Придбання машини вакуумної на базі МАЗ
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000940-a 1aa2f250209f4610a16e20f7512ec0d2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Новобузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056598
Місцезнаходження: 55601, Україна , Миколаївська обл., місто Новий Буг, площа Свободи, 42
Контактна особа: Вакар Роман Володимирович
+380502158898
miskradanbug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 23:34
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 23:34
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:38
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання машини вакуумної на базі МАЗ (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55601, Україна, Миколаївська область, Новий Буг, площа Свободи, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34144500-3 — Сміттєвози та асенізаційні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДКТ
Дата подання: 24 жовтня 2019 09:13
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:25
Доброго дня, завантажте будь ласка тендерну документацію!
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація завантажена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-29-000380 ● ee5d2248f1ef496a8f9275badda03064
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-29 15:55:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.11.2019 № 228

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-22-000940-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено (Рышення засідання тендерного комітету Новобузької міської ради ПРОТОКОЛ № 98) у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі, зобов’язуємося в подальшому не допускати вищезазначеного порушення та дотримуватись законодавства у сфері закупівель.

2019-12-19 12:06:28

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Новобузька міська рада, 04056598, Україна, місто Новий Буг, площа Свободи, 42
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання машини вакуумної на базі МАЗ (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад), 1150000UAH, 34144500-3, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 1aa2f250209f4610a16e20f7512ec0d2, 2019-10-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 29 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Новобузької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2019 № 86); тендерна пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» (код ЄДРПОУ 36085246); протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2019 № 97; повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі Україні від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у формі річного плану закупівель, оприлюдненої в електронній системі закупівель за ІD: UA-P-2019-10-22-001968-a, не зазначив код згідно з КЕКВ. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону при внесенні змін до тендерної документації не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до її початкової редакції, а також не відобразив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено, що Замовник на порушення вимог частини першої статті 23 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав відповідь на нього, а саме: звернення про надання роз’яснення оприлюднено 24 жовтня 2019 року, роз’яснення Замовник надав 20 листопада 2019 року. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо змісту тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що 13.12.2019, під час проведення моніторингу, Замовником відмінено торги з причини скорочення видатків на здійснення закупівлі, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:19
sign.p7s
26 листопада 2019 17:13
sign.p7s
19 листопада 2019 19:22
sign.p7s
19 листопада 2019 19:21
кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 19:21
технічна частина.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 09:51
sign.p7s
01 листопада 2019 12:29
ст.17.pdf
01 листопада 2019 12:29
Інщі документи.pdf
01 листопада 2019 12:29
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 12:29
ISO ТД.pdf
01 листопада 2019 12:29
Технічна частина.pdf
01 листопада 2019 12:29
Довідка з банку.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 1 140 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки"
#36085246
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 грудня 2019 22:29
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт.
Документи:
13 грудня 2019 22:28
Протокол

Актуальні тендери

До пошуку