Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Вироби медичного призначення (різні) (НК 024:2019: 37445 - Лопатка скальпеля одноразового використання, 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий, 11425 - Гель для електродів, 15321 - Нестерильний з'єднувальний гель, 58533 - Транспортне середовище Еймса IVD).
Очікувана вартість
66 942,25 UAH
UA-2019-10-22-000917-c e7588e993ec9415e8d6d7830fd20e3f8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Ріта

0444650688 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Вовк Ріта
0444650688
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 09:30
Очікувана вартість: 66 942,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 334,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


для клінічної лікарні на залізничному транспорті м. Одеси
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 шт
Вироби медичного призначення (різні) НК 024:2019: 37445 - Лопатка скальпеля одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Вироби медичного призначення (різні) НК 024:2019: 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
125 шт
Вироби медичного призначення (різні) НК 024:2019: 11425 - Гель для електродів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
240 шт
Вироби медичного призначення (різні) НК 024:2019: 15321 - Нестерильний з'єднувальний гель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Вироби медичного призначення (різні) НК 024:2019: 58533 - Транспортне середовище Еймса IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ХVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем, але не раніше реєстрації податкової накладної, та на підставі виставленого рахунку-фактури. (Даний підпункт застосовується, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно Податкового кодексу України). Оплата за кожну поставлену партію Товару по цьому Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:45
проект договору ВМП різні.doc
22 жовтня 2019 16:45
Оголошення ВМП різні Одеса (1).docx
22 жовтня 2019 16:45
ТД ВМП різні Одеса.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 09:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 51 900,25
UAH з ПДВ
51 900,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:06
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:05
Технічна частина.pdf
07 листопада 2019 14:05
Кваліфікаційна частина.pdf
07 листопада 2019 14:05
Додаток 1.цінова..docx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 09:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій