Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котельні
Очікувана вартість
1 626 281,00 UAH
UA-2019-10-22-002519-b ff07ff41d7374821be4713088937fe15
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелипенко Олександр Петрович

380977763767 brailov-licey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Браїлівський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02539826
Місцезнаходження: 23130, Україна , Вінницька обл., Браїлів, Чайковського 13
Контактна особа: Пелипенко Олександр Петрович
380977763767
brailov-licey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 15:56
Очікувана вартість: 1 626 281,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 131,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23130, Україна, Вінницька область, Браїлів, Чайковського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:53
тд кап рем котельні 2 Браїлів.docx
31 жовтня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:53
тд кап рем котельні 2 Браїлів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000011 ● 60fcdbe2db18437eaadbeff8fa167b17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.10.2019 №59
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.10.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-22-002519-b 22.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 11:31:21

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-22-002519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 09:27:03

Пояснення до запиту від 29.10.2019р.

ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі UA-P-2019-07-16-001293-c . Були внесені некоректні зміни до річного плану закупівель на 2019р., в подальшому зобов’язуємося не допускати подібних помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом відміни відкритих торгів (Протокол засідання тендерного комітету №15 від 07 листопада 2019р.)

2019-11-07 15:14:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів

2019-11-08 10:59:55

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 листопада 2019 11:46
Коментар щодо відміни: В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель частина 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
07 листопада 2019 11:38
Протокол 15.pdf