Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Йогурти питні, кефір, ряжанка, сметана (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Drinking yoghurts, yogurt, yogurt, sour cream (source of funding: local budget)
Очікувана вартість
5 864 300,00 UAH
UA-2019-10-22-000430-c 664876bc015b4b2ebfb84c1e1cfaa872
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Communal establishment is "Center of financing and economic activity of establishments of the system of formation of the Kyivskiy district of Odesa"
National ID: 40703015
Contact point: Kolivushko Svitlana
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 13:07
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 13:07
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:43
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:43
Очікувана вартість: 5 864 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 592,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 175929 UAH
Publication date: 22 жовтня 2019 13:02
Enquiries until: 12 листопада 2019 13:07
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 13:07
Planned auction date: 03 грудня 2019 11:43

Information

Estimated total value: 5 864 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 593 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102500 кг
Йогурти питні, кефір, ряжанка, сметана (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Київського району м.Одеси
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Drinking yoghurts, yogurt, yogurt, sour cream (source of funding: local budget)
CPV: 15550000-8
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:03
Проект рамкової угоди.docx
22 жовтня 2019 13:03
Молочнi продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Позиції за закупівлею
Дата подання: 22 жовтня 2019 15:40
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 13:24
Чи можливо розділити на окремі лоти позиції за закупівлею?Окремо сметану, окемо кефір, окремо ряжанку,окремо йогурти?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок) предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Керуючись вимогами Порядку та листом роз’ясненням Мінекономрозвитку «Щодо укладання та виконання рамкових угод» №3304-04_22470-06 від 29.05.2019 року, замовником визначено предмет цієї закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (йогурти питні, кефір, ряжанка, сметана).
Оскільки визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) для здійснення закупівель за рамковими угодами Порядком не передбачено, закупівля за визначеним замовником предметом закупівлі буде здійснюватися в цілому без поділу на лоти, про що зазначено у тендерній документації (див. п.п.4.2 п.4 Інформація про предмет закупівлі).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000019 ● eec4fed5e1f042ceaddfe823ac3a4840
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 473
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
43. UA-2019-10-22-000430-c 22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 16:45:51

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні (йогурти питні, кефір, ряжанка, сметана 102500 кг), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-000430-c, дата оприлюднення 06.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю
у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну від 06.09.2018 № 10716 на загальну суму за Договором про закупівлю товарів від 16.04.2018 № 18П – 390,24 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1323 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 6 про внесення змін до Договору № 18П про закупівлю товарів від 16.04.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 417 059,05 грн, тим самим не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-19 16:05:38

Відповідь замовника на запит

У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2019
UA-2019-10-22-000430-c664876bc015b4b2ebfb84c1e1cfaa872
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ Лекка Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 листопада 2019 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 16:26
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА -6.zip
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА 5.zip
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА 4.zip
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА 3.zip
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА 2.zip
18 листопада 2019 16:23
Документи ТОВ ЛЕККА 1.zip

Документи

22 листопада 2019 13:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:28
Довідка МВС 24.11.19.pdf
21 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:15
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
21 листопада 2019 18:13
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:13
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:12
Довідки БАНКА 20.11.19.pdf
21 листопада 2019 18:12
Декларації виробника.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток №2)_К.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток №1)_К_(Н9).pdf

Документи

22 листопада 2019 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:40
Довідки санобробка.pdf
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:10
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:10
6.Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:10
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:10
4.Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:10
2.Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:10
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:10
3.1. Тех.вимоги част.1.pdf

Документи

22 листопада 2019 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:01
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 11:54
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:54
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:50
3. МТБ Моторна Київський.pdf
22 листопада 2019 11:48
1.НАССР Київський.pdf
22 листопада 2019 11:48
2.Гарантія Киевский молочні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лекка

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 5 790 900,00
UAH з ПДВ
5 790 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 5 804 850,00
UAH з ПДВ
5 804 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 5 859 000,00
UAH з ПДВ
5 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
05 грудня 2019 11:28
Довідка МВС 24.11.19.pdf
21 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:15
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
21 листопада 2019 18:13
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:13
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:12
Довідки БАНКА 20.11.19.pdf
21 листопада 2019 18:12
Декларації виробника.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток № 4, №5)_К.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток №2)_К.pdf
20 листопада 2019 13:34
Документи (додаток №1)_К_(Н9).pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:01
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 11:54
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:54
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:50
3. МТБ Моторна Київський.pdf
22 листопада 2019 11:48
1.НАССР Київський.pdf
22 листопада 2019 11:48
2.Гарантія Киевский молочні.rar

Публічні документи

04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:40
Довідки санобробка.pdf
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:10
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:10
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:10
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:10
6.Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:10
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:10
4.Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:10
2.Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:10
3.2.Тех.вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:10
3.1. Тех.вимоги част.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 5 790 900,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:52
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 5 804 850,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:52
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 5 859 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 5 790 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 5 804 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 5 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 20 грудня 2019 00:01
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Йогурти питні, кефір, ряжанка, сметана (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 16:08
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
19 грудня 2019 16:07
Протокол