Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матраци
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000881-b 1a50160020994a00b3f70c49bb3e617d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Алексійчук

+380442920529 mtz@drdg.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Світлана Алексійчук
+380442920529
mtz@drdg.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штука
Матраци (строк поставки товару: протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Договору) (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, міста Київ, Черкаси, Кременчук (Полтавська обл.), Дніпро, Нікополь (Дніпропетровська обл.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адреси поставок
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:15
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:52
Добрий день. Уточніть місця поставок: це буде 5 міст по Україні? Правильно ми зрозуміли? Якщо так, уточніть обсяги по кожному адресу, т.я. це необхідно, щоб коректно прорахувати логістику.
Відповідь: Добрий день
Так, міста Київ, Черкаси, Кременчук (Полтавська обл.), Дніпро, Нікополь (Дніпропетровська обл.). Обсяги поставки по кожному місту зазначено в п. 1.3. Запиту.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?

Дана закупівля не містить посилання на певну торговельну марку, модель або виробника, тому дана закупівля не передбачає еквівалент.

2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

В описі запропонованого товару Учасник обов'язково повинен вказати виробника Товару, що пропонується Учасником.

3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?

Так

4) Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Інформацію зазначено в п.3 Запиту

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ДЗИГА 13 850,00
UAH з ПДВ
13 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ДЗИГА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ДЗИГА
#40017994
Переможець 13 850,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 11:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДЗИГА
#40017994
13 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір поставки матраци 183-19.pdf укладений
12 листопада 2019 16:53