Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Очікувана вартість
26 796 029,00 UAH
UA-2019-10-22-001981-b e93e866371244edc9c6ef2b89a81dd19
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 12:17
Очікувана вартість: 26 796 029,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 679,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600, Гадяцького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3). Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:42
ТД_Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:53
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 16:47
На сторінці 7 Тендерної документації Замовник вимагає/рекомендує Підряднику надати лист-гарантію. Текст звучить так:" Документи учасника, що перебуває в статусі "На розгляді" подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедери закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності)". В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції". Нам не зрозуміло, що саме має гарантувати Підрядник. Чи що саме Іванов І.І. є уповноваженим розписатися на конверті в місціях склєювання? чи що взагалі Підрядник не проти надати конверт? Надайте, будь ласка, чітке пояснення фразі: "В ПІДТВЕРДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ РОПОЗИЦІЇ." Який зміст повинна містити ця довідка, яка її функція і чому вона не вимагалася минулого разу? Дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен гарантувати відповідним листом надання Замовнику, протягом двох робочих днів з дня набуття статусу «На розгляді», в паперовому вигляді договірної ціни, яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздрукованої електронної банківської гарантії із супровідним листом. До договірної ціни додаються Учасником наступні документи (пронумеровані): локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат.
Крім того, повідомляємо, що виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Календарний графік
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:08
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 16:48
Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо форми календарного крафіка, який Ви, як Замовник, бажаєте бачити у тендерних пропозицях. Відповідно до якої саме норми Мінрегіонбуду України він має бути складений? Аукціон очікується 08.11.2019 року. Мараторій на підписання договору + 10 днів. Тобто, роботи раніше 20 листопада не розпочнуться. Фрезирувати старе покриття по відомості ресурсів близько тижня. Тобто, тільки з 27 дистопада в кращому випадку можливо розпочати улаштування дорожнього покриття. Якщо порівнювати з 2017 роком, коли середня добова температура коливалася близько +7 градусів за Цельсієм, то припустити можливе виконання рробіт можна. Проте за останні 136 років лище у 2017 році спостерігалася така висока плюсова температура. І до того ж, згідно діючих ДБН навіть +7 восени не достатньо для робіт з улаштування дорожнього покриття. Нам цікаве бачення Замовника щодо виконання цих робіт. До того ж у проекті договору чітко прописано, що договір діє до 31.12.2019 року. А це значить, що і Календарний графік має бути складений з виконанням до 31.12.2019 року. Надайте, будь ласка, Ваше бачення виконання даних робіт в цьому році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації календарний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до норм Мінрегіонбуду України.
Так, Наказом Мінрегіонбуду України 13.01.2009 N 2 були опубліковані Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, відповідно до яких має бути складений календарний графік.
Крім того, повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження Т.в.о. голови Полтавської ОДА «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 27.02.2019 № 131» від 26.07.2019 № 544, передбачено фінансування об’єкту в сумі 3 000000,0 грн.
Обсяги та протяжність ділянки робіт будуть залежати від цін на дорожньо-будівельні матеріали, вартості машин та механізмів, а також від вартості всіх інших показників наданої переможцем пропозиції в цілому.
Також повідомляємо Вам, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо додаткових коштів в рамках співфінансування з сільського чи обласного бюджету тощо по даному об’єкту. Разом з тим повідомляємо Вам, що у випадку виділення додаткових бюджетних асигнувань на даний об’єкт, дія договору про закупівлю робіт з капітального ремонту буде продовжена на наступний рік.
Підсумкова відомість ресурсів
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:47
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 16:54
Шановний Замовник! У підсумковій відомості ресурсів у позиції 62 передбачене використання (цитуємо: ) "Щебінь чорний холодний на дьогтях для улаштування шарів зношення з підвищеною шорсткістю, М1000, фракці 20-40мм." Нас засмутило навіть не те , що дана технология використовувалася N- кількість років тому, як те, що дьогті на даний час ніде на території Ураїни в виготовляються. Лише на території окупованих територій. І то до моменту окупації. Як можна вимагати застосування такого виду чорного щебеню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На запитання стосовно матеріалу відображеного в п. 62 відомості ресурсів проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)» повідомляємо наступне, що матеріал «Щебінь чорний холодний на дьогтях для улаштування шарів зношення з підвищеною шорсткістю , М1000 фракція 20-40мм» можливо замінити та погодити безпосередньо під час виконання робіт в рамках роботи авторського нагляду на основі листа-пропозиції, згідно якого буде розглянуто та затверджено зміну.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-001981-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:19
Технічне завдання
Додатком 4 даної тендерної документації викладено обсяг робіт, згідно якого мають виконуватися роботи по капітальному ремонту. У Відомості обсягів робіт, зокрема у позиціях 14 та 48 передбачений Розлив вяжучих матеріалі. В позиції 14 - 5,04 т вяжучого та у позиції 48 - 4,01 т.вяжучого.
Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1 від 26.03.2019 року у п 20.8.7. чітко прописано:" По шарах із неукріплених щебенево-піщаних сумішей підгрунтовка не виконується".
Так як тендер був оголошений набагато пізніше початку дії даної ДБН,ВИМАГАЄМО виключити даний вид робіт (Розлив вяжучих після влаштування основ дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші), так як він суперечить нормам і призведе до безрезультатного витрачання державних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2019 16:52
На Вашу вимогу стосовно виключення виду робіт (Розлив в’яжучих після влаштування основ дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші), ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» сповіщає, що даний вид робіт можливо виключити під час виконання робіт в рамках роботи авторського нагляду на основі листа-пропозиції, згідно якого буде переглянуто та затверджено зміну, яка не буде суперечити чинним будівельним нормам.
Номер вимоги: UA-2019-10-22-001981-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Рооиол
Иророллл
Скасована
Дата: 18 листопада 2019 17:01
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2019-10-22-001981-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
пппппп
рррррр
Скасована
Дата: 19 листопада 2019 09:48
Причина: помилка

Документи

31 жовтня 2019 16:52
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-001981-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Дата подання: 27 листопада 2019 10:27
На рішення замовника
СКАРГА На рішення Державного підприємства «Агентства місцевих доріг Полтавської області» про дискваліфікацію ТОВ «Гадячшляхбуд» та визначення переможця Період подачі документів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці КМ91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)» Закупівля: UA-2019-10-22-001981-b завершився 07.11.2019 року . Аукціон відбувся 08.11.2019 року. Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, результати електронного аукціону мають наступний вигляд: За результатом аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «Гадячшляхбуд» (далі – Учасник). При детальному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд», Державним підприємством «Агентством місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовником) було винесено рішення, що пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. На основі цього було затверджено Протокол №245 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції, в якому вказано причину, а саме: «Відповідно до тендерної документації, окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт. Календарний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до норм Мінрегіонбуду України. Згідно з Наказом МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ №2 від 13.01.2009р. «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», календарний графік виконання робіт повинен містити відомості щодо переліку видів робіт, виконавців робіт, обсягів робіт та кошторисна вартість), період виконання робіт. ТОВ «Гадячшляхбуд» надав в складі тендерної пропозиції графік, що не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Мінрегіонбуду України, в частині ненадання відомостей про виконавців робіт та кошторисної вартості по кожному з видів робіт. В складі пропозиції Учасник надав лист-пояснення №40 від 29.10.2019 в якому зазначає, що кошторисна вартість видів робіт буде уточнена за результатом аукціону. Слід зазначити, що в графіку виконання робіт взагалі не надано відомостей по кошторисній вартості робіт, тому, не зрозуміло, що саме Учасник збирається уточнювати після аукціону. Враховуючи зазначене та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція ТОВ «Гадячшляхбуд» підлягає відхиленню, як така, що не відповідатиме умовам тендерної документації в частині ненадання графіку виконання робіт, відповідно до норм Мінрегіонбуду України.» Наше товариство (ТОВ «Гадячшляхбуд») категорично не згодне з рішенням Замовника! На сторінці 10 тендерної документації по даній Закупівлі у розділі 7 «Інформації про субпідрядника» Замовником чітко прописані вимоги до Учасника щодо надання інформації про субпідрядника. Навіть додана таблиця, яку хоче бачити Замовник стосовно інформації про субпідрядника. Також тут прописано: «Якщо не планується залучення субпідрядника (субпідрядників), то учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо незалучення субпідрядних організацій.» Наголошуємо на тому, що на сторінці 425 нашої Пропозиції надано довідку №17 від 29.10.2019, де зазначено (цитуємо): «ТОВ «Гадячшляхбуд» повідомляє, що учасник не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядні організації.» Тобто, виконавцем робіт (одним і єдиним) по виконанню робіт на об’єкті закупівлі є ТОВ «Гадячшляхбуд». Чи не так? Але Замовник спирається на Рекомендації Мінрегіонбуду України щодо складання Календарного графіка робіт. А саме, що Учасник у Графіку виконання робіт не зазначив виконавця робіт! КАТЕГОРИЧНО ЗАПЕРЕЧУЄМО! Окремим документом, як того вимагає Замовник на сторінці Тендерної документації («Окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт.») нами, як Учасником, на сторінках 475-479 нашої пропозиції було надано Календарний графік виконання робіт. На першій сторінці Календарного графіка, на сторінці 475 нашої пропозиції, зазначено, що виконавцем робіт є ТОВ «Гадячшляхбуд»! Доречно звернути увагу Замовника на те, що жодним іншим учасником даної процедури закупівлі не виконано умови Тендерної документації зазначеної Замовником на сторінці 13, що Календарний графік має бути поданий окремим документом. Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» теж не дотрималося даної вимоги як і жоден інший Учасник даної закупівлі. Проте Замовник не вважає це «недотриманням вимог Тендерної документації» і не звертає на це ніякої уваги. Далі Замовник спирається на Рекомендації Мінрегіонбуду України щодо надання відомостей про кошторисну вартість по окремих видах робіт. Готуючи свої тендерну пропозицію ми офіційно (через ел.майданчик) звернулися до Замовника за роз’ясненням як він вбачає виконання робіт по даній закупівлі? Наше запитання: Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо форми календарного крафіка, який Ви, як Замовник, бажаєте бачити у тендерних пропозицях. Відповідно до якої саме норми Мінрегіонбуду України він має бути складений? Аукціон очікується 08.11.2019 року. Мараторій на підписання договору + 10 днів. Тобто, роботи раніше 20 листопада не розпочнуться. Фрезирувати старе покриття по відомості ресурсів близько тижня. Тобто, тільки з 27 дистопада в кращому випадку можливо розпочати улаштування дорожнього покриття. Якщо порівнювати з 2017 роком, коли середня добова температура коливалася близько +7 градусів за Цельсієм, то припустити можливе виконання робіт можна. Проте за останні 136 років лище у 2017 році спостерігалася така висока плюсова температура. І до того ж, згідно діючих ДБН навіть +7 восени не достатньо для робіт з улаштування дорожнього покриття. Нам цікаве бачення Замовника щодо виконання цих робіт. До того ж у проекті договору чітко прописано, що договір діє до 31.12.2019 року. А це значить, що і Календарний графік має бути складений з виконанням до 31.12.2019 року. Надайте, будь ласка, Ваше бачення виконання даних робіт в цьому році. Нащо отримали відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації календарний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до норм Мінрегіонбуду України. Так, Наказом Мінрегіонбуду України 13.01.2009 N 2 були опубліковані Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, відповідно до яких має бути складений календарний графік. Крім того, повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження Т.в.о. голови Полтавської ОДА «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 27.02.2019 № 131» від 26.07.2019 № 544, передбачено фінансування об’єкту в сумі 3 000000,0 грн. Обсяги та протяжність ділянки робіт будуть залежати від цін на дорожньо-будівельні матеріали, вартості машин та механізмів, а також від вартості всіх інших показників наданої переможцем пропозиції в цілому. Також повідомляємо Вам, що на даний час Замовник не володіє інформацією щодо додаткових коштів в рамках співфінансування з сільського чи обласного бюджету тощо по даному об’єкту. Разом з тим повідомляємо Вам, що у випадку виділення додаткових бюджетних асигнувань на даний об’єкт, дія договору про закупівлю робіт з капітального ремонту буде продовжена на наступний рік. Виходячи з цієї відповіді плану фінансування у Замовника немає і інформацією коли він з’явиться – Замовник теж не володіє. Як можна вимагати надання кошторисної вартості на весь об’єм робіт, не маючи повного фінансування і не маючи даних чи буде фінансування на наступний рік, при цьому чітко в Проекті договору прописати, що Договір діє до 31.12.2019 року? Тому у складі нашої тендерної пропозиції було надано лист-пояснення № 40 від 29.10.2019 в якому зазначили, що кошторисна вартість видів робіт буде уточнена за результатом аукціону. Хочемо звернути увагу на те, що відповідно до п .2.4 Наказу Мінрегіонбуд України № 2 від 13.01.2009 року (далі – Наказ) «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником і Підрядником тощо, можуть використовуватися різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1». Отже, у таблиці 1 Наказу № 2 від 13.01.2009 року Мінрегіонбуду України наведено один із можливих варіантів графіка, а не встановлена єдина його форма, яка має бути дотримана Учасниками. Наказ передбачає можливість використання різних варіантів графіку. Графік, наданий Учасником (ТОВ «Гадячшляхбуд») надає можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, а отже повністю відповідає вимогам Наказу. Враховуючи зазначене, ми вважаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд» у Замовника не було! Замовник не надав бланк графіка, який би його влаштував сповна, то чому наш графік не є можливим? Звертаємо Вашу увагу на те, що під час аукціону початкова ціна ТОВ «Гадячшляхбуд» змінилася у бік зменшення. Якщо припустити навіть, що біля кожного виду робіт буде зазначено кошторисну вартість, то на що вплине це після аукціону? Адже кожен вид робіт (у нашому випадку) знизився у вартості суттєво і який сенс би був в тій зазначеній вартості – не відомо. Цікавим фактом є й те, що інші Учасники (ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» та ТОВ Данко) надали Графіки виконання робіт по даній закупівлі, які б, виходячи з логічного мислення, теж не задовільнили б Замовника, так як не мають ні кошторисної вартості, ні виконавця робіт. АЛЕ, у протоколах розгляду пропозицій даних учасників про Календарні графіки виконання робіт не згадано взагалі. Отже, вони відповідають вимогам тендерної документації чи Замовник порушує Закон і недобросовісно, і не в повній мірі розглядає пропозиції? Хочеться наголосити на тому, що за результатом аукціону саме наше підприємство запропонувало найнижчу ціну за капітальний ремонт 1м2 автомобільної дороги! Тому і уточнення кошторисної вартості робіт, а отже , логічно, 1м2 можливе лише після аукціону. Чому Замовник цього не розуміє – залишається загадкою. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним з принципів за яким здійснюються закупівлі є максимальна економія та ефективність. Проте, Замовник ПОРУШУЄ принцип максимальної економії і серед усих учасників обирає переможцем Учасника з найвищою ціновою пропозицією та уникає потенційної економії бюджетних коштів в розмірі понад 3,5 млн.грн. Звертаємо ВАШУ увагу на те, що інших причин відхилення нашої пропозиції Замовник не вказав. Тому, ми вважаємо, що дії Замовника є не правомірними. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Гадячшляхбуд» в повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям. ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу ТОВ «Гадячшляхбуд» до розгляду. 2. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації. 3. Зобовязати Замовника скасувати рішення тендерного комітету №245 від 14.11.2019 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд» 4. Зобов’язати Замовника скасувати всі послідуючі рішення , зокрема рішення тендерного комітету про присвоєння статусу переможця Приватного підприємства «ДОРСЕРВІС КПК» затверджене Протоколом №253 від 25.11.2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги 2. Протокол засідання тендерного комітету Замовника №245 від 14.11.2019 року 3. Тендерна документація Замовника 4. Протокол засідання Тендерного комітету Замовника №253 від 25.11.2019 року 5. Тендерна пропозиція Скаржника
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2019 20:42
рішення від 29..11.2019 № 17648 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 20:42
рішення від 17.12.2019 №18754.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18754-р/пк-пз від 17.12.2019р. зобов’язано Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД» та визначення ПП «ДОРСЕРВІС КПК» переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-10-22-001981-b.
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 15:34

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 10:14
Платіжне доручення.PDF
27 листопада 2019 10:14
ТП Скаржника 480 ТП.PDF
27 листопада 2019 10:14
Протокол_253 (3).PDF
27 листопада 2019 10:14
Протокол_245 (1).PDF
27 листопада 2019 10:14
Скарга.PDF
27 листопада 2019 10:14
ТП Скаржника 481-490.PDF
27 листопада 2019 10:15
ТП Скаржника 441-474.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 365-440.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 233-299.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 1-87.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 300-364.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 163-232.pdf
27 листопада 2019 10:16
ТП Скаржника 88-162.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" 21 750 000,00
UAH з ПДВ
21 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 22 180 000,00
UAH з ПДВ
22 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 24 920 306,97
UAH з ПДВ
24 920 306,97
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 25 339 900,00
UAH з ПДВ
25 339 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 15:16
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:14
441-474.pdf
07 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:05
441-474!.pdf
06 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:24
88-162.pdf
06 листопада 2019 17:24
163-232.pdf
06 листопада 2019 17:24
300-364.pdf
06 листопада 2019 17:24
1-87.pdf
06 листопада 2019 17:24
233-299.pdf
06 листопада 2019 17:24
365-440.pdf
06 листопада 2019 17:24
441-474.pdf
06 листопада 2019 17:24
Гарантія.rar
06 листопада 2019 17:23
481-490.PDF
06 листопада 2019 17:23
475-479Календарний графік.PDF
06 листопада 2019 17:23
480 ТП.PDF

Публічні документи

07 листопада 2019 17:13
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:11
Ч7.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч6.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч5.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч4.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч3.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч2.pdf
07 листопада 2019 17:11
Ч1.pdf
07 листопада 2019 17:11
ЗМІСТ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:38
Контрольний лист.pdf
07 листопада 2019 16:38
Частина 10.pdf
07 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:46
Контрольний лист.pdf
07 листопада 2019 15:46
Частина 10.pdf
07 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:36
Частина 9.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 8.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 7.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 6.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 5.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 4.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 3.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 2.pdf
07 листопада 2019 14:36
Частина 1.pdf
07 листопада 2019 14:36
Контрольний лист.pdf
07 листопада 2019 14:36
Банківська гарантія.7z
07 листопада 2019 14:36
Частина 10.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:52
Частина 5.pdf
07 листопада 2019 16:52
Частина 4.pdf
07 листопада 2019 16:52
Частина 2.pdf
07 листопада 2019 16:52
Частина 3.pdf
07 листопада 2019 16:52
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"

ТОВ Данко

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"
#40294145
Очікує рішення 21 750 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:34
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"
#40294145
Рішення скасоване 21 750 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:34
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 22 180 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:34
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 24 920 306,97
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:34
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Рішення скасоване 25 339 900,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:34

Документи

Документи

14 листопада 2019 16:21
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:20
Протокол
08 листопада 2019 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
18 листопада 2019 15:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 листопада 2019 15:26
Протокол

Документи

19 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:43
Протокол
18 листопада 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 15:42
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року, а кінцевим строком виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702366 Білопілля-Терни-Липова Долина-Гадяч на ділянці км91+700-км107+600 Гадяцького району Полтавської області (окремими ділянками)» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Замовником було визначено 31.12.2019 року, а також керуючись п. 3 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – Замовник визнає дані торги такими, що не відбулися з огляду на скорочення видатків на здійснення даної закупівлі робіт.
Документи:
24 грудня 2019 15:42
Протокол