Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні товари
Очікувана вартість
19 500,00 UAH
UA-2019-10-22-000549-a 601d1764475a469bbd25e33d223c2122
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крячок Василь Михайлович

+380970691125 filarmoniyamariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Маріупольська камерна філармонія
Код ЄДРПОУ: 42089662
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Георгіївська буд.47
Контактна особа: Крячок Василь Михайлович
+380970691125
filarmoniyamariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 14:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 14:59
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 14:12
Очікувана вартість: 19 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
Електричні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару, вказаної у видатковій накладній, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у Договорі, після поставки товару у повному обсязі на склад Покупця за його адресою . Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:55
Технічне завдання електричні товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:27
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 13:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. Пропозиції учасників будуть розглядатися із зазначенням ними конкретної торгової марки чи моделі запропонованого ними товару у своїх пропозиціях.

2) До участі в закупівлях допускаються ФОП неплатники ПДВ. До запропонованої в системі суми 20% Замовником не додаються. За результатами аукціону системою буде визначений Переможець та його пропозиція буде розглянута тендерним комітетом Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА 17 422,00
UAH з ПДВ
17 422,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 18 124,98
UAH з ПДВ
18 124,98
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 18 850,00
UAH з ПДВ
18 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 19 300,00
UAH з ПДВ
19 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:02
Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 14:02
Декларація Лампи ЛЕД.pdf
28 жовтня 2019 14:02
Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 14:02
Цінова пропозиція 4643334.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 13:25
Технічні .pdf
29 жовтня 2019 13:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 жовтня 2019 09:19
Pasport 1ST.PDF
29 жовтня 2019 09:19
ID KOD.PDF
29 жовтня 2019 09:19
Vipiska2.PDF
29 жовтня 2019 09:19
Vityag.PDF
29 жовтня 2019 09:19
Pasport 12-13ST.PDF
29 жовтня 2019 09:19
ДОВІДКА документи.pdf
29 жовтня 2019 09:19
Vipiska.PDF
29 жовтня 2019 09:19
Витяг розширений.pdf
29 жовтня 2019 09:19
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
29 жовтня 2019 09:19
Pasport 2ST.PDF
29 жовтня 2019 09:19
Гарантія на документи.pdf
29 жовтня 2019 09:19
Dovidka SCHET.PDF

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
29 жовтня 2019 14:46
даю сгоду на обробку .pdf
29 жовтня 2019 14:46
согласие с договором.pdf
29 жовтня 2019 14:46
керівник.pdf
29 жовтня 2019 14:46
без печати.pdf
29 жовтня 2019 14:46
справка.pdf
29 жовтня 2019 14:46
инн .pdf
29 жовтня 2019 14:46
паспорт 3.pdf
29 жовтня 2019 14:46
паспорт 2.pdf
29 жовтня 2019 14:46
паспорт 1 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА

ТОВ "Епіцентр К"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА
#2005812364
Переможець 17 422,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 11:38

Документи

31 жовтня 2019 11:38
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУКАШ СВІТЛАНА СТЕПАНІВНА
#2005812364
17 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 11:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 листопада 2019 18:37