Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер 3D
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-22-002187-b ● 195a0947efde414c81147910a1b0b08c
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 51 Маріупольської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 23031032 |
Місцезнаходження: | 87522, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Станіславського, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Фомичова +380975178890 shkola51@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 14:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 14:08 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 6,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Принтер 3D
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер 3D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87522, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Станіславського 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 14:13 |
3 D принтер оголошення та технічне завдання (1).docx |
25 жовтня 2019 14:13 |
3 D принтер оголошення та технічне завдання (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:32
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 07:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічному завданні не вказані конкретні моделі та торгові марки, а вказані технічні характеристики, тому запропоновані моделі повинні відповідати технічним вимогам. В закупівлях допускаються до участі і ФОП. ФОП повинні бути самі платниками ПДВ.
висновок державної санітарно-епідеміологічної служби
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 07:52
Доброго дня. Ви закуповуваєте техніку для учбового закладу. З технікою будуть працювати діти (учні). Чому у вашій тендерній документації немає жорсткої вказівки, що постачальник (учасник торгів) зобов'язанний надати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби з позначенням, що техніка може використовуватись у закладах освіти ? У вашому випадку це головний документ, що підтверджує безпечність техніки для використання у школах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Такими вимогами доповнена технічна документація
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-22-002187-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:12
Вимагаємо внести правки до тендерній документації по висновку державної санітарно-епідеміологічної служби
Шановний тендерний комітет ! У зв'язку з тим, що техніка закуповується для заклада освіти вимагаємо внести в тендерну документацію зміну і вказати, що "Для підтвердження технічних вимог Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар з позначенням, що цей товар може бути використанний у закладах освіти". Вимагаємо цю вимогу до учасників торгів додати окремо та без будь-яких варіантів зі словом "або" до інших документів від учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
10 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАКОВА ЮЛІЯ ГРИГОРІВНА" |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
13 920,00
UAH з ПДВ
|
12 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ |
14 852,00
UAH з ПДВ
|
14 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" #3052219170 |
Переможець |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2019 09:03 |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на закупівлю товару |
Документи:
12 грудня 2019 09:03
|
протокол 28.docx |