Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори ДК 021:2015: 38430000-8 (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний;35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000375-a 7a38203717d64121b6bab0f190a57221
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басараб Ольга Георгіївна

03131(5-50-28) olja.gudachok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
03131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


лот №1- код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний) - автоматичний гематологічний аналізатор Abacus 3 CT або еквівалент;

лот №2- код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35774-аналізатор сечі,напівавтоматизований)
-аналізатор сечі URI-TEX 300 або еквівалент;
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

22 жовтня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:53
Проект договору (1).docx
22 жовтня 2019 12:53
дкт – аналізатори.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.код ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний) - автоматичний гематологічний аналізатор Abacus 3 CT або еквівалент
Опис предмету закупівлі:
(НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний) - автоматичний гематологічний аналізатор Abacus 3 CT або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 листопада 2019 12:38
Закінчення: 07 листопада 2019 13:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Детектори та аналізатори (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35476-аналізатор гематологічний IVD,автоматичний) - автоматичний гематологічний аналізатор Abacus 3 CT або еквівалент (джерело фінансування закупівлі-кошти міського бюджету,спеціальний фонд)
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІНКРО МЕДИКА" 225 504,00
UAH з ПДВ
225 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Буднік Оксана Ярославівна 295 100,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАРАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 292 000,00
UAH з ПДВ
292 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 11:12
Статут.pdf
06 листопада 2019 11:12
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
06 листопада 2019 11:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 листопада 2019 11:12
Рішення.pdf
06 листопада 2019 11:12
паспорт (2018).pdf
06 листопада 2019 11:12
Наказ.pdf
06 листопада 2019 11:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2019 11:12
Витяг 2019.pdf
06 листопада 2019 11:12
Повноваження переклад.pdf
06 листопада 2019 11:12
Повноваження.pdf
06 листопада 2019 11:12
Еквівалент.pdf
06 листопада 2019 11:12
Лист щодо апробації.pdf
06 листопада 2019 11:12
Гарантійні зобов’язання.pdf
06 листопада 2019 11:12
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2019 11:12
Авторизаційний лист.pdf
06 листопада 2019 11:12
Сертификат инженера_Эрба.pdf
06 листопада 2019 11:12
Посібник користувача ELITE 3.pdf
06 листопада 2019 11:12
Технічні документи.pdf
06 листопада 2019 11:12
Кваліфікація.pdf
06 листопада 2019 11:12
Довідка з банку.pdf
06 листопада 2019 11:12
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 11:12
Стаття 17 Додаток 4.pdf
06 листопада 2019 11:12
Накладні-специфікації.pdf
06 листопада 2019 11:12
Договір 266+ДУ.pdf
06 листопада 2019 11:12
Договір 204-28.11.2017.pdf
06 листопада 2019 11:12
Стаття 16 Додаток 3.pdf
06 листопада 2019 11:12
Технічні вимоги Додаток 2.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 10:32
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 10:32
Кваліфікаційні документи.pdf
05 листопада 2019 10:32
Технічні документи.pdf
05 листопада 2019 10:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІНКРО МЕДИКА"

ФОП Буднік Оксана Ярославівна

ФОП БАРАНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІНКРО МЕДИКА"
#33985407
Переможець 225 504,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СІНКРО МЕДИКА"
#33985407
225 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 12:20
ДУ № 4 (1).PDF зміни до договору
26 лютого 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 17:15
08-21-286 №3 (1).PDF зміни до договору
03 лютого 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:24
№ 2 від 08-21-286 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2019 17:24
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 12:59
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
02 грудня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 11:54
Угода № 08-21-286.PDF укладений
25 листопада 2019 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору,Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.1.2. та викласти в редакції відповідно до додаткової угоди № 1 від 02.12.2019 року (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору п.4.1.,сторони дійшли згоди щодо внесення змін в частині терміну дії договору,та викласти в редакції відповідно до укладеної додаткової угоди та внести зміни до ціни договору в частині терміну фінансування ,відповідно до укладеної додаткової угоди за №2 (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-286
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору,у зв'язку з зміною банківських реквізитів замовника,сторони дійшли згоди щодо внесення змін до розділу ХІV. "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" відповідно до укладеної додаткової угоди за №3 від 03.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 08-21-286
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору,у звязку з зміною реквізитів замовника,сторони дійшли згоди щодо внесення змін до розділу 14."Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" в частині розрахункового рахунку відповідно до укладеної додаткової угоди за № 4 від 24.02.2020 року (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-286
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 225 504,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 752,60 UAH)