Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугля кам'яне
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000556-c 89955edc2a3d49949c2545346a28f4d2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карамалак Олександр Васильович

+380525097679 possovet_olshanka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільшанська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04365595
Місцезнаходження: 26600, Україна , Кіровоградська обл., Вільшанка, Леніна 15
Контактна особа: Карамалак Олександр Васильович
+380525097679
possovet_olshanka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 14:29
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 14:29
Початок аукціону: 08 листопада 2019 14:47
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Товар повинен відповідати діючим нормам та стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 т
Вугіля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26600, Україна, Кіровоградська область, Вільшанка, Центральна 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:25
Додаток 4 Інформація про місце поставки.docx
22 жовтня 2019 14:25
Додаток 3 Проект договору.docx
22 жовтня 2019 14:25
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
22 жовтня 2019 14:25
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
22 жовтня 2019 14:25
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000029 ● 5450ad4382d9455480515dd6f002e069
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 12:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2019 № 58

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ


Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 24.10.2019 № 58

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-10-22-000556-c 21.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-24 12:33:17

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам’яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-22-000556-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-24 16:39:16

Рішення від 24.10.2019 р.

Відповідно до п.1 пп.2 ст. 31 Закону України " Про публічні закупівлі" - відмінити процедуру відкритих торгів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення виявлені в ході моніторингу - усунені шляхом відміни закупівлі.

2019-11-13 10:26:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-11-13 10:27:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2019 16:07
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.1 пп.2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
24 жовтня 2019 16:07
Рішення