Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці в асортименті)
Очікувана вартість
317 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001996-b c61cc9032d4d4a30ab07f3ce4802ce29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

+380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:43
Очікувана вартість: 317 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці в асортименті) - 4 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 пара
Рукавиці гумові господарські Джерело фінансування - власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
4600 пара
Рукавиці комбіновані Джерело фінансування - власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
850 пара
Рукавиці зварника з крагами Джерело фінансування - власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
4000 пара
Рукавиці на трикотажній основі з ПВХ-крапкою Джерело фінансування - власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:44
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:36
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 12:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації на закупівлю рукавиць в асортименті ми не вказуємо торгову марку - вона не має значення. Продукція повинна відповідати технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації.
ФОП допускаються до участі в закупівлі.
Цінова пропозиція буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Спецкомплект" 316 815,00
UAH з ПДВ
316 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАТОГ ЖАННА ВОЛОДИМИРІВНА 316 985,00
UAH з ПДВ
316 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 08:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 08:17
Документи переможця.pdf
25 листопада 2019 17:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 08:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 08:33
Комерційна пропозиція.PDF
22 листопада 2019 08:33
Технічні вимоги.PDF
22 листопада 2019 08:33
Статут 2016 завірений.pdf
22 листопада 2019 08:33
Рішення.pdf
22 листопада 2019 08:33
Протокол.PDF
22 листопада 2019 08:33
ПДВ, статистика, вытяг, ЕДР.pdf
22 листопада 2019 08:33
Наказ.pdf
22 листопада 2019 08:33
Довідка не резедент РФ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Спецкомплект"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАТОГ ЖАННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Спецкомплект"
#32191331
Переможець 316 815,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Спецкомплект"
#32191331
316 815,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 15:39
Договір 12-128 від 12.12.2019 (Рукавиці в асортименті).pdf укладений
12 грудня 2019 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 316 815,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 802,50 UAH)