Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з прибирання, навантаження, вивезення та утилізації гілля)
Очікувана вартість
1 164 596,00 UAH
UA-2019-10-22-000957-c 259a94d187154897965a1a7ca9f3e80f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Тетяна Петрівна

+380612248142 econom.dra@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району
Код ЄДРПОУ: 37573513
Вебсайт: http://www.lenra.zp.ua/
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ БОРОДІНСЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Пилипенко Тетяна Петрівна
+380612248142
econom.dra@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 1 164 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 645,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11645.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання, навантаження, вивезення та утилізації гілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Замовником наданих послуг проводиться протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання сторонами Акту приймання - передачі наданих послуг (форми № КБ-2в), підтвердженого довідкою про вартість наданих послуг (форми КБ-3). Оплата Замовником наданих Виконавцем Послуг проводиться в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:37
перелік змін до ТД 9051 гілля 27.11.2019.doc
27 листопада 2019 15:37
додаток 6 - проект договору нова редакц.docx
22 жовтня 2019 17:08
додаток 6 - проект договору.docx
27 листопада 2019 15:37
ТД-9051гілля нова редакц.DOC
25 жовтня 2019 12:41
ТД-9051гілля нова ред.DOC
22 жовтня 2019 17:08
ТД-9051гілля.DOC
27 листопада 2019 15:37
оголошення гілля.DOC
22 жовтня 2019 17:08
оголошення гілля.DOC
27 листопада 2019 15:37
додаток 4 - тех вимоги нова редакц.DOC
22 жовтня 2019 17:07
додаток 4 - тех вимоги.DOC
25 жовтня 2019 12:41
перелік змін до ТД 9051 гілля.doc
25 жовтня 2019 12:41
додаток 2 - квал критер нов ред.DOC
22 жовтня 2019 17:07
додаток 2 - квал критер.DOC
22 жовтня 2019 17:08
додаток 5 - заява-згода.DOC
22 жовтня 2019 17:07
додаток 1 - тендерна пропоз.DOC
22 жовтня 2019 17:07
додаток 3 - документи по ст.17 та для учасн.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-000957-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42224855
Дата подання: 01 листопада 2019 17:24
Оскарження умов тендерної документації
Скарга з Додатками у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 11:23
рішення від 05.11.2019 № 15959+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 11:23
Рішення від 21.11.2019 № 17138.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2019 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: 27.11.2019 внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2019 15:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 10:12
Коментар щодо відміни: 21.11.2019 постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу ТОВ «МЕГАПРОЕКТ ІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 42224855) № UA-2019-10-22-000957-c.b1 та задовольнила її частково, а саме: зобов’язала районну адміністрацію Запорізької міської ради по Дніпровському району внести зміни до тендерної документації до закупівлі № UA-2019-10-22-000957-c. 27.11.2019 тендерним комітетом внесено відповідні зміни та перенесено строк подання тендерних пропозицій на 05.12.2019. Оскільки аукціон в електронній системі відбудеться 06.12.2019, то укласти договір за процедурою можливо лише після 16.12.2019. Тендерною документацією передбачено строк надання послуг до 15.12.2019 з урахуванням завершення бюджетного року та необхідного часу на оформлення всіх документів для прийняття наданих послуг та їх своєчасну оплату виконавцю. Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів № UA-2019-10-22-000957-c відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг).
Документи:
28 листопада 2019 10:12
237 протокол ТК 2019.pdf