Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Браїлівський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02539826 |
Місцезнаходження: | 23130, Україна , Вінницька обл., Браїлів, Чайковського 13 |
Контактна особа: |
Пелипенко Олександр Петрович 380977763767 brailov-licey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 15:56 |
Очікувана вартість: | 1 626 281,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 131,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 14:53 |
тд кап рем котельні 2 Браїлів.docx |
31 жовтня 2019 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2019 14:53 |
тд кап рем котельні 2 Браїлів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-28-000011 ● 60fcdbe2db18437eaadbeff8fa167b17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2019 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.10.2019 №59
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.10.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-22-002519-b 22.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-29 11:31:21
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-22-002519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-31 09:27:03
Пояснення до запиту від 29.10.2019р.
ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі UA-P-2019-07-16-001293-c . Були внесені некоректні зміни до річного плану закупівель на 2019р., в подальшому зобов’язуємося не допускати подібних помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом відміни відкритих торгів (Протокол засідання тендерного комітету №15 від 07 листопада 2019р.)
2019-11-07 15:14:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2019-11-08 10:59:55
Інформація про відміну
Дата відміни: | 07 листопада 2019 11:46 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель частина 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
07 листопада 2019 11:38
|
Протокол 15.pdf |