Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Очікувана вартість
792 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001062-b ● 4033061248dd4d72b0580fa15704a708
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання» |
Код ЄДРПОУ: | 39029713 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6 |
Контактна особа: |
Валіахметова Наталія Геннадіївна +380615334010 tmotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 792 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 комплекти
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, проспект Праці, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету. Сплата коштів Замовником здійснюється за кожну партію товару, що поставлена у повному обсязі після підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 11:11 |
Договір Персональний комп ютер 2019.doc | |
22 жовтня 2019 11:11 |
ТВ Персональний комп ютер 2019.doc | |
22 жовтня 2019 11:11 |
ТД Персональний комп ютер 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:07
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації та додатку 3 до неї підлягають розгляду еквіваленти з технічними характеристиками не нижчими ніж у замовленого як предмет закупівлі. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена.
2) Згідно Додатку №3 Замовником встановлено вимогу до Учасника щодо заповнення таблиці в колонці «Пропозиції учасника (заповнюється учасником самостійно)*»
Також у Додатку 3 згідно п.1 встановлено вимогу до Учасника «У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право Замовнику на відхилення пропозиції.»
3) Згідно з п. 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 Тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Це означає, що учасниками можуть бути як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
2) Згідно Додатку №3 Замовником встановлено вимогу до Учасника щодо заповнення таблиці в колонці «Пропозиції учасника (заповнюється учасником самостійно)*»
Також у Додатку 3 згідно п.1 встановлено вимогу до Учасника «У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право Замовнику на відхилення пропозиції.»
3) Згідно з п. 5 «Недискримінація учасників» розділу 1 Тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Це означає, що учасниками можуть бути як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Документація
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:41
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 09:51
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В нашій ТД вимогами до системного блоку зазначено, що він має бути на базі процесора Intel Dual-core з частотою 2.5GHz
У додатку 3 зеленим кольором зазначений наступний абзац:
У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
У технічній пропозиції Учасник повинен навести конкретні моделі, з вказівкою параметру усіх комплектуючих, які будуть використані Учасником для складання персональних комп’ютерів.
Еквівалентом системному блоку на базі процесора Intel Dual-core з частотою 2.5GHz буде системний блок на базі процесора Intel Dual-core з частотою більшою за 2.5GHz або системний блок на базі процесора Intel Quad-core з частотою 2.5GHz або більше.
В нашій ТД вимогами до системного блоку зазначено, що він має бути на базі процесора Intel Dual-core з частотою 2.5GHz
У додатку 3 зеленим кольором зазначений наступний абзац:
У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
У технічній пропозиції Учасник повинен навести конкретні моделі, з вказівкою параметру усіх комплектуючих, які будуть використані Учасником для складання персональних комп’ютерів.
Еквівалентом системному блоку на базі процесора Intel Dual-core з частотою 2.5GHz буде системний блок на базі процесора Intel Dual-core з частотою більшою за 2.5GHz або системний блок на базі процесора Intel Quad-core з частотою 2.5GHz або більше.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-22-001062-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 12 листопада 2019 15:12
Не відповідність ДКТ
Шановний замовник, прошу звернути увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "ЮДІТРЕЙД" тендерній документвції, а саме:
Монитор - на оф. сайте немає подтверждения контрастности 600:1 https://www.acer.com/ac/en/GB/content/professional-model/UM.IV6EE.A01
Згідно вимогам - п.1 раздел 3 завантаження файлів (скановані або оцифровані) у форматі PDF - учасник надав сертифікат котрий вимагається п. 3 додатка 3 у вигляді фотографії з екрана монітора, доказом є смужка у верхній частині документа (+- 80%) - це переглядач PDF файлів, учасник підробив даний документ за допомогою деяких комп'ютерних програм, замість того щоб надати сканкопію.
Додаток 1 - інформація під знаком * - учасник вказує, що всі витрати по тендеру в тому числі і доставка повинна бути включена у вартість, а включена чи ні не зрозуміло, тоб то учасник не дає чіткої відповіді, доставка включена чи ні у вартість пропозиції.
Немає листа у вільній формі який повідомляє замовника про порядок нарахування ПДВ (із зазначенням нормативного документа, що регламентує сплату ПДВ). замість прошеного листа, учасник надав "Лист про ПДВ" на підставі чого регламентується оплата податку, але ПКУ в редакції від 02.12.2010 р. не дійсний, на який посилається учасник, зараз діє редакція від 20.10.2019 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17 тобто запитуваний документ не надано.
На підставі вищевикладеного прошу дискваліфікувати, ТОВ "ЮДІТРЕЙД", та перейти до розгляду іншого учасника, в іншому випадку ми будемо змушені відстоювати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Монитор - на оф. сайте немає подтверждения контрастности 600:1 https://www.acer.com/ac/en/GB/content/professional-model/UM.IV6EE.A01
Згідно вимогам - п.1 раздел 3 завантаження файлів (скановані або оцифровані) у форматі PDF - учасник надав сертифікат котрий вимагається п. 3 додатка 3 у вигляді фотографії з екрана монітора, доказом є смужка у верхній частині документа (+- 80%) - це переглядач PDF файлів, учасник підробив даний документ за допомогою деяких комп'ютерних програм, замість того щоб надати сканкопію.
Додаток 1 - інформація під знаком * - учасник вказує, що всі витрати по тендеру в тому числі і доставка повинна бути включена у вартість, а включена чи ні не зрозуміло, тоб то учасник не дає чіткої відповіді, доставка включена чи ні у вартість пропозиції.
Немає листа у вільній формі який повідомляє замовника про порядок нарахування ПДВ (із зазначенням нормативного документа, що регламентує сплату ПДВ). замість прошеного листа, учасник надав "Лист про ПДВ" на підставі чого регламентується оплата податку, але ПКУ в редакції від 02.12.2010 р. не дійсний, на який посилається учасник, зараз діє редакція від 20.10.2019 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17 тобто запитуваний документ не надано.
На підставі вищевикладеного прошу дискваліфікувати, ТОВ "ЮДІТРЕЙД", та перейти до розгляду іншого учасника, в іншому випадку ми будемо змушені відстоювати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2019 15:02
Про розгляд вимоги за зверненням до Замовника через електрону систему закупівель на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) ДК 021:2015 - 30210000-4 (Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”) UA-2019-10-22-001062-b.
Номер вимоги: UA-2019-10-22-001062-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 18 листопада 2019 11:14
Не відповідність ДКТ
Шановний замовнику, прошу підтвердити або спростувати стосовно вашої відповіді п.2 протокол №170, від 15.11.2019, якщо учасник самостійно несе відповідальність за надання недостовірної інформації, або підроблення документів, то він може не виконувати вимогу тендерної документації, а саме п.1 розділ 3, про надання документу п. 3 додатка 3.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:55
Про розгляд вимоги за зверненням до Замовника через електрону систему закупівель на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) ДК 021:2015 - 30210000-4 (Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”) UA-2019-10-22-001062-b.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-22-001062-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 22 листопада 2019 18:09
Дата подання: 22 листопада 2019 18:09
Скасування протокольне рішення №170 від 12.11.2019р
Не відповідність ТОВ "ЮДІТРЕЙД" вимогам п.1 додатка 3, надана інформація про сплату податку на редакці. не чинного ПКУ, не відповідність монітара техничному завданню, не відповідність загальної вартості без ПДВ та з ПДВ.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:46
Рішення від 26.11.2019 № 17374 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2019 №18468.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 17:50
Рішення від 12.12.2019 № 18468.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 17:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
740 986,40
UAH з ПДВ
|
740 986,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
785 466,00
UAH з ПДВ
|
785 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Міхно С.В. |
791 600,00
UAH з ПДВ
|
791 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
740 986,40
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:08
|
Додаткова угода | укладений |
24 грудня 2019 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:37
|
дод.угода 1 до дог. 960.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2019 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:04
|
Договір №960 | укладений |
18 грудня 2019 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою підписання Договору через оскарження публічної закупівлі Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Договору та викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: Строк поставки (передачі) товарів – з дати підписання цього договору до 24.12.2019 року. Датою поставки Товару є дата, коли цей Товар був наданий у розпорядження Замовника і підписаної видаткової накладної. |
Номер договору про закупівлю: | 960 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України; ст. 188 Господарського кодексу України |