Капітальний ремонт котельні
Очікувана вартість
1 626 281,00 UAH
UA-2019-10-22-002519-b ff07ff41d7374821be4713088937fe15
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелипенко Олександр Петрович

380977763767 brailov-licey@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад "Браїлівський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02539826
Місцезнаходження замовника: 23130, Україна, Вінницька обл., Браїлів, Чайковського 13
Контактна особа замовника: Пелипенко Олександр Петрович
380977763767
brailov-licey@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 15:56
Очікувана вартість: 1 626 281,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 131,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23130, Україна, Вінницька область, Браїлів, Чайковського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000011 ● 60fcdbe2db18437eaadbeff8fa167b17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-28 15:40:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.10.2019 №59
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.10.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-10-22-002519-b 22.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 11:31:21

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту котельні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-22-002519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 09:27:03

Пояснення до запиту від 29.10.2019р.

ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі UA-P-2019-07-16-001293-c . Були внесені некоректні зміни до річного плану закупівель на 2019р., в подальшому зобов’язуємося не допускати подібних помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом відміни відкритих торгів (Протокол засідання тендерного комітету №15 від 07 листопада 2019р.)

2019-11-07 15:14:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний навчальний заклад "Браїлівський професійний ліцей", 02539826, Україна, Браїлів, Чайковського 13
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт існуючої котельні №2 Державного навчального закладу "Браїлівський професійний ліцей", 1626281UAH, 45453000-7, ДК021, 1, Одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: ff07ff41d7374821be4713088937fe15, 2019-10-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік державного навчального закладу «Браїлівський професійний ліцей» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 31 жовтня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Згідно вимог частини першої статті 4 Закону, закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в оприлюдненому річному плані закупівель замовником передбачено проведення закупівлі капітального ремонту котельні очікуваною вартістю 607000,00 грн, тоді, як очікувана вартість згідно оголошення про проведення відкритих торгів 1626281,00 грн. Таким чином, замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено частину першу статті 4 Закону. Крім того, установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі. Також, установлено, що замовником в пункті 4 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 05 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником проведено закупівлю у невідповідності до річного плану, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів

2019-11-08 10:59:55

Інформація про відміну

Дата скасування
07 листопада 2019 11:46
Причина скасування
В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель частина 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
07 листопада 2019 11:38 Протокол 15.pdf

Актуальні тендери

До пошуку