Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер 3D
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-22-002187-b 195a0947efde414c81147910a1b0b08c
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Фомичова

+380975178890 shkola51@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 51 Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031032
Місцезнаходження: 87522, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Станіславського, 1
Контактна особа: Ірина Фомичова
+380975178890
shkola51@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:08
Початок аукціону: 12 листопада 2019 12:28
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 6,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Принтер 3D
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер 3D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87522, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Станіславського 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:32
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 07:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічному завданні не вказані конкретні моделі та торгові марки, а вказані технічні характеристики, тому запропоновані моделі повинні відповідати технічним вимогам. В закупівлях допускаються до участі і ФОП. ФОП повинні бути самі платниками ПДВ.
висновок державної санітарно-епідеміологічної служби
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 07:52
Доброго дня. Ви закуповуваєте техніку для учбового закладу. З технікою будуть працювати діти (учні). Чому у вашій тендерній документації немає жорсткої вказівки, що постачальник (учасник торгів) зобов'язанний надати висновок державної санітарно-епідеміологічної служби з позначенням, що техніка може використовуватись у закладах освіти ? У вашому випадку це головний документ, що підтверджує безпечність техніки для використання у школах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такими вимогами доповнена технічна документація

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-002187-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:12
Вимагаємо внести правки до тендерній документації по висновку державної санітарно-епідеміологічної служби
Шановний тендерний комітет ! У зв'язку з тим, що техніка закуповується для заклада освіти вимагаємо внести в тендерну документацію зміну і вказати, що "Для підтвердження технічних вимог Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар з позначенням, що цей товар може бути використанний у закладах освіти". Вимагаємо цю вимогу до учасників торгів додати окремо та без будь-яких варіантів зі словом "або" до інших документів від учасників.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 13 500,00
UAH з ПДВ
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАКОВА ЮЛІЯ ГРИГОРІВНА" 15 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 13 920,00
UAH з ПДВ
12 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 14 852,00
UAH з ПДВ
14 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 листопада 2019 13:29
Ідентифікаційний код.pdf
11 листопада 2019 13:29
Довідка про сертифікацію.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 13:06
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:02
Warranty_Manual_rus.pdf
11 листопада 2019 13:02
Manual_Ulti-UA17_v01_RUS.pdf
11 листопада 2019 13:02
Додаток 2.pdf
11 листопада 2019 13:02
Додаток 1.pdf
11 листопада 2019 13:02
Гакова ю.PDF
11 листопада 2019 13:02
ИНН ФОП Гакова.jpg
11 листопада 2019 13:02
Паспорт ФОП Гакова стр.4.jpg
11 листопада 2019 13:02
Паспорт ФОП Гакова стр.2.jpg
11 листопада 2019 13:02
Паспорт ФОП Гакова стр.1.jpg

Публічні документи

11 листопада 2019 09:25
2 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2019 09:25
9 Декларація відповідності.pdf
11 листопада 2019 09:25
3 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2019 09:25
7 Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2019 09:25
8.1 Висновок СЕС стор.1.pdf
11 листопада 2019 09:25
6 Довідка про підприємство.pdf
11 листопада 2019 09:25
8.2 Висновок СЕС стор.2.pdf
11 листопада 2019 09:25
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 14:04
Довідки для кваліфікації.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "ГАКОВА ЮЛІЯ ГРИГОРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3052219170
Переможець 10 500,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3052219170
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 09:03
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на закупівлю товару
Документи:
12 грудня 2019 09:03
протокол 28.docx