Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання двох сталевих котлів для спалювання вугілля та деревини з автоматикою для ДНЗ №3 "Чебурашка"
Очікувана вартість
566 156,00 UAH
UA-2019-10-22-000937-a 99321cbc26134f5bb65ea4bf5dc857a9
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакар Роман Володимирович

+380502158898 miskradanbug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04056598
Місцезнаходження: 55601, Україна , Миколаївська обл., місто Новий Буг, площа Свободи, 42
Контактна особа: Вакар Роман Володимирович
+380502158898
miskradanbug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 23:06
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 23:06
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:13
Очікувана вартість: 566 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 661,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
придбання двох сталевих котлів для спалювання вугілля та деревини з автоматикою для ДНЗ №3 "Чебурашка" (Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих громад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55601, Україна, Миколаївська область, м. Новий Буг, площа Свободи, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 11:52
Котли Чебурашка Т.Д..doc
06 листопада 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 11:52
Котли Чебурашка Т.Д..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 23 жовтня 2019 09:08
Доброго дня. Надайте будь ласка тендерну документацію
Відповідь відсутня
Додаткова, уточнююча інформація
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:28
Просимо надати тендерну документацію з технічними характеристиками обладнання.
Відповідь відсутня
Тендерна документація!
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:28
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 12:27
Шановний Замовник, протягом 2-х годин не буде опубліковано Тендерну документацію, нами будуть надіслані відповідні скарги до ДАСУ, ДБР та АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація опублікована!!!!
технічні вимоги
Дата подання: 25 жовтня 2019 13:00
Доброго дня, вкажіть будь ласка технічні характеристики на необхідні предмети закупівлі( площа опалювання, паливо яке будите використовувати і т.д.) , а не посилання на характеристики обладнання конкретного виробника, так як в подальшому, це унеможливлює участь в закупівлі потенційних учасників та порушує правила проведення самої закупівлі. Чекаємо відповіді
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:10
Шановний Замовник! Окрім, що Тендерна документація надана з порушенням абз.1 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме: оприлюднення тендерної документації пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, надана, після 3!!! Звернень; вона також містить інші порушення, дискримінаційні вимоги та неточності: 1. Додаток 1 ТД містить вимогу про надання Довідки в довільній формі, що має бути завірена підписом учасника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання), з відомостями щодо наявності можливості залучення спеціалізованої техніки, обладнання тощо необхідного для здійснення транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та інших операцій, пов’язаних з доставкою товару до визначеного Замовником місця поставки. Питання: чи буде вважатися виконаною дана вимога, якщо довідка буде містити наступну інформацію: «У нашого підприємства наявна можливість залучення спеціалізованої техніки, обладнання тощо необхідного для здійснення транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та інших операцій, пов’язаних з доставкою товару до визначеного Замовником місця поставки»? 2. Додаток 3 ТД містить таблицю, яка вміщує в собі великий перелік товару. Звертаємо увагу шановного Замовника, що предметом закупівлі є придбання двох сталевих котлів для спалювання вугілля та деревини з автоматикою. Котли та автоматика до них містяться у п.47, 48, 49, 51 цієї таблиці. Інщі товари не можуть виступати предметом закупівлі, адже іх не можна віднести а ні до котлів, а ні до автоматики. Також, всі інші товари зі списку не можуть закуповуватися за кодом ДК цієї закупівлі. Вимагаєм: 1) виключити з технічної специфікації Додатку 3 ТД товари, які не мають відношення до предмету закупівлі. 2) надати більш розширені характеристики котлів АЛЬТЕП КТ-2Е- 75, 95 кВт (а не АЛТЕП). 3. Підпункт 3.2 Проекту договору Додатку 4 ТД встановлює, що в ціну Товару включаються витрати на транспортування, вантажно-розвантажувальні роботи, сплата податків і зборів (обов’язкових платежів), ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ, А ТАКОЖ ІНШІ ВИТРАТИ. Питання: що мається на увазі під «іншими витратами»? Пусконалагоджувальні роботи – з самої назви стає зрозумілим що це РОБОТИ!!! Вид предмету закупівлі цієї процедури є закупівля ТОВАРУ! Вимагаємо виключити вимогу про включення в ціну Товару пусконалагоджувальних РОБІТ. 4. Згідно інформації зазначеної на сайті уповноваженого органу, оплата здійснюється після виконання РОБІТ!, а згідно пп.4.1. Проекту договору Розрахунки за Товар, що передається на умовах даного Договору здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі Товару Учасником. Просимо пояснити дану розбіжність. 5. Форма тендерної пропозиції Додатку 6 ТД містить вимогу, що ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, УСТАНОВКУ, МОНТАЖ, НАЛАДКУ, інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Повторно звертаємо увагу шановного Замовника, що предметом закупівлі є закупівля ТОВАРУ. Вимагаємо виключити дану вимогу, а монтаж, установку та наладку рекомендуємо закупляти окремою процедурою. 6. Пункт 2 Додатку 7 ТД містить вимогу про надання учасниками Оригіналу (копії) статуту (для юридичних осіб) або завірені копії першої-другої сторінок статуту Учасника та сторінки статуту, на якій МІСТИТЬСЯ ПУНКТ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ДАЄ ПРАВО УЧАСНИКУ ПОДАВАТИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ПО ПРЕДМЕТУ закупівлі (для юридичних осіб, в разі наявності). Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які в своїх Статутах не зазначали види діяльності, адже відповідно до вимог чинного законодавства, Статут не повинен містити перелік видів діяльності. Вимагаємо виключити дану вимогу. 7. Пункт 5 Додатку 7 ТД містить вимогу про надання оригіналу (копії) ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Дана вимога є дискримінаційною по відношеню до учасників, які мають Свідоцтво платника ПДВ, а не витяг. Вимагаємо внести зміни в дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-000937-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АІСС ГРУП", Код ЄДРПОУ:35672551
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:25
Внесення тезнічних характеристик
Замовник виставив предметом закупівлі тільки назви котлів Котел "Алтеп " КТ-2Е-75 кВт та Котел "Алтеп " КТ-2Е- 95 кВт, та вказали або еквівалент, тобто всі потенційні учасники повинні відштовхуватися від задонного котла а невід необхідних умов. Тому для прозорості закупівлі вимагаємо надати характеристики експлуатації котлів, а саме опалювальну площу, робочий тиск, прив’язку до палива, к.п.д, якщо необхідно габаритні розміри.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 14:59
Коментар щодо відміни: Аукціон (UA-2019-10-22-000937-a)не відбувся!
Документи:
15 листопада 2019 14:58
Протокол