Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення незалежних фінансових розслідувань, антикорупційних розслідувань (форензік) з метою виявлення та знешкодження неправомірних дій, у тому числі і запобігання економічному шахрайству
Services for independent financial investigations, anti-corruption investigations (Forensic) in order to identify and mitigate cases of misconduct including prevention of economic fraud
Очікувана вартість
65 000 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001080-b 01fadd2c6a4840c88adfcf87cbd477ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Климчук Ольга Володимирівна
+38044 586 36 14
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Климчук Ольга Володимирівна
+38044 586 36 14
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:29
Очікувана вартість: 65 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650000 UAH
Publication date: 22 жовтня 2019 11:13
Enquiries until: 17 листопада 2019 15:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2019 15:00

Information

Estimated total value: 65 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 650 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79720000-7: Послуги з проведення розслідувань


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 година
Послуги з проведення незалежних фінансових розслідувань, антикорупційних розслідувань (форензік) з метою виявлення та знешкодження неправомірних дій, у тому числі і запобігання економічному шахрайству
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79720000-7 — Послуги з проведення розслідувань

Services for independent financial investigations, anti-corruption investigations (Forensic) in order to identify and mitigate cases of misconduct including prevention of economic fraud
CPV: 79720000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 30 (тридцяти) банківських днів після затвердження Замовником Звіту і підписання Акта здавання-приймання наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:29
Додатки 4-7 до ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).docx
20 листопада 2019 11:29
Перелік змін до ТД_Forensic (20.11.2019).docx
20 листопада 2019 11:29
ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).pdf
22 жовтня 2019 11:13
Додаток 9.xls
22 жовтня 2019 11:13
Додатки 8.1-8.2.xlsx
20 листопада 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:29
Додатки 4-7 до ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).docx
22 жовтня 2019 11:13
Додатки 4-7 до ТД_Forensic.docx
20 листопада 2019 11:29
Перелік змін до ТД_Forensic (20.11.2019).docx
20 листопада 2019 11:29
ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).pdf
22 жовтня 2019 11:13
ТД_Forensic.pdf
22 жовтня 2019 11:13
Додаток 9.xls
22 жовтня 2019 11:13
Додатки 8.1-8.2.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік запитань для роз'яснення положень Договору про закупівлю послуг
Дата подання: 08 листопада 2019 17:15
Дата відповіді: 13 листопада 2019 17:36
Вітаємо, Просимо надати роз'яснення щодо деяких положень Договору про закупівлю послуг, зокрема: 1. Чи є приводом для використання Замовником банківської гарантії Виконавця відмова від укладання Договору Виконавцем у зв’язку з виявленням конфлікту інтересів на підставі отриманого переліку юридичних чи фізичних осіб? (до Положення 1.6. Договору про закупівлю послуг) 2. Просимо надати перелік юридичних чи фізичних осіб, які потенційно будуть предметом аналізу, до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, з метою більш детального вивчення питання щодо потенційної наявності конфлікту інтересів? 3. Чи передбачається погодження з Виконавцем потенційного переліку / обсягу послуг та кількості робочих годин по кожній заявці окремо перед початком роботи по ній? (до Положення 2.3. Договору про закупівлю послуг) 4. Яким чином передбачається проведення компенсації понесених витрат Виконавцем стосовно заявок, виконання яких узгоджено, але не завершено на момент дострокового розірвання Договору? (до Положення 6.2.1. Договору про закупівлю послуг) 5. Яким чином передбачається звірка взаєморозрахунків стосовно послуг, що знаходяться в процесі надання Виконавцем? (до Положення 6.2.1. Договору про закупівлю послуг) 6. З якою метою в пункті визначено, що на Виконавця накладається зобов’язання вести листування з установами, органами влади (управління), організаціями, тощо та готувати проекти відповідних документів, які необхідні для надання послуг? (до Положення 6.3.4. Договору про закупівлю послуг) 7. У випадку, якщо Виконавець є мережею міжнародних компаній і частина операційних потужностей знаходиться поза межами України (наприклад, сервери та частина обов’язкових внутрішніх ризик-процедур), чи не буде це заперечувати умови конфіденційності, прописані Договором? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг) 8. Яким чином у Договорі передбачається врегулювання процесів використання та обробки персональних даних, переданих Замовником Виконавцю в ході виконання сторонами Договору, з метою дотримання вимог законодавства України? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг) 9. Чи є можливим укладення окремого договору, який буде регулювати виключно обробку персональних даних, отриманих в ході виконання сторонами Договору про закупівлю послуг, з метою дотримання вимог законодавства України? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг) Завчасно дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1. Виходячи з пункту 8 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), гарантія є видом забезпечення тендерної пропозиції, яке надається учасником на забезпечення виконання зобов'язань перед замовником, що виникли у нього у зв'язку з поданням тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до статті 24 Закону, та зокрема чстини третьої цієї статті, в тендерній документації містяться застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Однією з підстав неповернення учаснику забезпечення, тобто гарантії, є непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Закон не передбачає виключення для непідписання (відмови від укладання) договору про закупівлю з окремих підстав.
Враховуючи таке, на момент подання тендерної пропозиції учасник повинен усвідомлювати необхідність підтвердити відсутність конфлікту інтересів на дату укладення договору про закупівлю.

Щодо питання 2. Перелік підприємств Групи додається: НАК "Нафтогаз України", ДП "Науканафтогаз", ДП "ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ", ДП "УКРАВТОГАЗ", ДП "ЗАКОРДОННАФТОГАЗ", ДП "Нафтогаз-Енергосервіс", ДК "Газ України", ДП "Нафтогазбезпека", ДП "Будівельник", АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ", АТ "УКРТРАНСГАЗ", ПАТ "Укрнафта", АТ "Укрспецтрансгаз", АТ "Укртатнафта", АТ "Укртранснафта", Акціонерне товариство "Державне акціонерне товариство "Чорноморнафтогаз", Компанія "Naftogaz Trading Europe SA", ТОВ "ЛІКВО", ВАТ "Кіровоградгаз", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Тепло", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг", ТОВ "Оператор газотранспортної системи України".

Щодо питання 3. Відповідно до п. 5.3. «Виконавець надає Послуги за цим Договором на підставі та відповідно до письмових Заявок Замовника (в яких визначаються завдання та вимоги до Послуг) після письмового погодження Сторонами максимальної суми вартості (бюджет) Послуг за Заявкою та граничних строків їх надання.».

Щодо питання 4. У випадку дострокового розірвання договору про закупівлю Виконавець складає Звіт за результатами фактично наданих послуг. Розрахунки з Виконавцем здійснюються в порядку, передбаченому розділом IV договору, а саме - шляхом оплати Замовником рахунку-фактури (інвойса) Виконавця після затвердження Замовником Звіту і підписання сторонами Акта здавання-приймання наданих послуг.

Щодо питання 5. Звірка взаємних розрахунків здійснюється на підставі первинних бухгалтерських документів, що стосуються виконання договору про закупівлю послуг, та оформлюється відповідним актом.

Щодо питання 6. Може виникнути така необхідність для забезпечення належного надання послуг.

Щодо питання 7. Пункт 11.1 договору про закупівлю послуг (далі також - Договір) передбачає, що «інформація, яку Сторони надають одна одній, не може передаватись афілійованим особам, партнерам або третім особам або використовуватись будь-яким іншим способом за участю афілійованих осіб, партнерів або третіх осіб без письмової згоди обох Сторін, крім випадків, визначених чинним законодавством України».
Крім того, відповідно до пункту 11.3 Договору Сторони забезпечують дотримання положення про конфіденційність цього Договору своїми співробітниками, афілійованими особами, партнерами, третіми особами (у випадку їх залучення за письмовою згодою Замовника). Сторони зобов’язуються не виконувати будь-які з наступних дій без чіткої письмової згоди іншої Сторони: розкривати інформацію повністю або частково; та надавати письмові або усні коментарі щодо Послуг та/або цього Договору.

Виходячи з такого, Виконавець повинен отримати письмову згоду Замовника на розкриття конфіденційної інформації іншим ніж він особам (афілійованим особам, партнерам або третім особам) «мережі міжнародних компаній», у тому числі з метою використання «частини операційних потужностей, що знаходиться поза межами України» та виконання «обов’язкових внутрішніх ризик-процедур», та забезпечити дотримання положень про конфіденційність відповідно до пункту 11.3 Договору.

Щодо питання 8-9. Переможцю процедури закупівлі буде запропоновано укласти угоду про про захист конфіденційної інформації, до якої будуть включені положення щодо врегулювання відносин, пов'язаних із персональними даними, що виникають/можуть виникнути при виконанні Договору.
Обговорення та зміни Договору про закупівлю
Дата подання: 11 листопада 2019 18:06
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:01
Чи є у Замовника, у разі обрання його переможцем процедури торгів, можливість обговорення та зміни окремих пунктів Договору про закупівлю до його підписання?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
НАявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 листопада 2019 13:32
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:57
Як потенційно зацікавлений в участі учасник, просимо надати роз’яснення щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до тендерної документації (Додаток 7, пункт 3), Учасник підтверджує, що він має досвід виконання міжнародних фінансових та антикорупційних розслідувань на замовлення уряду, урядових органів державної влади, національних державних інституцій/інститутів, законодавчих інститутів або інших регуляторів ЄС та/або Великобританії, та або США (не менше 2-х угод протягом 2015-2019 рр.). Просимо надати роз’яснення, чи входять до цього переліку підприємства з державною часткою власності (державні підприємства), на замовлення яких могли надаватися аналогічні послуги? Якщо так, то який відсоток державної власності є прийнятним для цілей цього тендера (25%, 30%, 50%, інше)? Оскільки замовником виступає державне підприємство України, просимо надати роз’яснення, чи є прийнятним досвід потенційного учасника, якщо він надавав аналогічні послуги підприємству з державною часткою власності в Україні? Якщо зазначений досвід є прийнятним для цілей виконання кваліфікаційних вимог за цим тендером, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та, відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», такі зміни будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 листопада 2019 14:45
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:57
Просимо надати роз’яснення, чи є прийнятним досвід виконання аналогічного договору, якщо факт надання послуг буде підтверджено листом-відгуком або рекомендацією замовника, що видані на ім’я афілійованої особи учасника, яка власне і виступала контрактною стороною при виконанні проекту, інформацію про яку буде зазначено у Таблиці 1 Додатку 7, а безпосередньо послуги надавалися співробітниками Учасника, яких планується включити до команди спеціалістів, що виконуватимуть договір за результатами цієї закупівлі? При цьому під афілійованою компанією мається на увазі філія, представництво, дочірня компанія, материнська компанія та/або інша афілійована особа чи офіс, яка представлена на світовому ринку як одне ціле і об’єднана з учасником одним комерційним брендом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 додатку 7 тендерної документації передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме Учасником тендеру, а не його афілійованою особою.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2019
UA-2019-10-22-001080-b01fadd2c6a4840c88adfcf87cbd477ed
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення
KPMG Advisory Документи
Допущено до аукціону
BDO IT & Risk Advisory GmbH Документи
Допущено до аукціону

Публічні документи

Публічні документи

27 листопада 2019 13:36
12_Банківська гарантія.pdf
27 листопада 2019 13:36
11_Додаток 9.pdf
27 листопада 2019 13:36
4_Додаток 6.1.pdf
27 листопада 2019 13:35
3_Додаток 5.pdf
27 листопада 2019 13:35
10_Додаток 8.2.pdf
27 листопада 2019 13:35
9_рекомендаційні листи.pdf
27 листопада 2019 13:35
8_Сертифікати.pdf
27 листопада 2019 13:35
5_Додаток 7.pdf
27 листопада 2019 13:35
13_Трудові рекорди.pdf
27 листопада 2019 13:35
2_ Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

KPMG Advisory

BDO IT & Risk Advisory GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
KPMG Advisory 26 795 000,00
UAH з ПДВ
18 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
BDO IT & Risk Advisory GmbH 36 921 226,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

27 листопада 2019 13:36
12_Банківська гарантія.pdf
27 листопада 2019 13:36
11_Додаток 9.pdf
27 листопада 2019 13:36
4_Додаток 6.1.pdf
27 листопада 2019 13:35
3_Додаток 5.pdf
27 листопада 2019 13:35
10_Додаток 8.2.pdf
27 листопада 2019 13:35
9_рекомендаційні листи.pdf
27 листопада 2019 13:35
8_Сертифікати.pdf
27 листопада 2019 13:35
5_Додаток 7.pdf
27 листопада 2019 13:35
13_Трудові рекорди.pdf
27 листопада 2019 13:35
2_ Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

KPMG Advisory

BDO IT & Risk Advisory GmbH

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
KPMG Advisory
#FN 141176 m
Переможець 18 499 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:55

Документи

11 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:54
Протокол ТК_Forensic.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
KPMG Advisory
#FN 141176 m
18 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:54
Протокол ТК_Forensic.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 13:48
Додаткова угода від 03.02.2021 №1.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 13:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:57
Договір від 27.12.2019 б-н.pdf укладений
27 грудня 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна особи, уповноваженої здійснювати координацію дій під час виконання договору Замовником. Сума договору після внесення змін – 702 879,99 євро. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 700 594,80
UAH