Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ для виробництва теплової енергії, яка споживається бюджетними установами/ організаціями та для виробництва теплової енергії для надання послуг з опалення та постачання гарячої води населенню
Очікувана вартість
3 533 505,00 UAH
UA-2019-10-22-000244-a ● 4afbf5b5f02c4f49bc2e7a23e364d98e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Євтушенко Світлана Миколаївна +380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 3 533 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 335,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 106005.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
435000 м.куб
Природний газ для виробництва теплової енергії, яка споживається бюджетними установами/ організаціями та для виробництва теплової енергії для надання послуг з опалення та постачання гарячої води населенню (Джерело фінансування: Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, на об'єкти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Покупцю Газ здійснюється за фактом споживання природнього газу до 10 числа місяця наступного за місяцем передачі Газу. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 11:25 |
ТД газ грудень 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-22-000244-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 15 листопада 2019 17:56
Щодо недобросовісної поведінки учасників на аукціоні
Шановний Замовнику, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, інформуємо Вас про наступне: Відповідно до п.2.1 Постанови НКРЕ КП №201 від 16.02.2017 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу" При провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких кадрових вимог: розміщувати на своєму веб-сайті: перелік послуг, що надаються ліцензіатом, а саме інформацію про ЦІНУ або тарифи та інші умови надання таких послуг. Згідно з інформацією на офіційному веб сайті постачальника ціна на газ становить 6,9 грн. з ПДВ. https://dpgaszbut.104.ua/ua/gas-supply/gas-cost/id/vartist-prirodnogo-gazu-16182
Дана ціна є недостовірною та не відповідає ринковій вартості природного газу станом на сьогодні. Відповідно до ст.15-1 Про захист від недобросовісної конкуренції "Інформацією, що вводить споживачів в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару.... особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ЦІНУ і знижки на них, а також про істотні умови договору. Таким чином, спосіб ведення даним учасником господарської діяльності містить ознаки недобросовісної конкуренції та підлягає перевірці територіальними відділенням АМКУ. З урахуванням ситуації, яка відбулась на даному аукціоні, Замовник буде змушений підняти постачальнику ціну на газ шляхом укладення 4 додаткових угод в перший місяць поставки без обґрунтованого коливання ціни на ринку. Вище описані дії можуть потягнути за собою кримінальну відповідальність на керівника Вашої установи (ст.191 ККУ, 367 ККУ). Просимо розглянути дану вимогу, скасувати закупівлю. При оголошенні наступного тендера прописати в проекті договору: 1. калькуляцію вартості газу 2. неможливість зміни ціни протягом перших 30 днів поставки 3. коригування ціни по формулі, розробленій Міністерством економічного розвитку і торгівлі 4. забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії 5. в разі подання учасникам цінової пропозиції, нижчої на 20 відсотків від ціни, оприлюдненої на сайті, учасник зобов'язаний надавати лист-пояснення своєї цінової пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Дана ціна є недостовірною та не відповідає ринковій вартості природного газу станом на сьогодні. Відповідно до ст.15-1 Про захист від недобросовісної конкуренції "Інформацією, що вводить споживачів в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару.... особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ЦІНУ і знижки на них, а також про істотні умови договору. Таким чином, спосіб ведення даним учасником господарської діяльності містить ознаки недобросовісної конкуренції та підлягає перевірці територіальними відділенням АМКУ. З урахуванням ситуації, яка відбулась на даному аукціоні, Замовник буде змушений підняти постачальнику ціну на газ шляхом укладення 4 додаткових угод в перший місяць поставки без обґрунтованого коливання ціни на ринку. Вище описані дії можуть потягнути за собою кримінальну відповідальність на керівника Вашої установи (ст.191 ККУ, 367 ККУ). Просимо розглянути дану вимогу, скасувати закупівлю. При оголошенні наступного тендера прописати в проекті договору: 1. калькуляцію вартості газу 2. неможливість зміни ціни протягом перших 30 днів поставки 3. коригування ціни по формулі, розробленій Міністерством економічного розвитку і торгівлі 4. забезпечення тендерної пропозиції у вигляді покритої банківської гарантії 5. в разі подання учасникам цінової пропозиції, нижчої на 20 відсотків від ціни, оприлюдненої на сайті, учасник зобов'язаний надавати лист-пояснення своєї цінової пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2019 12:53
1. Щодо ціни Учасника ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ".
Відповідно до умов тендерної документації не вимагалось надання будь-яких підтверджуючих документів, щодо порядку формування ціни Учасника. Також чинним законодавством не перебачено обовязок Замовника перевіряти достовірність ціни та її відповідності ринковій вартості природного газу. Також Замовник не має повноважень щодо визначення способу ведення учасником господарської діяльності, а саме на виявлення ознак недобросовісної конкуренції.
Додатково необхідно зазначити, що твердження ПП «ОККО КОНТРАКТ» про те, що Замовник буде змушений підняти постачальнику ціну на газ шляхом укладення 4 додаткових угод в перший місяць поставки без обґрунтованого коливання ціни на ринку є недоречним. Оскільки Замовник не впливає на ціну природного газу і жодних додаткових угод зі сторони Замовника Постачальнику на збільшення вартості природнього газу бути не може.
Взагалі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним :
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Жодних законодавчих підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ" в Замовника немає.
2. Щодо оголошеня наступного тендера та прописання відповідних пунків в проекті договору.
Згідно ч. 1 ст. 21 Закону україни «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону, а саме замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст. 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Вимоги до змісту та форми оголошення про проведення процедури відкритих торгів визначені згідно ст. 21 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 р. № 490 відповідно. Тому Замовник при оголошенні наступної закупівлі буде керуватись лише вимогами чинного законодавства України.
Відповідно до умов тендерної документації не вимагалось надання будь-яких підтверджуючих документів, щодо порядку формування ціни Учасника. Також чинним законодавством не перебачено обовязок Замовника перевіряти достовірність ціни та її відповідності ринковій вартості природного газу. Також Замовник не має повноважень щодо визначення способу ведення учасником господарської діяльності, а саме на виявлення ознак недобросовісної конкуренції.
Додатково необхідно зазначити, що твердження ПП «ОККО КОНТРАКТ» про те, що Замовник буде змушений підняти постачальнику ціну на газ шляхом укладення 4 додаткових угод в перший місяць поставки без обґрунтованого коливання ціни на ринку є недоречним. Оскільки Замовник не впливає на ціну природного газу і жодних додаткових угод зі сторони Замовника Постачальнику на збільшення вартості природнього газу бути не може.
Взагалі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним :
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Жодних законодавчих підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ" в Замовника немає.
2. Щодо оголошеня наступного тендера та прописання відповідних пунків в проекті договору.
Згідно ч. 1 ст. 21 Закону україни «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону, а саме замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у ч. 4 ст. 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Вимоги до змісту та форми оголошення про проведення процедури відкритих торгів визначені згідно ст. 21 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 р. № 490 відповідно. Тому Замовник при оголошенні наступної закупівлі буде керуватись лише вимогами чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-22-000244-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 25 листопада 2019 18:11
Дата подання: 25 листопада 2019 18:11
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:37
Рішення №17532 від 28.11.2019 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:36
рішення від 11.12.2019 № 18436.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
2 362 050,00
UAH з ПДВ
|
2 291 375,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
2 522 982,60
UAH з ПДВ
|
2 326 658,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
2 583 900,00
UAH з ПДВ
|
2 326 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
2 540 400,00
UAH з ПДВ
|
2 540 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
2 670 900,00
UAH з ПДВ
|
2 670 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" #39572642 |
Переможець |
2 001 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 14:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 грудня 2019 14:13 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
11 грудня 2019 14:13
|
Epson_0677.pdf |