Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для прання.
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001307-b 5f57128de2b84dbb945271f71c4e6b72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Поліщук Тетяна

+380504462033 t.polishchuk@natsionalny.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Готельний комплекс "Національний" Управління справами Апарату Верховної Ради України"
Код ЄДРПОУ: 05907265
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 5
Контактна особа: Поліщук Тетяна
+380504462033
t.polishchuk@natsionalny.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Контактна особа: Кушнір Валентина Соловіївна, телефон: (044)255-87-58, (099)245-77-83. Оцінка всіх пропозицій буде проводитися із урахуванням ПДВ. Порошок «Аріель » Альфа Професіонал 15 кг. 80 шт; Порошок «Аріель » для кольорової білизни 3 кг. – 8 шт; Порошок «Аріель » для білої білизни 3 кг. – 8 шт; Порошок «Аріель » для кольорової білизни 1.5 кг. – 10 шт; Порошок «Аріель » для білої білизни 1.5 кг. – 10 шт; Плямовивідник АСЕ для білої білизни 0.5.кг. – 300 шт; Плямовивідник АСЕ для кольорової білизни 0.5 кг. – 200 шт; Кондиціонер «Ленор» в асортименті – 200 шт; До розгляду приймаються еквіваленти, які мають аналогічні якісні характеристики. У специфікації повині бути зазначені конкретні торгові марки запропонованих товарів; Загальний об’єм поставки – 916 штук. Місце поставки товарів: 01021, м. Київ, вул. Липська 5. Строк поставки товарів: листопад 2019 – травень 2020 року. Поставку товару Постачальник здійснює своїм транспортом протягом дії договору за узгодженим графіком за власний рахунок. Безготівковий розрахунок
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
916 шт
Засоби для прання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Липська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:03
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
До розгляду приймаються еквіваленти, які мають аналогічні якісні характеристики.
Оцінка всіх пропозицій буде проводитися із урахуванням ПДВ.
Вимога до учасників зазначати конкретні торгові марки запропонованих товарів у специфікації додана до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 69 846,84
UAH з ПДВ
69 846,84
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 69 846,84
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
69 846,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:28
Договір № 308 від 11 листопада 2019 року ФОП Бабій.pdf укладений
12 листопада 2019 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 44 054,64
UAH (в тому числі ПДВ 7 342,44 UAH)