Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
237 300,00 UAH
UA-2019-10-22-000905-a ● 8720e607ab6d40668dd30a79b5e56f3b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 237 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 373,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вербицького, 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Меблі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 18:17 |
тендерна документація Меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:13
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:48
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
07 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій