Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протигази
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000877-a 9254dddbfcb847fa85f151a0bfaa2e28
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Степанюк Петро Олександрович

+380362265541 office@rias.rv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань НС та ЦЗН Рівненської ОДА
Код ЄДРПОУ: 14373130
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, Грабник,2
Контактна особа: Степанюк Петро Олександрович
+380362265541
office@rias.rv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 17:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 17:35
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Протигази (кошти місцевого бюджету (загальний фонд 36000,00 грн.)))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Грабник, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
18 шт
Фільтрувальні коробки (кошти місцевого бюджету(загальний фонд 16000,00 грн.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Грабник, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 17:30
PROEKT DOGOVIR_protugaz_19.doc
22 жовтня 2019 17:30
KV_vumoga_uth_protugaz_19.doc
22 жовтня 2019 17:30
TEH_HARAKTERUSTUKA _protugaz_19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

БаРб
Дата подання: 25 жовтня 2019 22:00
Зважаючи на те, що Замовник ігнорує питання та вимоги для усунення дискрімінайійних вимог , прописаних в Додатку 3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики", залишаємо за собою право звернутись повторно до АМПУ та в разі необхідності до суду згідно діючого законодавства України.Якщо Замовник наведе конкретнний приклад хоча б іще одного виробника данного виду продукції із гарантійним терміном зберігання- 20 років на маски та фільтрувальні коробки, із посиланням на офіційні джерела , то претензії знімаються атоматично. Економічна доцільність та порушення прав вільного ринку та вільної конкуренції-це різні речі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-000877-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:36023347
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:36
Дискрімінаційні дії Замовника
Вважаємо вимогу стосовно гарантійного терміну зберігання дискрімінаційною та такою, що опосередковано лобіює єдиного виробника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 14:09
При проведенні закупівлі з використанням електронної системи дотримано принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи, що товар, що закуповується, передбачений для поповнення запасів регіонального матеріального резерву, вимога довготривалого терміну зберігання є одним із основних критеріїв закупівлі.
Дискримінаційні вимоги в оголошеній закупівлі відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-22-000877-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:36023347
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:56
Вимога щодо відсутності альтернативного виробника продукції
Зважаючи на те, що Замовник ігнорує вимоги для усунення дискрімінації , прописані в Додатку 3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики", залишаємо за собою право звернутись повторно до АМПУ та в разі необхідності до суду згідно діючого законодавства України.Якщо Замовник наведе конкретнний приклад хоча б іще одного виробника данного виду продукції із гарантійним терміном зберігання- 20 років на маски та фільтрувальні коробки, із посиланням на офіційні джерела , то претензії знімаються атоматично. Технічні характеристики прописані Замовником під єдиного виробника і тільки цей виробник позіціонує гарантійний термін зберігання 20 років. Таким чином, Замовник опосередковано надає перевагу дистрибьютору саме цього виробника продукції. Економічна доцільність та порушення прав вільного ринку та вільної конкуренції-це різні речі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 10:03
Тендерним комітетом управління вирішено оприлюднити в системі електронних закупівель прийняте рішення про відхилення вимоги до замовника від 25.10.2019 (ID: UA-2019-10-22-000877-A.B2).

Документи подані скаржником

Документи

25 жовтня 2019 14:09
r9_2019-10-25_13-02-00.pdf

Документи

29 жовтня 2019 10:03
r10_2019-10-29.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 17:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" 51 984,00
UAH з ПДВ
51 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:59
Проект договору СВЦ.pdf
29 жовтня 2019 16:59
Захист довкілля СВЦ.pdf
29 жовтня 2019 16:59
Висновок ДержСЕС.pdf
29 жовтня 2019 16:59
Витяг ЄДРПОУ 27 09 2019.rtf
29 жовтня 2019 16:59
Довідка гарантії СВЦ.pdf
29 жовтня 2019 16:59
Цінова СВЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
Переможець 51 984,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:19

Документи

31 жовтня 2019 14:18
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
51 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 14:18
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Видаткова накладна укладений
07 листопада 2019 15:58
Договір укладений
05 листопада 2019 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 664,00 UAH)