Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телекомунікаційне супутникове обладнання
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-10-22-002541-b ● a998fbf75d17401da9285bd43a408970
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"" |
Код ЄДРПОУ: | 24448811 |
Місцезнаходження: | 52323, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1 |
Контактна особа: |
Олексій Іванович Ігнатович +380965450428 kz_kpni_dor@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32530000-7: Телекомунікаційне супутникове обладнання
Документація додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373 штука
Телекомунікаційне супутникове обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, село Зелена Долина , Вулиця Садова б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32530000-7 — Телекомунікаційне супутникове обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 09:42 |
оголошення.docx | |
22 жовтня 2019 14:55 |
типовой договор поставки юр оновлений 2019 р.doc |
24 жовтня 2019 09:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2019 09:42 |
оголошення.docx
|
|||
22 жовтня 2019 14:55 |
типовой договор поставки юр оновлений 2019 р.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Вибачте за неточності в описі товару помилково в систему було викладено не те оголошення за що ще раз просимо вибачення. Стосовно вашаго питання відповідаємо, що наша організація розглядає всіх учасників без виключення навіть ФОП. Що стосується ПДВ то в закупівлі указано ,що ПДВ включено у вартість товару якщо ви працюєте з ПДВ. Переможець визначається автоматично системою!!! Дякуємо за звернення.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій