Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cleaning services (Cleaning services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Контактна особа: |
Сорока Інна Володимирівна +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ісько Катерина Василівна (044) 406-30-03 isko-ev@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Joint Stock Company "Ukrtransgaz" Branch "Production Technical Repair Division "Ukrgazenergoservice" |
National ID: | 00156127 |
Contact point: |
Soroka Inna Volodimirivna +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Additional contacts: |
Isko Kateryna Vasylivna (044) 406-30-03 isko-ev@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 5 313 270,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 133,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 жовтня 2019 11:30 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 5 313 271 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 133 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Джерело фінансування: кошти Товариства.
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-002401-a.
Financing source of procurement - Company funds.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | щомісячно шляхом оплати фактично наданих послуг не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_8.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_7.xls | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_6б.xlsx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_6а.xls | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_5.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_4.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_3.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_2а.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_2.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД додаток_1.docx | |
22 жовтня 2019 11:27 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Аналізом документів, що стосуються згаданої вимоги ПП «Єврохім Одеса», встановлено наступне.
Відповідно до абз. 3 п.п. 3.2. п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)», Учасник, у складі документів, що підтверджують правомочність керівника, серед іншого, повинен завантажити «Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)».
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП «Єврохім Одеса» завантажено скан – копії «Статуту», затвердженого рішенням загальних зборів Власника від 19.02.2018, що не містить відмітки державного реєстратора, а також «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи», сформованого 19.02.2018 та підписаного державним реєстратором Родоман І.А.
Одночасно, ПП «Єврохім Одеса» у складі тендерної пропозиції не завантажено скан – копію довідки Учасника в довільній формі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України, як це вимагається абз. 3 п.п. 3.2. п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на викладене, надання ПП «Єврохім Одеса» Статуту підприємства без відмітки державного реєстратора з одночасним не наданням довідки Учасника в довільній формі з кодом адміністративних послуг для отримання доступу до чинних установчих документів на веб-порталі Міністерства юстиції України не може бути прийняте як належне виконання Учасником вимог п.п. 3.2. п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Разом з тим, у випадку ігнорування нашої вимоги ТОВ «ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К» буде змушена звернутись до Антимонопольного Комітету України за захистом порушеного права.
Аналізом документів, що стосуються згаданої вимоги ТОВ «Територія чистоти к», встановлено наступне.
Відповідно до абз. 3 п.п. 3.2. п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)», Учасник, у складі документів, що підтверджують правомочність керівника, серед іншого, повинен завантажити «Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)».
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Територія чистоти к» завантажено скан – копії «Статуту ТОВ Територія чистоти К (нова редакція)», що не містить відмітки державного реєстратора, а також «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», сформованого 23.01.2019 та підписаного державним реєстратором Циганюк І.Ю.
Одночасно, ТОВ «Територія чистоти к» у складі тендерної пропозиції не завантажено скан – копію довідки Учасника в довільній формі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України, як це вимагається абз. 3 п.п. 3.2. п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на викладене, надання ТОВ «Територія чистоти к» Статуту підприємства без відмітки державного реєстратора з одночасним не наданням довідки Учасника в довільній формі з кодом адміністративних послуг для отримання доступу до чинних установчих документів на веб-порталі Міністерства юстиції України не може бути прийняте як належне виконання Учасником вимог п.п. 3.2. п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 грудня 2019 13:51
Дата подання: 22 грудня 2019 15:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000069 ● da0b25e9d3054d3b9f300059f2b03a52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-22-000265-c 22.10.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-07 13:41:27
Запит про надання пояснень
1. Чому вами було прийняте рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА»?
2. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-09 14:15:10
Щодо надання пояснень
Щодо електронного запиту стосовно моніторингу ДАСУ (далі – Запит), поданого 07.04.2020р., по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c), вважаємо необхідним надати наступні відповіді- пояснення по суті, які наведені нижче (в частині кожного окремого питання):
1) в частині питання «1. Чому вами було прийняте рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА»? ».
Щодо відхилення тендерних пропозиції
Рішення щодо відхилення тендерних пропозицій, зазначених в Запиті ДАСУ, зокрема ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА», прийнято тендерним комітетом Замовника по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Аргументація та причини відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» зазначено відносно кожного із учасників торгів в сформованому електронною системою закупівель протоколі розгляду тендерних пропозицій (скан-копія якого додається).
2). в частині питання «2. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro?».
Щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозиції
За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c) Замовником складено протокол розгляду тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №3201/19/25/1268-р) за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490, інформація з якого була зазначена при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону, щодо кожного з учасника торгів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, що підтверджується наступними документами:
1) сформованою системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників формою протоколу розгляду тендерних пропозицій (скан-копія додається);
2) листом торгівельного майданчика ТОВ «Смарттендер» від 09.04.2020р. №267, (скан-копія додається);
3) оновленим оголошенням про проведення відкритих торгів, в частині зміненої (нової) дати та часу проведення аукціону (24.12.2019р. о 12:39), сформованим центральною базою даних після оприлюднення інформації щодо розгляду тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що починаючи з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників торгів, що підтверджується посиланням на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом ДП “ПРОЗОРРО” від 30.08.2019р. №206/2476/04 (скан-копія додається).
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо.
Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників.
Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні на торгівельному майданчику кабінету замовника, відповідно, скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій:
- допустити до аукціону (другого етапу)
- відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції).
Відповідно, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "СЕНТАМ", ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К", ПП "ТЕХНО-КЛІН", ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ", ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" - відхилені, а пропозиції ТОВ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ", ПП "КЛІНІНГ-ПРО", ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС-2018" - допущені до участі в аукціоні (скан-копія сформованого центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» протоколу розгляду тендерних пропозицій, яка містить інформацію щодо розгляду відносно кожного учасника процедури закупівлі, додається).
Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-000265-c) системою автоматично сформовано протокол розгляду та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (рішення оприлюднено 18.12.2019р., а нову дату аукціону сформувала система на 24.12.2019р., скан-копія додається).
Тобто, після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду стадія процедури закупівлі «Пре-кваліфікація», переходить на наступну стадію «Пре-кваліфікація (період оскарження)».
На стадії торгів «Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані протягом п’яти днів з дати оприлюднення рішення Замовника скарги, які були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №738, №763).
Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:00 та об 21:24), повертає в зворотну сторону алгоритм формування протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «Пре-кваліфікацію».
Тобто, з незалежних від Замовника підстав, так реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників.
По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №738, 763), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1268о) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк.
Крім того, інформація щодо оскарження Замовником ухвалених Колегією рішень до суді підтверджується Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.02.2020р. № 640/3601/20 та від 17.02.2020р. № 640/3547/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/).
При проведенні процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівельс UA-2019-10-22-000265-c) Замовник керується відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо прийняти до відома та врахувати вищенаведену інформацію.
- ДАСУ щодо надання пояснень.pdf
- Протокол Розгляду.pdf
- Оголошення змінена дата.pdf
- відповідь на лист Філія Виробниче ремонтно-технічне підприємство Укргазенергосервіс від 09.04.2020.pdf
- ВИХ_№206_2476_04.pdf
- Інструкція Відкриті торги з публ на англ 20160725.pdf
- Ухвала 640354720.pdf
- Ухвала 640360120.pdf
- Внесені зміни органом оскарження.msg
- Внесені зміни органом оскарження в скаргу.msg
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-17 13:10:21
Щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань
Рішення про початок моніторингу предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c) прийнято керівником/начальником Північного офісу Держаудитслужби України О.Карабоновим, згідно наказу №44 затвердженого від 19.03.2020 (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 о 12:42:32). Інформація про моніторинг - UA-M-2020-03-19-000069 ● da0b25e9d3054d3b9f300059f2b03a52. Ризики, що спрацювали - RISK2-14_1.
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2020р.
Висновок про результати даного моніторингу закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель 14 квітня 2020, з інформацією про виявлення наступного порушення:
У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України серед іншого зазначено, зокрема:
«За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.».
В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).».
Щодо даного висновку про результати моніторингу Замовник АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник) вважає необхідним надати наступні пояснення по суті, які наведені нижче:
1. Замовник не погоджується з Висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна, вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне:
Інформація, зазначена Північним офісому Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), зокрема
«Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників»
не відповідає дійсності, оскільки з зазначених у Висновку Північного офісу Держаудитслужби України підстав Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна, що підтверджується сформованим електронною системою закупівель протоколом розгляду тендерних пропозицій (скан-копія протоколу додається).
Щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна слід зазначити:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі- Документація) тендерна пропозиція (далі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації.
* у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації.
Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати:
«1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів);
1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *.
Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.;
1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1).
*Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.».
Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки (згідно п.1.1.).
На виконання п.п.1.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна серед іншого містяться:
- відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл "Довідка про аналогічний досвід роботи.pdf"), у якій ФОП Стадник Юлія Олексіївна зазначає інформацію про виконання аналогічних договорів.
Зазначені в довідці відомості не підтверджують запитувану Замовником інформацію, зокрема в частині пунктів №2,3,4, оскільки не містять адрес наведених Замовників: Філії Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування».
Враховуючи викладене, Учасник ФОП Стадник Юлія Олексіївна порушив умови Документації в частині відомостей (довідки) про досвід виконання аналогічних договорів, у зв'язку з чим Пропозиція ФОП Стадник Юлія Олексіївна була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та не була допущена до участі в аукціоні.
Окремо слід відмітити, Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав «відсутності адрес замовників, в наданих аналогічних договорах», про що зазначено Північним офісом Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу, зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників».
Тобто, Північним офісом Держаудитслужби України, з невідомих Замовнику підстав, наведено інформацію щодо відхилення ФОП Стадник Юлія Олексіївна, яка містить невідповідності формулювань підстав відхилення Замовником та не відповідає дійсності.
2. Замовник не погоджується з висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ПП «Клінінг-Про» та вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне:
Інформація, зазначена у Висновку, зокрема
«До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.»
не відповідає дійсності, оскільки ПП «Клінінг-Про» відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону, що підтверджується нижче наведеним:
Щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» слід зазначити:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації.
* у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації.
Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати (завантажити):
1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів);
1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *.
Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.;
1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1).
*Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.
Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки, договору та відгуку.
На виконання п.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ПП «Клінінг-Про», серед іншого, містяться:
- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 21.11.2019 №2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якій ПП «Клінінг-Про» зазначає інформацію про аналогічні договори; предмет договору – послуги з прибирання;
- договір від 28.02.2018 №117, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати;
- позитивний відгук / рекомендаційний лист Рахункової палати від 12.03.2019р. №14-20/260 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, виконання послуг предмету договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати;
- договір від 12.05.2017 №11/0417 про надання послуг з прибирання та догляду приміщень, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з прибирання;
- позитивний лист відгук ПАТ «Мультіплекс-Холдинг» (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, надання послуг предмету договору – послуги щоденного прибирання приміщення кінотеатру.
Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави недопущення до аукціону та відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» в частині того, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, оскільки учасник ПП «Клінінг-Про» повністю надав кваліфікаційне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого умовами закупівлі - *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.
З огляду інформації, викладеної вище, учасник ПП «Клінінг-Про» не порушив умови Документації в частині підтвердження кваліфікаційної відповідності, встановленої Додатком ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору послуг з прибирання, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення зобов’язань Висновку в цій частині.
Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 7 Закону з приміткою 1 «Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель», звертаємось до органу фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку моніторингу та його зобов’язань, відповідно до наведених Замовником вище документальних підстав щодо проведення процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо аргументованих заперечень щодо висновку Щодо аргументованих заперечень до висновку Щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі процедури «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c), Замовник, АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник), керуючись абзацом 2 частини 8 статті 7 з приміткою 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення до висновку, оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 квітня 2020 року, які наведені нижче: У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України серед іншого зазначено, зокрема: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.». В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).». Замовник заперечує вищезазначений висновок Північного офісу Держаудитслужби України та не погоджується з п.1 констатуючої та результативної частиниою з огляду на таке: 1. Замовник не погоджується з Висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна, вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена Північним офісому Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників» не відповідає дійсності, оскільки з зазначених у Висновку Північного офісу Держаудитслужби України підстав Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна, що підтверджується сформованим електронною системою закупівель протоколом розгляду тендерних пропозицій (скан-копія протоколу додається). Щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі- Документація) тендерна пропозиція (далі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: «1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.». Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки (згідно п.1.1.). На виконання п.п.1.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна серед іншого містяться: - відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл "Довідка про аналогічний досвід роботи.pdf"), у якій ФОП Стадник Юлія Олексіївна зазначає інформацію про виконання аналогічних договорів. Зазначені в довідці відомості не підтверджують запитувану Замовником інформацію, зокрема в частині пунктів №2,3,4, оскільки не містять адрес наведених Замовників: Філії Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування». Враховуючи викладене, Учасник ФОП Стадник Юлія Олексіївна порушив умови Документації в частині відомостей (довідки) про досвід виконання аналогічних договорів, у зв'язку з чим Пропозиція ФОП Стадник Юлія Олексіївна була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та не була допущена до участі в аукціоні. Окремо слід відмітити, Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав «відсутності адрес замовників, в наданих аналогічних договорах», про що зазначено Північним офісом Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу, зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників». Тобто, Північним офісом Держаудитслужби України, з невідомих Замовнику підстав, наведено інформацію щодо відхилення ФОП Стадник Юлія Олексіївна, яка містить невідповідності формулювань підстав відхилення Замовником та не відповідає дійсності. 2. Замовник не погоджується з висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ПП «Клінінг-Про» та вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена у Висновку, зокрема «До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.» не відповідає дійсності, оскільки ПП «Клінінг-Про» відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону, що підтверджується нижче наведеним: Щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати (завантажити): 1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки, договору та відгуку. На виконання п.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ПП «Клінінг-Про», серед іншого, містяться: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 21.11.2019 №2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якій ПП «Клінінг-Про» зазначає інформацію про аналогічні договори; предмет договору – послуги з прибирання; - договір від 28.02.2018 №117, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - позитивний відгук / рекомендаційний лист Рахункової палати від 12.03.2019р. №14-20/260 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, виконання послуг предмету договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - договір від 12.05.2017 №11/0417 про надання послуг з прибирання та догляду приміщень, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з прибирання; - позитивний лист відгук ПАТ «Мультіплекс-Холдинг» (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, надання послуг предмету договору – послуги щоденного прибирання приміщення кінотеатру. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави недопущення до аукціону та відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» в частині того, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, оскільки учасник ПП «Клінінг-Про» повністю надав кваліфікаційне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого умовами закупівлі - *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. З огляду інформації, викладеної вище, учасник ПП «Клінінг-Про» не порушив умови Документації в частині підтвердження кваліфікаційної відповідності, встановленої Додатком ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору послуг з прибирання, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення зобов’язань Висновку в цій частині. Вважаємо, що Замовником наведено достатньо аргументовані заперечення та їх документальне підтвердження до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі.
2020-04-22 12:10:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Номер відкриття провадження: | 640/9542/20 |
Дата відкриття провадження: | 01 січня 2019 |
Документи:
18 квітня 2023 14:11
|
Електронний підпис |
29 квітня 2020 10:46
|
Електронний підпис |
29 квітня 2020 10:45
|
Адмінпозов щодо ДАСУ.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна, Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ СЕНТАМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Територія чистоти к" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ТЕХНО-КЛІН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" |
3 317 511,42
UAH з ПДВ
|
3 317 511,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
3 674 754,43
UAH з ПДВ
|
3 674 754,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 915 040,32
UAH з ПДВ
|
3 915 040,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
4 545 301,33
UAH з ПДВ
|
4 545 301,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
5 030 000,00
UAH з ПДВ
|
5 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" |
5 113 296,00
UAH з ПДВ
|
5 113 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" |
5 153 592,11
UAH з ПДВ
|
5 153 592,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 квітня 2023 13:49 |
Коментар щодо відміни: | Виходячи з того, що процедура закупівлі: «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання») №UA-2019-10-22-000265-c була передбачена Річним планом закупівель 2019 року і відповідала вимогам і технічним характеристикам актуальним саме на той час, а судові справи тривали декілька років, тому в зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг з прибирання необхідно відмінити дані торги. |
21 квітня 2023 10:12
|
Протокол рішення УО.doc |
19 квітня 2023 13:49
|
Рішення УО.pdf |