Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні товари
Очікувана вартість
19 500,00 UAH
UA-2019-10-22-000549-a ● 601d1764475a469bbd25e33d223c2122
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Маріупольська камерна філармонія |
Код ЄДРПОУ: | 42089662 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Георгіївська буд.47 |
Контактна особа: |
Крячок Василь Михайлович +380970691125 filarmoniyamariupol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 14:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 14:59 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 19 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
Електричні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару, вказаної у видатковій накладній, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у Договорі, після поставки товару у повному обсязі на склад Покупця за його адресою . Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 14:55 |
Технічне завдання електричні товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 13:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. Пропозиції учасників будуть розглядатися із зазначенням ними конкретної торгової марки чи моделі запропонованого ними товару у своїх пропозиціях.
2) До участі в закупівлях допускаються ФОП неплатники ПДВ. До запропонованої в системі суми 20% Замовником не додаються. За результатами аукціону системою буде визначений Переможець та його пропозиція буде розглянута тендерним комітетом Замовника.
2) До участі в закупівлях допускаються ФОП неплатники ПДВ. До запропонованої в системі суми 20% Замовником не додаються. За результатами аукціону системою буде визначений Переможець та його пропозиція буде розглянута тендерним комітетом Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА |
17 422,00
UAH з ПДВ
|
17 422,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
18 124,98
UAH з ПДВ
|
18 124,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ |
18 850,00
UAH з ПДВ
|
18 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ |
19 300,00
UAH з ПДВ
|
19 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА #2005812364 |
Переможець |
17 422,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
07 листопада 2019 18:37
|