Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телекомунікаційне супутникове обладнання
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-22-002541-b a998fbf75d17401da9285bd43a408970
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Іванович Ігнатович

+380965450428 kz_kpni_dor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Контактна особа: Олексій Іванович Ігнатович
+380965450428
kz_kpni_dor@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32530000-7: Телекомунікаційне супутникове обладнання


Документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373 штука
Телекомунікаційне супутникове обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, село Зелена Долина , Вулиця Садова б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32530000-7 — Телекомунікаційне супутникове обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 09:42
оголошення.docx
22 жовтня 2019 14:55
типовой договор поставки юр оновлений 2019 р.doc
24 жовтня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 09:42
оголошення.docx
22 жовтня 2019 14:55
оголошення.docx
22 жовтня 2019 14:55
типовой договор поставки юр оновлений 2019 р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Вибачте за неточності в описі товару помилково в систему було викладено не те оголошення за що ще раз просимо вибачення. Стосовно вашаго питання відповідаємо, що наша організація розглядає всіх учасників без виключення навіть ФОП. Що стосується ПДВ то в закупівлі указано ,що ПДВ включено у вартість товару якщо ви працюєте з ПДВ. Переможець визначається автоматично системою!!! Дякуємо за звернення.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій