Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Пітерська», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 253 090,00 UAH
UA-2019-10-22-000737-a 2180d30f2708474eb3b081542f3773e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:05
Очікувана вартість: 3 253 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 253,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід м. Київ, Солом’янський район, вул Пітерська. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації Особи, уповноважені здійснювати звязок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com технічна частина – Лісовський Борис Ігорович, інженер-будівельник відділу технічного утримання підземних пішохідних переходів Управління по утриманню підземних пішохідних, вул. Дегтярівська, 31, корп.2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Пітерська», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою попередню оплату (аванс) у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків) _________грн., в т.ч. ПДВ 20% - _____________ грн. на підставі рахунку-фактури (відповідно до п. 1.3, 21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) перерахування авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок № _____________, відкритий у _________, МФО _________). Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 11:52
Перелік змін Пітерська (29.10.2019).doc
29 жовтня 2019 11:52
ТД Пітерська 29.10.2019.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 5.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 4.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 3.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 2.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 1.docx
22 жовтня 2019 16:14
Оголошення Пітерська.doc
29 жовтня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 11:52
Перелік змін Пітерська (29.10.2019).doc
29 жовтня 2019 11:52
ТД Пітерська 29.10.2019.docx
22 жовтня 2019 16:14
ТД Пітерська.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 5.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 4.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 3.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 2.docx
22 жовтня 2019 16:14
Додаток 1.docx
22 жовтня 2019 16:14
Оголошення Пітерська.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП 3 252 023,53
UAH з ПДВ
3 252 023,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС-МОНТАЖБУД 3 253 090,00
UAH з ПДВ
3 253 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 13:27
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:25
кошторис
15 листопада 2019 13:25
Гарантія банку
15 листопада 2019 13:25
кошторис imd
15 листопада 2019 13:25
тендерна пропозиція
15 листопада 2019 13:25
Справка дфс
15 листопада 2019 13:25
Справка мвд
07 листопада 2019 13:27
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:25
тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 13:25
справка банк.pdf
07 листопада 2019 13:25
мат.техбаза питерская2.pdf
07 листопада 2019 13:25
протокол зборів пітерс 4_11.pdf
07 листопада 2019 13:25
лист згода з обробк.pdf
07 листопада 2019 13:25
Питерская.imd
07 листопада 2019 13:25
Паспорт код директора.pdf
07 листопада 2019 13:25
кошторис пітерська2.pdf
07 листопада 2019 13:25
Захист довкілля 2 .pdf
07 листопада 2019 13:25
Додаток 3 .pdf
07 листопада 2019 13:25
Додаток 2 .pdf
07 листопада 2019 13:25
Довідка довізвіл підпис 8_2.pdf
07 листопада 2019 13:25
Довідка гарантійний строк1 .pdf
07 листопада 2019 13:25
Довідка банкрутство .pdf
07 листопада 2019 13:25
аналог договір_.pdf
07 листопада 2019 13:25
Довідка антикоруп.pdf
07 листопада 2019 13:25
15_Ліцензія з додатком.pdf
07 листопада 2019 13:25
Графік Пітерська.pdf
07 листопада 2019 13:25
13_ фінансовий звіт.pdf
07 листопада 2019 13:25
ГАРАНТІЯ_649.2019-НГЕ_04.11.2019.7z
07 листопада 2019 13:25
Гар п.5 .pdf
07 листопада 2019 13:25
11_про 25 проц .pdf
07 листопада 2019 13:25
9довідка про не подання док..pdf
07 листопада 2019 13:25
Гар відповідність ДСТУ.pdf
07 листопада 2019 13:25
витяг пдв.pdf
07 листопада 2019 13:25
Виписка ЄДР.pdf
07 листопада 2019 13:25
5_лист про санкціії.pdf
07 листопада 2019 13:25
4_ лист гарант ст17.pdf
07 листопада 2019 13:25
2_2 статут.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 12:36
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:35
пропозиція переход.pdf
06 листопада 2019 12:35
паспорт директора.pdf
06 листопада 2019 12:35
невпливання на тендер.pdf
06 листопада 2019 12:35
НаказДиректор (1).pdf
06 листопада 2019 12:35
лицензия.pdf
06 листопада 2019 12:35
копія протоколу зборів.pdf
06 листопада 2019 12:35
ЦПД на робiтникiв.pdf
06 листопада 2019 12:35
інструмент.pdf
06 листопада 2019 12:35
Фінансові звіти.pdf
06 листопада 2019 12:35
Додаток 3 переход.pdf
06 листопада 2019 12:35
Додаток 2 переход.pdf
06 листопада 2019 12:35
субпідрядники.pdf
06 листопада 2019 12:34
договор аналогичные.pdf
06 листопада 2019 12:34
довідка фін звітність.pdf
06 листопада 2019 12:34
статут.pdf
06 листопада 2019 12:34
статут довідка.pdf
06 листопада 2019 12:34
ст17.pdf
06 листопада 2019 12:34
довідка статут (2).pdf
06 листопада 2019 12:34
санкції2.pdf
06 листопада 2019 12:34
гарантійний лист.pdf
06 листопада 2019 12:34
санкції.pdf
06 листопада 2019 12:34
Відомості статистика (1).pdf
06 листопада 2019 12:34
РІШЕННЯ ВЛАСНИКА.pdf
06 листопада 2019 12:34
витяг ПДВ (2).pdf
06 листопада 2019 12:34
протокол зборів.pdf
06 листопада 2019 12:34
Бенефіціар.pdf
06 листопада 2019 12:34
банк справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУД-ГРУП

ТОВ АС-МОНТАЖБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
Переможець 3 252 023,53
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
3 252 023,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
Додаток 3 План фінансування 23.12.19 (1).docx зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
Договірна ціна (1).xls зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
ПВЗ 1 Пітерська (зменш обсягів) 23.12.19 (1).doc зміни до договору
24 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:33
Договір 314 Пітерська.pdf укладений
25 листопада 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 3 136 292,36 грн. (три мільйони двісті п’ятдесят дві тисячі двадцять три гривні п’ятдесят три копійки), в тому числі ПДВ 20% 522 715,39 грн. (п’ятсот двадцять дві тисячі сімсот п'ятнадцять гривень 39 копійок)». 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 1.3. План фінансування (Додаток 3 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 136 292,36
UAH (в тому числі ПДВ 522 715,39 UAH)