Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВОДА" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39034367 |
Вебсайт: | http://mtve.kp.km.ua |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ ТІМІРЯЗЄВА, будинок 123 |
Контактна особа: |
Тепловода ДП +380966463933 SUPER_TEPLOVODA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 545 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 1.doc | |
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 4.doc | |
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 7 (проект договору).doc | |
23 жовтня 2019 08:34 |
Тендерна документація (1).doc | |
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК №8.doc | |
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 6.doc | |
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 5.doc | |
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 3.doc | |
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 2.doc |
23 жовтня 2019 08:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 1.doc
|
|||
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 4.doc
|
|||
23 жовтня 2019 08:34 |
ДОДАТОК № 7 (проект договору).doc
|
|||
23 жовтня 2019 08:34 |
Тендерна документація (1).doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК №8.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 6.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 5.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 3.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:39 |
ДОДАТОК № 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-05-000235 ● 1434b3a848a6420cb4a18f90021c7da6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2019 №57
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю
органів влади, оборони,
правоохоронних органів та
місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 05.12.2019 №57
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-10-22-000810-a 22.10.2019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-06 09:35:10
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля ГАЗ-330232-757 або еквівалент для подальшого переобладнання під пересувну ремонтну майстерню для оперативної ліквідації аварійних ситуацій та виконання поточного ремонту на внутрішньо-будинкових мережах житлового фонду (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-10-22-000810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету ДП «Тепловода» КП «Міськтепловоденергія» Кам’янець-Подільської міської ради (далі – Замовник) від 12.11.2019 №4, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником визначено ТОВ «НОРТЕК АВТО» переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «НОРТЕК АВТО».
Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Замовником договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «НОРТЕК АВТО»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 15:51:12
Відповідь.
Доброго дня. Повідомляємо , що договір не укладено. Переможцем торгів ТОВ «НОРТЕК АВТО» відмовився підписати договір.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРТЕК АВТО" #39098829 |
Переможець |
542 400,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 16:39
|