Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Meat (fresh chilled beef, fresh pork chilled lean, chicken broiler chilled, chicken chilled (quarter back), chicken chilled) (funding source, local budget)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Контактна особа: |
Павленко Світлана Станіславівна +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MI MI Communal establishment is "Center of financing and economic activity of establishments of the system of formation of the Suvorovskiy district of Odesa" |
National ID: | 40703235 |
Contact point: |
Zheleznyak Svetlana Vitalievna +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 11:34 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 54 035 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 4 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 4 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1621056 UAH |
Publication date: | 22 жовтня 2019 12:53 |
Enquiries until: | 12 листопада 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2019 18:00 |
Planned auction date: | 05 грудня 2019 11:34 |
Information
Estimated total value: | 54 035 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 162 105 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 4 |
Agreement duration: | 4 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) на протязі 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 12:53 |
рамкова угода.docx | |
22 жовтня 2019 12:53 |
М_ясо.docx |
25 жовтня 2019 11:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2019 12:53 |
рамкова угода.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 12:53 |
М_ясо.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2019 17:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000044 ● 41ee0c9a7dd14e4c9dbb4c636f11a29e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
70. UA-2019-10-22-000415-c
22.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-16 17:09:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом закупівлі: предметом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-22-000415-c, дата оприлюднення 22.10.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності, не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 27.02.2018 № РН-0022582, від 22.03.2018 № РН-0030040, від 26.04.2018 № РН-0042674, від 17.05.2018 № РН-0048903, від 26.06.2018 № РН-0064185, від 12.07.2018 № РН-0068711, від 06.09.2018 № РН-0087644 на загальну суму за Договором від 26.02.2018 № 12П – 27996,13 грн, а згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1478 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 8 про внесення змін до Договору № 12П про закупівлю товарів від 26.02.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 5602269,96 грн, тим самим не підтверджено повне виконання аналогічного договору? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-19 14:09:02
Пояснення
У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги.
Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Лекка | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
53 395 200,00
UAH з ПДВ
|
53 395 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
53 636 400,00
UAH з ПДВ
|
53 636 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
54 019 200,00
UAH з ПДВ
|
54 019 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
53 395 200,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:09
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Переможець |
54 019 200,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:16
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
53 636 400,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:16
|
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені (чверть задня), філе куряче охолоджене)(джерело фінансування, кошти місцевого бюджету) | ||
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | "Не зазначено" |
Рамкова угода
Статус:Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 грудня 2019 16:20 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з тим, що вказані порушення усунути неможливо, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен відмінити торги. Враховуючи викладене, торги будуть відмінені на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
19 грудня 2019 16:19
|
Протокол 286.pdf |
19 грудня 2019 16:19
|
Відміна процедури закупівель |