Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта для укомплектування телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров’я у сільській місцевості),(за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).
DK 021: 2015 - 33120000-7 - systems for the restoration of medical information and up to date possession (portable telemedic diagnostic complex for collection, transmission and basic information about the main indicators of health and fitness),(for a junk of subventions from the sovereign budget).
Очікувана вартість
7 040 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001601-b eb51e7c8f51e45a3bce56159749f4bb1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Устименко

+380663213606 baza.smp.kherson@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 00182136
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, вул. ЗАЛАЕГЕРСЕГ, буд. 5
Контактна особа: Сергій Устименко
+380663213606
baza.smp.kherson@meta.ua
Додаткові контактні особи: Ірина Залізко
+380501375605
baza.smp.kherson@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNI ZAKLAD "OBLASNA BAZA SPECIALNOGO MEDICHNOGO POSTACHANNY" KHERSONSKOY OBLASNOY RADI
National ID: 00182136
Contact point: Sergiy Ustimenko
+380663213606
baza.smp.kherson@meta.ua
Additional contacts: Ірина Залізко
+380501375605
baza.smp.kherson@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 12:04
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 12:04
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:57
Очікувана вартість: 7 040 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 жовтня 2019 12:21
Enquiries until: 12 листопада 2019 12:04
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 12:04

Information

Estimated total value: 7 040 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 400 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 комплект
ДК 021:2015 - 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта для укомплектування телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров’я у сільській місцевості),(за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Залаегерсег, 5
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

DK 021: 2015 - 33120000-7 - systems for the restoration of medical information and up to date possession (portable telemedic diagnostic complex for collection, transmission and basic information about the main indicators of health and fitness),(for a junk of subventions from the sovereign budget).
CPV: 33120000-7
Період постачання: з 23 жовтня 2019 по 31 січня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:39
Зміни 2.docx
23 жовтня 2019 14:39
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx
22 жовтня 2019 13:58
Зміни до тендерної документації.docx
22 жовтня 2019 13:58
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx
22 жовтня 2019 12:21
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx
23 жовтня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:39
Зміни 2.docx
23 жовтня 2019 14:39
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx
22 жовтня 2019 13:58
Зміни до тендерної документації.docx
22 жовтня 2019 13:58
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx
22 жовтня 2019 12:21
№1 ТД_телемедичне облад Херсон_2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог до товару
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:59
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 14:11
Доброго дня! Просимо надати розяснення:1) Предметом закупівлі є "портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта ", а саме Комплект телемедичного обладнання у складі : -сумка для транспортування;-електрокардіограф;-спірометр портативний;-стетоскоп;-пульсоксиметр;-автоматичний тонометр для вимірювання артеріального тиску та частоти пульсу;-автоматичний термометр для швидкого вимірювання температури на лобі; -апарат для вимірювання рівня глюкози та холестерину;-цифровий дерматоскоп;-оглядова камера; -монітор життєво-важливих показників. Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Перелік документів які повинно надати на підтвердження Вами визначений, просимо уточнити декларація про відповідність вимогам технічного регламенту повинна містити найменування ""портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта" або можно надавати декларації на найменуванння що входять до складу комплекту. 2)В тендерній документації та В договорі п.7,1 Вами зазначено що договір діє до 31.12.2019 року., проте датою аукціону є 02.01.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо роз"яснення щодо вашого запитання:
1. Можна надавати декларації на найменуванння що входять до складу комплекту.
2. В тендерній документації Розділ 1 п 4.4 та в Додатку №3 до тендерної документації п.4.2. та п.7,1 внесено зміни.
Дякуємо за співпрацю!
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до визначеного замовником коду ДК
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:31
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:16
Шановний тендерний комітет Замовника торгів! Просимо Вас надати роз’яснення щодо нижче наведеного. Відповідно до вимог п.1 додатку 1 до тендерної документації зазначено , що Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям: , а саме : П 1.2. п. 1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (послуг) , - Учасник торгів має - Надати у складі тендерної пропозиції оригінали або належним чином завірені копії листів-відгуків (довідок), рекомендаційних листів від контрагентів, виданих не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Згідно до оголошення про проведення закупівлі Замовником торгів визначено предмет закупівлі , відповідно до класифікатора: ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник”за ДК 021:2015 - як 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта для укомплектування телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров’я у сільській місцевості) в складі якого , як єдиного предмету закупівлі зазначені : Комплект телемедичного обладнання: -сумка для транспортування; -електрокардіограф; -спірометр портативний; -стетоскоп; -пульсоксиметр; -автоматичний тонометр для вимірювання артеріального тиску та частоти пульсу; -автоматичний термометр для швидкого вимірювання температури на лобі; -апарат для вимірювання рівня глюкози та холестерину; -цифровий дерматоскоп; -оглядова камера; -монітор життєво-важливих показників. Предмет закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому. Наше підприємство має достатній досвід по постачанню медичного обладнання , що зазначені в Комплекті телемедичного обладнання цих торгів . Але іншими замовниками торгів в інших процедурах закупівлі що зазначені в Комплекті телемедичного обладнання цих торгів ,та в яких наше підприємство визначалось переможцем з послідуючим виконанням заключних договорів на постачання цього обладнання , - Замовниками торгів зазначене обладнання визначалось за іншими кодами ДК відповідно до класифікатора: ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник” за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. В зв’язку з цим у нас виникло правомірне запитання . Чи будуть вважатися документальним підтвердженям досвіду виконання аналогічного договору , - договори на постачання ( сумка длятранспортування;електрокардіограф;спірометрпортативний;стетоскоп;пульсоксиметр;автоматичний тонометр для вимірювання артеріального тиску та частоти пульсу;автоматичний термометр для швидкого вимірювання температури на лобі; апарат для вимірювання рівня глюкози та холестерину;цифровий дерматоскоп;оглядова камера;монітор життєво-важливих показників ) , але визначених іншими замовниками торгів в інших процедурах закупівлі що зазначені в Комплекті телемедичного обладнання цих торгів за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ? Прошу надати відповідь в строки згідно до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційній Учасник , вдячні Вам за запитаня. Тендерний комітет розглянувши Вашу пропозицію повідомляє наступне:
- Якщо медико-технічні умови систем реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання відповідають заявленним в Тендерній документації , то договори на постачання медичного обладнання за ДК-021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення, будуть вважатися документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору постачання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-001601-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮТАС"", Код ЄДРПОУ:24373734
Дата подання: 15 листопада 2019 17:55
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежує коло учасників. Відповідно, у сукупності всіх вимог, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, участь у відкритих торгах зможуть взяти учасники-продавці продукції певних виробників, що нівелює конкуренцію як таку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 19:58
Скарга відкликана скаржником
Причина: Після більш детального аналізу ТД прийнято рішення про відкликання скарги.
Дата: 28 листопада 2019 11:12
рішення від 20.11.2019 № 16985 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 19:57
Рішення від 04.12.2019 № 17983.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 22:00

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:55
Технічна документація.pdf
15 листопада 2019 17:55
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 грудня 2019
UA-2019-10-22-001601-beb51e7c8f51e45a3bce56159749f4bb1
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 00182136
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, вул. ЗАЛАЕГЕРСЕГ, буд. 5
Учасник Документи Рішення
ПП "МЕДМИР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛАБІКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:41
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:41
Довідка з податкової.pdf
17 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:20
Довідка.pdf.p7s
17 грудня 2019 14:20
Довідка Корупція.pdf
17 грудня 2019 14:20
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:13
2. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:27
_тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 11:27
_технічна частина_ч1.pdf
22 листопада 2019 11:27
_повноваження.pdf
22 листопада 2019 11:27
_кваліфікація.pdf
22 листопада 2019 11:27
_інші документи.pdf
22 листопада 2019 11:27
_відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ТОВ "ЛАБІКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР" 7 027 200,00
UAH з ПДВ
7 027 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 7 036 800,00
UAH з ПДВ
7 036 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:41
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:41
Довідка з податкової.pdf
17 грудня 2019 14:21
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:20
Довідка.pdf.p7s
17 грудня 2019 14:20
Довідка Корупція.pdf
17 грудня 2019 14:20
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:13
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:27
_тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 11:27
_технічна частина_ч1.pdf
22 листопада 2019 11:27
_повноваження.pdf
22 листопада 2019 11:27
_кваліфікація.pdf
22 листопада 2019 11:27
_інші документи.pdf
22 листопада 2019 11:27
_відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ТОВ "ЛАБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕДМИР"
#33586230
Переможець 7 027 200,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР"
#33586230
7 027 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:03
накладна медмир.docx укладений
27 грудня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:35
Doc2.docx зміни до договору
24 грудня 2019 12:34
Doc1.docx зміни до договору
24 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:04
Doc1.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc2.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc3.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc4.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc5.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc6.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc7.docx укладений
24 грудня 2019 10:02
Doc8.docx укладений
24 грудня 2019 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 7 027 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 459 723,36 UAH)