Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 42120000-6 Насоси та компресори
Очікувана вартість
3 463 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000479-c a59c99dbf0ee45abb5c232a42c04ac7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безушенко Ольга Олександрівна

(04593) 4-26-80 o.bezushenko@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Безушенко Ольга Олександрівна
(04593) 4-26-80
o.bezushenko@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 11:47
Очікувана вартість: 3 463 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Установка компресорна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Установка компресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно кваліфікаційних вимог що обмежують конкуренцію
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:23
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:38
Шановний замовник, наше підприємство має намір прийняти учать у даній закупівлі. Згідно наданої Замовником технічної специфікації закуповується установка компресорна 3ВШ 1,6-2,3/230 УХЛ4 без можливості запропонування еквіваленту, у звязку з відсутністью вираза "або еквівалент". Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У звязку з чим просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та внести вираз "або еквівалент", для усунення вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо строку постачання
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:38
Згідно тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі виконати постачання компресорної установки в строк до 12.12.2019 року, що фізично не можливо зробити у такі стислі строки, ні виробнику, ні постачальнику. Дата аукціону, при відсутності вимог та скарг на умови тендерної документації становить 08.11.2019 року, технічна оцінка пропозицій згідно до Закону України "Про публічні закупівлі" може зайняти до 20 днів, плюс строк для визначення переможця з пропозицією шо влаштує Замовника, плюс наявність скарг від Участників закупівлі (які значно вплинуть строк постачання), плюс строк для заключення договору постачання у суворій відповідності до Закону.... Всі ці фактори у сукупності просто фізично унеможливлюють виготовлення та постачання даної компресорної установки у зазначені строки до 12.12.2019 року. Просимо Вас скоригувати строк постачання та внести до тендерної документації вимогу "виконати постачання компресорної установки протягом 60 днів з моменту заключення договору". Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000026 ● ee36bccab6cb4b79936d87f1ce563053
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-22-000479-c 22.10.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Направляємо аргументовані заперечення до висновку ДАСУ

2019-12-26 16:53:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ від 21.12.2019 про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 27 грудня 2019

Документи:

27 грудня 2019 15:16
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:20
Позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "АТЕН" 3 250 000,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплітех" 3 457 500,00
UAH з ПДВ
3 457 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:14
Статут ТОВ НВП АТЕН_2019.pdf
06 листопада 2019 16:14
Сертифікат дилера.pdf
06 листопада 2019 16:14
Опис предмету закупівлі.pdf
06 листопада 2019 16:14
Наказ на директора.PDF
06 листопада 2019 16:14
Каталог_ВНИИ_Nicmas_.pdf
06 листопада 2019 16:14
ИСО 9001 ИСМ.PDF
06 листопада 2019 16:14
ИСО 14001 ИСМ.PDF
06 листопада 2019 16:14
Дод.4 (Гарант. лист).pdf
06 листопада 2019 16:14
Дод. 2 (Технічка).pdf
06 листопада 2019 16:14
Довідка Ст. 17.pdf
06 листопада 2019 16:14
Гарантія 15686-19.7z
06 листопада 2019 16:14
Аналог. договір.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 12:55
св-во плат ПДВ.pdf
21 листопада 2019 12:55
довідка про банкрутство.pdf
21 листопада 2019 12:55
Довідка МВС.pdf
21 листопада 2019 12:55
Довідка ДФС.pdf
21 листопада 2019 12:55
Довідка ДФС.p7s
15 листопада 2019 12:50
Специфікація за аукціоном.pdf
06 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:36
9.1 Деклараії на ЗВШ.pdf
06 листопада 2019 14:36
9 Сертифікат Ділера.pdf
06 листопада 2019 14:36
4 Тех спец за дод 2.pdf
06 листопада 2019 14:36
8 Довідка про учасника.pdf
06 листопада 2019 14:36
6 Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2019 14:36
5 Прово підпису.pdf
06 листопада 2019 14:36
3 Довідка по Ст 17 зведена.pdf
06 листопада 2019 14:36
22097_КОМПЛIТЕХ_Гарантiя_06_11_2019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "АТЕН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплітех"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "АТЕН"
#38871512
Відхилено 3 250 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 12:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплітех"
#21614048
Переможець 3 457 500,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплітех"
#21614048
3 457 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 09:55
Скан. Дог. 19-0833-2.tif укладений
03 грудня 2019 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 457 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 576 250,00 UAH)