Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000552-c ● 5a0f9e4ddd3d400f9289ad5f823c55da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 03494403 |
Вебсайт: | http://daso.archives.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Садова, будинок 49 |
Контактна особа: |
Сиротенко Катерина Миколаївна +380542619409 archive_sm@arch.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Садова, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 14:22 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:31
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваші питання надаємо інформацію.
1. Необхідність зазначення марки або моделі в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявною комп’ютерною технікою та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням даної комп’ютерної техніки.
2. Відповідно до розділу ІІ додатку 1 документації на закупівлю кожен Учасник обов’язково повинен зазначити торгівельну марку, виробника, країну походження та характеристику кожної зі складової товару.
3. До участі у закупівлі допускаються усі учасники, які подали свої пропозиції до закінчення строку їх подання, визначеного в оголошенні про проведення закупівлі, у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Усі цінові пропозиції будуть оцінюватись як остаточні.
1. Необхідність зазначення марки або моделі в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з метою забезпечення сумісності з наявною комп’ютерною технікою та унеможливлення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням даної комп’ютерної техніки.
2. Відповідно до розділу ІІ додатку 1 документації на закупівлю кожен Учасник обов’язково повинен зазначити торгівельну марку, виробника, країну походження та характеристику кожної зі складової товару.
3. До участі у закупівлі допускаються усі учасники, які подали свої пропозиції до закінчення строку їх подання, визначеного в оголошенні про проведення закупівлі, у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Усі цінові пропозиції будуть оцінюватись як остаточні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
21 498,00
UAH з ПДВ
|
20 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
21 036,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
21 999,00
UAH з ПДВ
|
21 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
22 764,00
UAH з ПДВ
|
22 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Переможець |
20 650,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
07 листопада 2019 13:46
|