Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, філе куряче охолоджене (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Fresh beef chilled, fresh pork chilled lean, broiler chilled, chicken chilled (source of funding: local budget)
Очікувана вартість
59 492 960,00 UAH
UA-2019-10-22-000446-c de09835fbba44826a0a57ef85e40f1e0
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Communal establishment is "Center of financing and economic activity of establishments of the system of formation of the Kyivskiy district of Odesa"
National ID: 40703015
Contact point: Kolivushko Svitlana
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 13:17
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 13:17
Початок аукціону: 11 грудня 2019 12:40
Початок аукціону: 11 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 59 492 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 478,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1784788.8 UAH
Publication date: 22 жовтня 2019 13:12
Enquiries until: 12 листопада 2019 13:17
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 13:17
Planned auction date: 11 грудня 2019 12:40

Information

Estimated total value: 59 492 960 UAH including VAT
Minimal lowering step: 178 479 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
419700 кг
Яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, філе куряче охолоджене (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Київського району м.Одеси
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Fresh beef chilled, fresh pork chilled lean, broiler chilled, chicken chilled (source of funding: local budget)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:13
Проект рамкової угоди.docx
22 жовтня 2019 13:13
Мясо.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-000446-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП, Код ЄДРПОУ:40464816
Дата подання: 15 листопада 2019 17:31
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури закупівлі за рамковою угодою та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог законодавства
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 10:44
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв‘язку з втратою комерційного інтересу до процедури закупівлі та іншими обтсавинами, відкликаємо скаргу та просимо залишити скаргу без розгляду та не розглядати
Дата: 20 листопада 2019 18:14
рішення від 19.11.2019 № 16897.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 10:44
Інформація про перенесення розгляду скарги № 10841.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 20:29
Рішення від 02.12.2019 № 17791.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 16:31

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:31
Скарга
15 листопада 2019 17:31
ДСТУ 4589 2006 яловичина
15 листопада 2019 17:31
Договір оренда склада 010219

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 10:44
рішення від 19.11.2019 № 16897.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000034 ● 65dee49008514c87b3c97a7f823c6ba9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
45. UA-2019-10-22-000446-c 22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:57:29

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, філе куряче охолоджене 419700 кг), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-000446-c, дата оприлюднення 22.10.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю
у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 27.02.2018 № РН-22582, від 22.03.2018 № РН-0030040, від 26.04.2018 № РН-0042674, від 17.05.2018 № 0048903, від 26.06.2018 № РН-0064185, від 12.07.2018 № РН-0068711, від 06.09.2018 № РН-0087644 на загальну суму за Договором про закупівлю товарів від 26.02.2018 № 12П – 27 996,13 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1324 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 8 про внесення змін до Договору № 12П про закупівлю товарів від 11.11.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 5 602 269,96 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам абзаців 1 та 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно довідки про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності від 11.11.2019 № 1307 загальна площа складських приміщень, які розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 610,8 м2, що також підтверджується технічним паспортом, договором купівлі-продажу частини нерухомого майна від 28.02.2018 та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.02.2019 № 115639178, а згідно пункту 1.1 договору на санітарну обробку складських приміщень від 01.09.2018 № 1564, що надано учасником у складі тендерної пропозиції, об’єм робіт щодо дезінсекції, дератизації та дезінфекції складського приміщення, що розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Моторна, 8-С – нараховує 400 м2?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-19 16:08:26

Відповідь замовника на запит

У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 грудня 2019
UA-2019-10-22-000446-cde09835fbba44826a0a57ef85e40f1e0
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ Лекка Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:03
Документи ТОВ ЛЕККА 6.zip
18 листопада 2019 17:02
Документи ТОВ ЛЕККА 5.zip
18 листопада 2019 17:02
Документи ТОВ ЛЕККА 4.zip
18 листопада 2019 17:02
Документи ТОВ ЛЕККА 3.zip
18 листопада 2019 17:02
Документи ТОВ ЛЕККА 2.zip
18 листопада 2019 17:02
Документи ТОВ ЛЕККА 1.zip

Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
12 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:44
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:44
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:43
Довідки санобробка.pdf
22 листопада 2019 09:43
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:14
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:14
6.Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:14
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:14
4.Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:14
2.Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:14
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:14
3.1. Тех.вимоги част.1.pdf

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:51
Довідки МВС та ДПС.pdf
22 листопада 2019 02:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:36
Декларації виробника.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток №2)_К.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток №1)_К_(Н9).pdf

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:56
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:59
3. МТБ Моторна Київський.pdf
22 листопада 2019 11:59
1.НАССР Київський.pdf
22 листопада 2019 11:59
2.Гарантія мясо Киевский.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лекка

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 58 496 910,00
UAH з ПДВ
58 496 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 59 007 870,00
UAH з ПДВ
59 007 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 59 120 460,00
UAH з ПДВ
59 120 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
12 грудня 2019 19:06
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:44
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:44
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:43
Довідки санобробка.pdf
22 листопада 2019 09:43
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:14
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:14
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:14
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:14
6.Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:14
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:14
4.Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:14
2.Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:14
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:14
3.1. Тех.вимоги част.1.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:56
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:59
3. МТБ Моторна Київський.pdf
22 листопада 2019 11:59
1.НАССР Київський.pdf
22 листопада 2019 11:59
2.Гарантія мясо Киевский.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:51
Довідки МВС та ДПС.pdf
22 листопада 2019 02:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:36
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:36
Декларації виробника.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток №2)_К.pdf
22 листопада 2019 02:36
Документи (додаток №1)_К_(Н9).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 58 496 910,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:13
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 59 007 870,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:15
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 59 120 460,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 58 496 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 59 007 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 59 120 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 28 грудня 2019 00:04
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, філе куряче охолоджене (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 10:52
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 грудня 2019 10:52
Протокол