Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
51 186,00 UAH
UA-2019-10-22-002261-b 04931ecd2f904d5f8d77e858b24a3d7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Купарєва

+380662324524 allakupareva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Міська клінічна лікарня № 2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, 53
Контактна особа: Алла Купарєва
+380662324524
allakupareva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 14:19
Очікувана вартість: 51 186,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Фармацевтична продукція: Левофлоксацин таблетки 500 мг (Levofloxacin), Сульфаргин мазь 10 мг/г (Silver sulfadiazine) (джерело фінансування - кошти медичної субвенціїї з державного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 упаковка
Левофлоксацин таблетки, вкриті оболонкою, 500 мг, по 10 таблеток у блістері, по 1 блістеру в пачці з картону, №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна , будинок 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  03 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
300 штука
Сульфаргин мазь 10 мг/г, мазь по 50 г у тубі алюмінієвій, по 1 тубі в картонній пачці, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна , будинок 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  03 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Silver sulfadiazine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:22
ТД_22.10.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 40 115,70
UAH
40 115,70
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" 45 738,90
UAH
45 738,90
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 11:17
акцепт UA-2019-10-22-002261-b.pdf
05 листопада 2019 17:22
Технічна частина.pdf
05 листопада 2019 17:22
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 12:16
Установчі.pdf
07 листопада 2019 12:16
Кваліфікаційні.pdf
07 листопада 2019 12:16
Інші.pdf
07 листопада 2019 12:16
Медико-технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 12:16
Стаття 17.pdf
07 листопада 2019 12:16
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
40 115,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 13:44
ДОДАТКОВА УГОДА_сульфаргин_ТОВ БАДМ-Б.docx.pdf зміни до договору
08 січня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 09:09
Договір_сульфаргин_ТОВ БАДМ-Б.pdf укладений
25 листопада 2019 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1 632,00 грн. (одна тисяча шістсот тридцять дві гривні 00 копійок) та викласти п. п. 3.1. п. 3 «Ціна договору» у такій редакції: «п. п. 3.1. Ціна Договору складає: 38 483,70 грн. (тридцять вісім тисяч чотириста вісімдесят три грн. 70 коп.), з урахуванням ПДВ – 2 517,63 грн. Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків та інших обов’язкових платежів, пов’язаних з поставкою товару до дверей аптечного складу».
Номер договору про закупівлю: № ПФ-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 38 483,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 517,63 UAH)