Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене)(джерело фінансування, кошти місцевого бюджету)
Meat (fresh chilled beef, fresh pork chilled lean, chicken broiler chilled, chicken chilled (quarter back), chicken chilled) (funding source, local budget)
Очікувана вартість
54 035 200,00 UAH
UA-2019-10-22-000415-c 995253cd59264a15a4ed14c3ce5a1dca
Укладання рамкової угоди    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
наразі немає жодного відбору

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI MI Communal establishment is "Center of financing and economic activity of establishments of the system of formation of the Suvorovskiy district of Odesa"
National ID: 40703235
Contact point: Zheleznyak Svetlana Vitalievna
+380482340480
nkholodniak@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:34
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:34
Очікувана вартість: 54 035 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 4
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1621056 UAH
Publication date: 22 жовтня 2019 12:53
Enquiries until: 12 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 18:00
Planned auction date: 05 грудня 2019 11:34

Information

Estimated total value: 54 035 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 162 105 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %
Count of parties to sign framework agreement: 4
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Закупівля 2020-2023 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
372000 кг
М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене)(джерело фінансування, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеса
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Meat (fresh chilled beef, fresh pork chilled lean, chicken broiler chilled, chicken chilled (quarter back), chicken chilled) (funding source, local budget)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:53
рамкова угода.docx
22 жовтня 2019 12:53
М_ясо.docx
25 жовтня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:53
рамкова угода.docx
22 жовтня 2019 12:53
М_ясо.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-000415-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП, Код ЄДРПОУ:40464816
Дата подання: 15 листопада 2019 17:27
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури закупівлі за рамковою угодою та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог законодавства
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 10:53
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв‘язку з втратою комерційного інтересу до процедури закупівлі та іншими обтсавинами, відкликаємо скаргу та просимо залишити скаргу без розгляду та не розглядати
Дата: 20 листопада 2019 18:17
рішення від 19.11.2019 № 16913 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 10:52
рішення від 26.11.2019 № 17408.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 21:46

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:27
Скарга
15 листопада 2019 17:27
Договір оренда склада 010219
15 листопада 2019 17:27
ДСТУ 4589 2006 яловичина

Документи Органу Оскарження

27 листопада 2019 21:46
рішення від 26.11.2019 № 17408.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000044 ● 41ee0c9a7dd14e4c9dbb4c636f11a29e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
70. UA-2019-10-22-000415-c
22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-16 17:09:19

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом закупівлі: предметом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-000415-c, дата оприлюднення 22.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 27.02.2018 № РН-0022582, від 22.03.2018 № РН-0030040, від 26.04.2018 № РН-0042674, від 17.05.2018 № РН-0048903, від 26.06.2018 № РН-0064185, від 12.07.2018 № РН-0068711, від 06.09.2018 № РН-0087644 на загальну суму за Договором від 26.02.2018 № 12П – 27996,13 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1478 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 8 про внесення змін до Договору № 12П про закупівлю товарів від 26.02.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 5602269,96 грн, тим самим не підтверджено повне виконання аналогічного договору? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-19 14:09:02

Пояснення

У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги.
Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 листопада 2019
UA-2019-10-22-000415-c995253cd59264a15a4ed14c3ce5a1dca
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Учасник Документи Рішення
ТОВ Лекка Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2019 21:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 17:14
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 6.zip
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 5.zip
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 4.zip
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 3.zip
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 2.zip
18 листопада 2019 17:14
Документи ТОВ ЛЕККА 1.zip

Документи

27 листопада 2019 21:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 грудня 2019 17:38
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:38
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:55
Довідки санобробка.pdf
22 листопада 2019 09:55
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:25
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:25
6. Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:25
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:25
4. Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:25
2. Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:25
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:25
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Документи

27 листопада 2019 21:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 19:31
Довідка МВС 24.11.19.pdf
22 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:42
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:42
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:41
Декларації виробника.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток № 4, №5)_С.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток №2)_С.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток №1)_С_(Н9).pdf

Документи

27 листопада 2019 21:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:00
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:56
3. МТБ Моторна Суворовський.pdf
22 листопада 2019 13:56
1.НАССР Суворовський.pdf
22 листопада 2019 13:56
2.Гарантія мясо Суворовский.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лекка

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 53 395 200,00
UAH з ПДВ
53 395 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 53 636 400,00
UAH з ПДВ
53 636 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 54 019 200,00
UAH з ПДВ
54 019 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 17:38
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:38
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:55
Довідки санобробка.pdf
22 листопада 2019 09:55
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.zip
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:25
Ліцензія банку.pdf
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода.zip
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода 2898.pdf..P7S
21 листопада 2019 16:25
Довіреність Свобода 2898.pdf
21 листопада 2019 16:25
Банківська гарантія.zip
21 листопада 2019 16:25
6. Інші документи.pdf
21 листопада 2019 16:25
5.Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:25
4. Повноваження.pdf
21 листопада 2019 16:25
2. Відповідність ст.17.pdf
21 листопада 2019 16:25
3.2.Технічні вимоги част.2.pdf
21 листопада 2019 16:25
3.1.Технічні вимоги част.1.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:00
Документи переможця.pdf
22 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:56
3. МТБ Моторна Суворовський.pdf
22 листопада 2019 13:56
1.НАССР Суворовський.pdf
22 листопада 2019 13:56
2.Гарантія мясо Суворовский.rar

Публічні документи

06 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 19:31
Довідка МВС 24.11.19.pdf
22 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:42
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:42
Електронний підпис
22 листопада 2019 02:41
Декларації виробника.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток № 4, №5)_С.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток №2)_С.pdf
22 листопада 2019 02:41
Документи (додаток №1)_С_(Н9).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 53 395 200,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:09
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Переможець 54 019 200,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:16
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 53 636 400,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 53 395 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 54 019 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 53 636 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 22 грудня 2019 00:04
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене)(джерело фінансування, кошти місцевого бюджету)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником "Не зазначено"

Рамкова угода

Статус:
Неукладена рамкова угода з інших причин


Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 16:20
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги. Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
19 грудня 2019 16:19
Протокол 286.pdf
19 грудня 2019 16:19
Відміна процедури закупівель