019 13:03
Договірна ціна.pdf
07 листопада 2019 13:03
Згода з умовами договору.pdf
07 листопада 2019 13:03
Квалификаційна частина.pdf
07 листопада 2019 13:03
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 13:03
Статут.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:11
Картка МК.PDF
07 листопада 2019 15:11
ПДВ мк.pdf
07 листопада 2019 15:11
Статут МК.PDF
07 листопада 2019 15:11
Ліцензія МК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

ТОВ ЮНІ-ГРУПП

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
Відхилено 50 995 281,91
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 17:02
ТОВ ЮНІ-ГРУПП
#31366727
Відхилено 54 258 889,20
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:32
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ"
#42537126
Відхилено 54 258 900,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:42

Документи

19 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:00
протокол №311.PDF
15 листопада 2019 11:48
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:47
протокол №302.PDF
08 листопада 2019 14:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2019 14:32
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2019 14:30
протокол 313.PDF

Документи

21 листопада 2019 14:42
Електронний підпис
21 листопада 2019 14:35
протокол 314.PDF
21 листопада 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
21 листопада 2019 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі