Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи з заміни вікон (капітального ремонту) житлового будинку № 1/9-к на вул. Вірменській у Дарницькому районі м. Києва.
Очікувана вартість
47 130,00 UAH
UA-2019-10-22-001586-b 6e326cf9dcda419e8a44a75dbef78dcd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 47 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 471,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Роботи з заміни вікон (капітального ремонту) житлового будинку № 1/9-к на вул. Вірменській у Дарницькому районі м. Києва. Джерело фінансування закупівлі: співфінансування: бюджет міста Києва – 70%, кошти співвласників/мешканців житлового будинку – 30%.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Вірменська, 1/9-к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт/наданих послуг за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 45 949,55
UAH з ПДВ
45 949,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2019 15:51
10 Фінансовий звіт 2018.pdf
27 жовтня 2019 15:51
9 Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 15:51
8.1 Витяг з ЄДР 17.10.2019.pdf
27 жовтня 2019 15:51
8 Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2019 15:51
6 Ліцензія з додатком.pdf
27 жовтня 2019 15:51
3.1 Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 45 949,55
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:31

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
45 949,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 17:36
Додаткова_угода_1_Вірменська_1_9к.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 17:34
Договір_11_06_ЕТ_1071_Вірменська_1_9к.pdf укладений
06 листопада 2019 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали дану Додаткову угоду, про наступне: 1. Відповідно до п.3.2. та п. 12.2. Договору підряду 11/06-ЕТ/1071 від «06» листопада 2019 року (далі – Договір підряду) Сторони дійшли згоди внести зміни до Пункту 3.1. Договору підряду та викласти його в наступній редакції: «3.1. Договiрна цiна на виконання робiт зазначена у кошториснiй документації до даного Договору. Цiна Договору становить 45 261,60 грн. (сорок п'ять тисяч двісті шістдесят одна гривня, 60 копiйок) в т.ч. ПДВ 20% - 7 543,60 грн. (сім тисяч п'ятсот сорок три гривні 60 копійок), в тому числi: - Кошти бюджету міста Києва 70% - 31 683,12 грн. (тридцять одна тисяча шістсот вісімдесят три гривні 12 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 5 280,52 грн. - Кошти співвласників багатоквартирних будинкiв 30% - 13 578,48 (тринадцять тисяч п'ятсот сімдесят вісім гривень 48 копійок), в т.ч. ПДВ 20% - 2 263,08 грн.» 2. Внести зміни в розділ 15 Договору підряду та викласти його в такій редакції: «15. Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити, підписи Сторін. Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» 02091 м. Київ, Харківське шосе, 148А тел/факс (044) 563-38-38 п/р № 26000300840576 п/р UA253226690000026000300840576 в ТВБВ № 10026/045 філії ГУ по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» МФО 322669 р/р UA068200190000035444104090027 ГУ ДКСУ у м. Києві УДКСУ Дарницькому районі МФО 820019 Код ЄДРПОУ 39604270 ІПН 396042726512 kp_kk_darnytsia@ukr.net» Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Стайл» 04074 м. Київ, вул. Коноплянська, 18 тел/факс (044) 468-97-76 п/р № 26004056122108 п/р UA893807750000026004056122108 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 380775 Код ЄДРПОУ 41235604 ІПН 412356026545 bkmegastyle@gmail.com 3. Додаток № 1 до Договору підряду – Протокол погодження договірної ціни викладається у новій редакції, що додається. 4. Додаток № 2 до Договору підряду – Договірна ціна, кошторисна документація викладається у новій редакції, що додається. 5. Інші умови Договору підряду, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду. 8. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 11/06-ЕТ/1071
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML