Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок безперебійного живлення
Очікувана вартість
115 182,00 UAH
UA-2019-10-22-000438-c 035013ad96314ef9b16f84fc02e035cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:49
Очікувана вартість: 115 182,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 151,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Блок безперебійного живлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 шт
Блок безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:06
ТД блок безперебійного живлення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 13:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Так, на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Тендерна документація містить технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
2. У пункті третьому частини другої статті 22 Закону зазначено, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. У свою чергу у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
З огляду на вищесказане учасники можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях які відповідають технічній специфікації предмета закупівлі.
3. Відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" 86 900,00
UAH
86 900,00
UAH
Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс 96 775,00
UAH
94 405,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 99 907,35
UAH
95 586,05
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 102 700,00
UAH
102 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 12:37
Dovidka_19316425700320928209.pdf
08 листопада 2019 13:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ2.pdf
06 листопада 2019 13:02
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:01
статут 2019.pdf
06 листопада 2019 13:01
ст. 17.pdf
06 листопада 2019 13:01
свідоцтво ПДВ.pdf
06 листопада 2019 13:01
Наказ про призначення.pdf
06 листопада 2019 13:01
Лист-відгук.pdf
06 листопада 2019 13:01
згода на обробку.pdf
06 листопада 2019 13:01
Захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 13:01
Довідка про досвід.pdf
06 листопада 2019 13:01
Довідка право підпису.pdf
06 листопада 2019 13:01
Відомості.pdf
06 листопада 2019 13:01
(LP_650_850VA-PS-6PS)_manual.pdf
06 листопада 2019 13:01
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 10:35
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:13
Відомості про Учасника.pdf
05 листопада 2019 16:20
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:18
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 16:18
Інструкція користувача.pdf
05 листопада 2019 16:18
Декларація ББЖ.pdf
05 листопада 2019 16:18
Лист-згода на обробку даних.pdf
05 листопада 2019 16:18
Наказ про призначення.pdf
05 листопада 2019 16:18
Протокол.pdf
05 листопада 2019 16:18
Статут БМС оригінал.pdf
05 листопада 2019 16:18
Довідка ст 17.pdf
05 листопада 2019 16:18
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2019 16:18
Технічна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 16:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 06:43
Електронний підпис
06 листопада 2019 06:42
Відгук м. Київ оригінал.pdf
06 листопада 2019 06:42
Відгук м. Дніпро оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"

ТОВ БМС-Лайн Сервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
Переможець 86 900,00
UAH
11 листопада 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
86 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 17:10
Дог. 19-78 - 0005.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0007.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0006.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0003.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0004.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0002.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09
Дог. 19-78 - 0001.jpg укладений
22 листопада 2019 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 104 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 380,00 UAH)